piątek, 11 stycznia 2019

Babeczka :)

Dzień Dobry :)
Jakis czas temu wpadła mi w oko, kolorowa babeczka autorstwa  Милы Вождь, 
która projektuje naprawdę wyjątkowo urocze hafty.
Nie mogłam się oprzeć i postanowiłam wyszyć sobie zawieszkę na plastikowej kanwie, 
wykorzystując okazję w postaci styczniowego, choinkowego hafciku ;)
Napisałam szybko do Милы i oczywiście zakupiłam sobie schemacik --> tutaj :

Wykorzystałam białą, plastikową kanwę, na której wyszywało mi się oczywiście super. 
Ale pojawił się problem. No właśnie :/
Finalnie trochę się jednak rozczarowałam tym, że na hafcie widać spore prześwity. 
Może trzeba było zamiast dwóch, wykorzystać trzy nitki ?
Myślę, że wyglądałoby to troszkę lepiej...przyda się nauczka na przyszłość ;)
Babeczka prezentuje się słodko, więc można ja wykorzystać również jako magnes na lodówkę.
Zastanowię się jeszcze...do kolejnych świąt jeszcze 11 długich miesięcy...
będzie więc czas na podjęcie ostatecznej decyzji :)
Hafcik zgłaszam oczywiście do zabawy choinkowej
... i pozostawiam bezpiecznie w łapkach mojego kociego asystenta ;)
Z niecierpliwością czekam na Wasze choinkowe prace :)
Pozdrawiam ciepło i bardzo dziękuję za odwiedziny. 
Kasia


41 komentarzy:

  1. Świetna babeczka. Do schrupania 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna babeczka, aż ma się ochotę ją zjeść :) NA plastikowej zawsze wyszywam 3 nitkami :) prześwity szczególnie wkurzają przy ciemnych kolorach ;/ Na przeźroczystej kanwie tak tego nie widać, ale na białej i owszem..

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka babeczka, ja również miałam kiedyś taką nauczkę.
    Uroczy kociak.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna babeczka.
    Ja zawsze na kanwie plastikowej haftuję 3 nitkami, żeby właśnie tych prześwitów nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna babeczka. Ja zawsze haftuje dwoma nitkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa...co ja bym dała za umiejętnośc zrobienia takiej babeczki! CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smakowita babeczka :) Zajrzałam na stronę autorki wzoru i oczywiście już znalazłam coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mniamuśna babeczka!
    Na pewno świetnie ją zagospodarujesz, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu ależ bajeczne słodkości prezentujesz:) Wykonanie kolorki i całe wykończenie jest przepiękne...ehh Ty to potrafisz oczarować . Pozdrowionka ślę :)*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i apetyczny hafcik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Super babeczka, na zdjęciach nic a nic nie widać prześwitów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna i wygląda mega apetycznie :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo uroczy jest ten hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzorek śliczny i po mistrzowsku wykonany. Ja osobiście nigdy na plastikowej kanwie nie haftowałam, więc trudno mi się, co do ilości nitek wypowiedzieć. Będzie ładny magnesik.

    OdpowiedzUsuń
  15. E, jest super! Jakie tam prześwity...
    Ja też na plastikowej haftuję dwoma nitkami, bo 3, to mi za gęsto, za ciasno i kanwa się potrafi na koniec wygiąć w łuk...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Babeczka urocza i smakowicie wygląda. Podoba mi się to wykończenie w formie kokardki.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna jest ta babeczka. Nie miałam jeszcze okazji wyszywać na plastikowej kanwie, jakoś mi nie po drodze:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna babeczka i extra zdjęcia 🤩

    OdpowiedzUsuń
  19. Z prześwitami czy bez i tak jest piękna! Właściwie gdybyś o nich nie wspomniała, to bym nie zwróciła uwagi, mają nawet swój urok. Całość wygląda ślicznie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Babeczka do schrupania! Piękna! A zdjęcie... ehhh kiedy ja takie nauczę się robić

    OdpowiedzUsuń
  21. Mniam, mniam, tak smakowicie się ta Twoja babeczka prezentuje :) Ja na plastikowej kanwie zawsze haftuję jedną nitką więcej niż na zwykłej, bo właśnie mimo tego samego rozmiaru dziurki widać bardziej :P Ale ta babeczka jest tak słodka, że dziurki zupełnie nie zwracają uwagi ;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna babeczka i wyglada smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna babeczka :) uwielbiam takie motywy :)
    ja na plastikowych kanwach często używam 3 nitek choć niewygodnie się tak wyszywa, ale przez to później prześwitów tak nie widać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna babeczka ,pysznie wygląda :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna babeczka!
    Kanwa przeźroczysta i nie będzie widać prześwitów! Zawsze na takiej haftuję, bo trzema nitkami muliny nie dałabym rady haftować na plastiku, a prześwitów też nie lubię :-)
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. jest prześliczna,już widzę ten piękny magnesik

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna babeczka! Widać że nawet kociakowi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smakowita, kolorowa babeczka:) Piękny hafcik!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie jest urocza :):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaka słodka ta babeczka 😀

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...