czwartek, 10 stycznia 2019

Choinka 2019 - Styczeń

 Witajcie :)

Poprzednia edycja już zakończona ale mam nadzieję, 
że nie smuci Was to za bardzo, ponieważ dziś rozpoczynamy kolejną edycję Choinka 2019.
Miło mi poinformować, że naszym sponsorem w tegorocznej zabawie został sklep 
Hobberia, który ufunduje nagrodę dla zwyciężczyni tej edycji !
Serdecznie dziękujemy :)
Dodam, że nie będzie to jedyna niespodzianka !
W związku z tym, że zgłosiło się naprawdę dużo osób z czego jestem ogromnie ucieszona 
i podekscytowana, postaram się aby nagród było dużo więcej...nad czym już intensywnie pracuję:)
Zapraszam Was więc do wspólnej zabawy !

 Na chwilę obecną zgłosiło się aż  60 osób !
W swoim gronie mamy również koleżanki ze Słowacji oraz Ukrainy 
więc zabawa zrobiła nam się już prawie międzynarodowa:)
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam a jeśli tak, to wystarczy wpisać się w komentarzu
 lub po prostu zalinkować pierwszą pracę w styczniowej "żabce", którą znajdziecie na końcu postu.

 Lista uczestniczek:

1. Ewelina Kępka
2. Angela M
3. Ania O
4. Renia
5. Ewa Gawlik
6. Ania Iwańska
7. Raeszka
8. Klimju
9. El
10. Chranna
11. Elżbieta K
12. Meri
13. Elunia
14. Haft i Patchwork 
15. Agnieszka R
16. Pasje Violi
17. Ula K
18. Małe niespodzianki
19. Marychna Z
20. Mariola
21. Splocik
22. M&K
23. Katarzyna
24. Hanulek
25. Kasia S
26. Margonitka
27. Sylwia Murzynowska
28. Bez metki
29. Karolina
30. Justyna
31. Eda 1
32. Agulek
33. Lucyna
34. Hafty Tiny
35. Dendrobium
36. Ana
37. Mięta
38. W cichym zakątku
39. Atramk
40. Malgorzata Zoltek
41. Irena
42. Monika ML
43. Kasiaa
44. Promyk
45. Edyta
46. Anarietta
47. Agata Baran
48. Ad'ka
49. Ulcia
50. Лулу
51. Doriss
52. Justiti
53. Zofiko
54. xgalaktyka
55.Kgosia
56. Agula aga
57. Natalia F
58. Iwona
59. Czarna Dama
60. Joasia W
61.Basia
62. Ag Agata
63.Ula
64. Unknown
65. Chaga
66. Teresa
67. Pchełka
68...?

Kochane życzę Wam wytrwałości  w realizacji prac choinkowych!
Rzem z "żabką" czekamy na pierwsze odsłony .
Uściski :*
K.

Choinka 2019 - Styczeń 

40 komentarzy:

  1. Aleee nas dużo 😁 a ja siłą rozpędu po świętach już uwinęłam się z pracą styczniową 🤭 pozdrawiam cieplutko
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, i ja spróbuję...
    Hafcik już powstaje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Iwonko !
      Witaj w zabawie Kochana :*

      Usuń
  3. Czy można jeszcze dołączyć do zabawy?Wczoraj wrzuciłam na bloga haftowaną zawieszkę na choinkę, to myślę, że by się nadała do zabawy? :)
    I byłaby to świetna motywacja do działania nad dekoracjami przez cały rok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że można serdecznie zapraszam do zabawy :-)
      Pozdrowienia:)

      Usuń
  4. Kasiu ubiegły rok zawaliłam, udało mi się zaledwie na początku uczestniczyć. W tym jeśli można dołącze do Wss bo chcę swoją choinkę w robótki ustroić.Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy Rok - nowy początek :)
      Mam nadzieję,że ta choinka po 12 miesiącach będzie wyglądać pięknie:)
      Uściski

      Usuń
  5. ojejku, ale sporo osób! Super! Trzymam kciuki, aby Wszyscy dotrwali do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuniu jak nas dużo !!! Kasiu strasznie się cieszę na kolejny rok z ××× u Ciebie , to już poważna sprawa jak jest sponsor;) Serdeczności zasyłam :*<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Aniu...igiełka w dłoń i do dzieła :) :*

      Usuń
  7. Też chętnie dołączę do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie doborowe towarzystwo!:) Myślałam, że będę pierwsza, a tu proszę!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spore grono.:) Trzymam za Was kciuki i życzę wytrwałości.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję w imieniu swoim i wszystkich uczestniczek :)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. ło matko ile nas! i już pierwsze linki, super oby frekwencja dopisywała tak cały rok wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mama nadzieję,że wszystkie w pełnym składzie dotrwamy do finału :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Już są prace??:) ale robicie ciśnienie:))) w końcu jakiś porządny kop do działania:)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczęta są naprawdę błyskawiczne, trzeb się będzie sprężać, żeby nadązyć ze wszystkimi hafcikami :)

      Usuń
  12. Jaka fajna lista. Mam nadzieję,że wszyscy dotrwają do grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem zapisana do Twojej zabawy, ale bardzo chcę wziąć w niej udział. Styczniowa żaba już została przeze mnie nakarmiona.

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm, ciekawe czy można jeszcze dołączyć, zawsze marzyłam ,że któregoś roku ubiorę swoją choinkę w ręcznie robione ozdoby, między innymi krzyżykowe, a takie wyzwanie dałoby szanse na co najmniej... 12 ozdób :) czyli byłaby motywacja, to czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej.. Zapraszam do wspólnej zabawy😊

      Usuń
  15. Witaj Kasiu.
    Pomimo licznych przeciw, stwierdziłam, że trochę zabawy mi się w życiu należy. Dołączam zatem i ja do kolejnej edycji Choinki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Oleńko, że dołączyłaś do naszej zabawy i w tym roku😁 Uściski😙

      Usuń
  16. Witaj! Czy można się jeszcze przyłączyć do zabawy? Bo samej jakoś mi nie idzie zabranie się do haftowania małych wzorków zapisanych w tamtym roku, a w grupie zawsze raźniej =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli jeszcze można, to i ja się dołączę, może mnie to zmobilizuje do zagospodarowania małych świątecznych hafcików... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli można to dołączam do zabawy. Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku podlinkować wszystkie prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej... można dołączyćw każdej chwili😊😙

      Usuń
  19. Pierwsza praca świąteczna gotowa w ostatniej chwili :) W następnych miesiącach postaram się być bardziej punktualna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzutem na taśmę ;) No ale najważniejsze, że jest :) Uściski
      K.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...