niedziela, 20 stycznia 2019

Wisior dla Babci :)

Witajcie Kochani :)
Weekend powoli dobiega końca i szczerze mówiąc, to troszkę żałuję...
Mimo że nie lubię bezruchu, to jednak czasem przyjemnie posiedzieć i spędzić czas
na nic nie robieniu. Nie był to jednak taki całkiem leniwy dzień, zwłaszcza że jutro 
szczególne i wyjątkowe święto, które zmotywowało do złapania za igiełkę :)
 Dziecięcie poprosiło mnie o niezapominajkowy wisior dla babci.
Trzeba więc było szybko działać :)
Wzorek wykonałam na Aidzie Vintage 20 ct firmy Zweigart.
Wyszperałam dość dużą bazę wisiorka,znalazłam prosty wzorek i przystąpiłam do dzieła.
Muszę przyznać, że takie upominki zawsze skłaniają mnie do zadumy...
Ogromnie żałuję, że sama tak wcześnie straciłam obie swoje babcie. 
Jedna odeszła nim się urodziłam a druga kiedy byłam małym dzieckiem.
Dlatego cieszę się, że moje dzieci mają miejsce, gdzie smutek w radość się zamienia.
Dom babci <3
Wyszywając przypomniał mi się wierszyk, które moje córki zawsze babci recytowały. 
Taki chyba wyjątkowo adekwatny do dzisiejszego wpisu :)

"Siadaj Babciu, siadaj blisko.
Zaraz ci opowiem wszystko.
 Prawie całą noc nie spałam, bo prezenty wymyślałam. 
Na kanapie się kręciłam, aż dla ciebie wymyśliłam: 
złotą broszkę i korale, koronkowe cztery szale.
Dziesięć czapek w piękną kratkę i przepyszną czekoladkę. 
Jak nie będzie ci smakować, to mnie możesz poczęstować!"
 ***
Aż się łezka zakręciła :)
 Tym razem zamiast czekolady dla babci przygotowałam
dwie karteczki ale równie smakowite oczywiście :)
Pierwsza w formie babeczki ze smakowitą posypką z perełek
i ręcznie robionymi kwiatami. Wszystko w słodkich i pastelowych kolorach.
Druga kartka bardzo, bardzo babcina;)
Czy może być coś, co bardziej kojarzy się z babcią niż fartuszek,
w którym ta kuchenna wróżka czaruje smakołyki dla swoich wnucząt ? :)
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was dziś tym długim wpisem.
Dla mnie samej to była nostalgiczna wyprawa do przeszłości,
do swojej młodości i dzieciństwa moich już dorosłych córek :)
Mam nadzieję, że babci spodoba się wisior i jego niezapominajki.
A wszystkim Wam, które już obchodzicie to święto życzę dużo radości i miłości :*
 Na koniec przypominam osobom, które biorą udział w choinkowej zabawie, 
że to już ostatnie 10 dni na zalinkowanie swojej pracy.
Żabka czeka aż ją nakarmicie a ja żeby Was zachęcić uchylę rąbka tajemnicy, 
że mamy kolejnych sponsorów i naprawdę wspaniałe nagrody!
Warto więc bawić się przez cały rok :)
Żabka do linkowania styczniowego --> Tutaj

Dziękuję z całego serca za odwiedziny i wszystkie piękne słowa, które pozostawiacie.
Uściski niedzielne :)
Kasia

50 komentarzy:

  1. Kasiu wisior jest boski !!! Ty wiesz,że jestem maniaczką takich nietuzinkowych ozdób i sama mam dwa Twojej produkcji:} Piękny wpis z serca napisany , aż mi się łezka w oku zakręciła. Kochana czytam ,patrzę i nieustannie podziwiam te cuda <3 Pozdrawiam cieplutko i buziaki ślę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu... każda babcia mieszka w sercu, więc i wpis chyba troszkę emocjonalny się zrobił 😊 Uściski i serdeczności zasylam😘

      Usuń
  2. Piękne prezenty, a cały wpis wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością babcia będzie zachwycona takimi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny post-wzruszyłam się:)Wisior jest cudny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prezenty.
    Wisiorek jest przepiekny! Prawdziwy prezent od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super post Kasiu. I to nie tylko przez wzgląd na rzeczy jakie tu pokazałaś, choć musze przyznać że wisior jest zachwycający, ale też przez wzgląd na to co napisałaś. Ja nie mam już żadnych swoich Dziadków i tak czytając ten post sobie o Nich wspominałam i rzeczywiście aż łezka w oku się zakręciła. A wierszyk jaki śliczny, nigdy go wcześniej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli coś nas łączy😊 Bardzo się cieszę i mam nadzieję że to były same dobre i radosne wspomnienia😊

      Usuń
  7. Super niezapominajkowy medalion, wzruszający wis Kasiu, ja tez z nostalgią wspominam obie babcie, ale jestem tą szcześciarą, ze jedną z babć miałam bardzo długo, bo zmarła raptem 3 lata temu, ale tęsknie za nią, a teraz z wielką radością sama świętuje mój dzień babci z moją Kornelką. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś w takim razie dużo uśmiechu i miłości wnusiowej Ci życzę😊 Oby każdy Dzień Babci i nie tylko... był dla Ciebie bardzo szczesliwy! Uściski Kochana😘

      Usuń
  8. medalion cudny,nie mniej piękne są te babcine karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wisior i karteczki!
    Ta z fartuszkiem jest po prostu cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko😊 Fartuszkowa kartka przypadła babci do gustu😉

      Usuń
  10. Kasiu super ten wisiorek z tym miniaturowym haftem . a kartki rewelacja. Taki prezent dostać na Dzień Babci marzenie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu😊 Drobiazg ale najważniejsze, że od serca....

      Usuń
  11. jaki piękny i jak starannie oprawiony nie widać nawet kropelki kleju,brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu starałam się... ale i tak, nie wyszło idealnie😉 Usciski

      Usuń
  12. Ależ piękne kartki, wisior też , babcia będzie zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny wyjątkowy prezent:)
    oj te wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wisior! Tym bardziej jest wyjątkowy, bo dla wyjątkowej osoby powstał.
    Ja jeszcze Babcię mam, ma 92 lata i niestety, ale już we własnym świecie żyje i nie pamięta... Ja patrzę na Nią i pamiętam za Nią i dla siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu... Pięknie to napisałaś aż za serce ścisnęło. Życzę Ci, abyś mogła cieszyć się babcią jak najdłużej😘

      Usuń
  15. Przepiękny wisior, wyjątkowy, niepowtarzalny, cudowny. Ale jakże by mogło być inaczej skoro powstał dla wyjątkowej osoby. Karteczki bardzo pomysłowe i pięknie wykonane. Cała w zachwytach pozdrawiam- Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Moniczko za ten ciepły, przemiły komentarz. Serdeczności😁

      Usuń
  16. Kasia, Ty to jesteś normalnie Mistrz rękodzieła!! Przecudne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu do mistrza to mi daleko, znacznie dalej niż Tobie Kochana😘

      Usuń
  17. Rzeczywiście łezka się zakreciła... Moje babcie też odeszły, ale zdążyłam się nimi nacieszyć. Mój syn też korzysta z każdej możliwości spotkania, dopóki trójka jego dziadków wciąż jest z nami.
    Prześliczny wisior i wspaniały pomysł na użycie hafcika. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutne, że nie mogłyśmy się nacieszyć tym babcinym ciepłem ale ważne, że w naszych sercach pozostaną na zawsze 😊 Uściski Moniczko.

      Usuń
  18. Wisior jest naprawdę przepiękny, no i te kartki...Przecudny prezent:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny wisior, cudowny. Niezapominajki ... idealny kwiat. Wspomnienia o babciach są całą skarbnicą wiedzy. Miałam to szczęście mieć obie przez długie lata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudności Kasiu, cudności !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne drobiazgi, dużo serca w takie własnoręcznie wykonane przedmioty się wkłada. Tylko jeszcze trzeba mieć takie zdolności. Ja przeważnie szukam gotowych propozycji prezentowych. Jest wiele rzeczy, które przydadzą się i ucieszą naszych dziadków. Można na przykład na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow wybrać dla dziadka komplet kieliszków do winka, dla babci szklanki do herbaty, dzbanek może. A z resztą sami zobaczcie co tam jeszcze jest.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...