niedziela, 31 maja 2020

Ptaszkowie niebiescy :)

Witajcie Kochani :)
Bałam się czy zdążę z tym postem ale udało się i to nawet z lekkim zapasem. 
Dwie kartki, na dwie zabawy tyle co skończone,  jeszcze "ciepłe i pachnące ":) 
Postanowiłam, że w tym miesiącu na zabawę choinkową powstanie karteczka 
z ptaszkiem, do których mam ogromną słabość, następnie poszłam za ciosem i w 
ulinym kartkowaniu zrobiłam ptaszorkowi kompana. A co będę bidulkowi żałować ;)
I takim oto sposobem powstali niebiescy dwaj ptaszkowie.
Ptaszki, które wskoczyły na kartki to wzory autorstwa Valerie Pfeiffer, to jedne 
z moich ulubionych "skrzydlatych schematów. Ptaszki są naprawdę słodkie
a sam haft bardzo realnie oddają kolory upierzenia co mi się ogromnie podoba :)
W tym miesiącu Ula  dała nam kilka opcji do wyboru jeśli chodzi o formę kartki. 
Bardzo się cieszę, bo tzw. niekończąca się kartka jakoś mi nie przypadła do gustu. 
Może dlatego, że lubię formy bardziej zdobne i mimo tego, że dziewczyny wykonały
 w tym temacie cuda, ja pozostałam przy swoim wyborze czyli brąz plus niebieski 
w dowolnej formie :) Zajrzyjcie do Uli i galerii bo warto ! :)
https://kulskowo.blogspot.com/2020/05/892-kartki-bn-wytyczna-maj-2020.html
 Kartka postała na bazie papierów Lemoncraft "Glossamer blue i niemal idealnie 
wpasowała się kolorystycznie w to wyzwanie :) Wykorzystałam również dodatki
 do wycięcia z kolekcji od CraftOClock .
Drugi ptaszek ma już nieco więcej kolorków, widać że to rozwrzeszczany maluch, 
który domaga się jeść ;) Tym razem kartka w formacie prostokątnej, tu również 
korzystałam z kolekcji od Lemoncraft oraz wykorzystałam grafiki piór z Pinterestu.
Karteczki polecą do obu zabaw Kartki BN 2020 u Uli i oczywiście jako majowa 
praca w Choinka 2020 :) Zaraz biegną pooglądać hafty na Waszych blogach, bo 
widzę dziś prawdziwy wysyp z czego oczywiście ogromnie się cieszę. Jesteście 
mega wytrwałe i dzielne bo nie zwalniacie tempa ani na chwilkę. Zresztą same spójrzcie...
dopiero zaczynałyśmy a za chwilę zaczniemy drugie półrocze. Kiedy ten czas minął ???
Mam nadzieję, że nie obrzydziłam Wam dziś niebieskiego koloru,
Ci ptaszkowie są tacy sympatyczni że ciężko wybrać ulubione zdjęcie ;) 
Mimo ciemnej i ponurej aury jakoś udało się te zakazane dzioby obfocić ;)
Bardzo Wam dziękuję za tyle przychylnych komentarzy i miłych słów skierowanych 
w moją stronę. Takie słowa ogrzewają serce i dodają otuchy do dalszego działania. 
Dziękuję ! :*
Życzę Wam cudownego i słonecznego tygodnia :)
Kasia

54 komentarze:

  1. Cudowne karteczki Kasiu! Zakochałam się!
    P.S. czerwcowa forma chyba też CI nie przypadnie do gustu ;) chociaż na największym kwadracie można poszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Uleczko za dobre słowo.
      Oglądałam już i muszę przyznać, że nie zgadałaś...forma bardzo mi sie podoba
      i jestem pewna ,że uda mi się wyczarować coś na bogato :D
      Uściski ślę:)

      Usuń
  2. Ale śliczności. Obie kartki są super, ale ta pionowa jest naj naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za miłe słowa.
      Również ciepło pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ptaszkowie cudni i na ślicznych karteczkach przysiedli.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przysiedli i drą dzioby ;)
      Dziękuję Eluniu...uściski dla Ciebie:)

      Usuń
  4. Cudne ptaszyny Kasiu,a że dużo niebieskości to bardzo dobrze...uwielbiam ten kolorek 🥰
    Karteczki są przepiękne i czego tam nie ma? Nawet śliczne piórka tam się znalazły! Zaszalałaś pięknie i na bogato, podziw kochana wielki😊
    Buziaki Gwiazdo i uśmiech ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anula i cieszę się, że jeden z tych niebiskich ptaszorów siedzi już u Ciebie ;)
      Ściskam Kochana mocno.

      Usuń
  5. Niebieski to kolor nieba i wody więc nie ma opcji aby go obrzydzić :)). Piękne są Twoje kartki Kasiu!! Jestem nimi zachwycona! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko za te miłe słowa aż ciepło się robi na sercu😁🌹 A niebieskości uwielbiam, to prawda że tej barwy nigdy dość. Uściski zasyłam.🌹🌹

      Usuń
  6. Zabójcze ptaszyny, tem drugi głodomór szczególnie.;) Śliczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że ten rozwrzeszczny głodomór jest słodki😊😁 Pozdrawiam ciepło Justynko😘🌹

      Usuń
  7. Wow, dawno mnie nic tak bardzo nie zachwyciło jak te ptaszęta, jakie one są idealne, petarda! Pozdrawiam, miłego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo dziękuję za zachwycający komentarz. Ślę pozdrowienia słoneczne 😁🌷😊

      Usuń
  8. Cudne te ptaszorki 😁 a ten mały rozwrzeszczany 🥰 w niebiekościach wyglądają przepięknie a dodatkowo niebieski kolor to mój ulubiony.
    Pozdrawiam serdecznie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana😘🌹 Widzę, że dużo mamy tu miłośniczek niebieskości...sama nią jestem😚😉 Uściski zadyłam🌹😘

      Usuń
  9. Rewelacja, jak takimi cudnościami można by obrzydzić, kolor niebieski, nie da się Kasiu. Wspaniałe karteczki. Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violuś...no to bardzo się cieszę, że jednak nie obrzydziłam;) :D
      Ściskam Kochana mocno :* :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu i ciepło pozdrawiam :D :)

      Usuń
  11. Cudowne te kartki! Piękne ptaszki i kolorystyka. Naprawdę poczułam zapach pomarańczy :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kartki wprowadziły Cię choć troszkę w świąteczny klimat Joasiu :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :* :*

      Usuń
  12. Przepiękne kartki powstały. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku jakie cudne ptaszorki. A karteczki sa fantastyczne. Bardzo bogate. Piękne hafty. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Aguś bardzo :)
      Również Cię serdecznie pozdrawiam :*
      K.

      Usuń
  14. Kasiu hafciki sa cudne, ptaszki słodziaczki dwa i fajnie że udało Ci się zaliczyć dwie zabawy. Jak dla mnie kartki z haftem to najładniejsze kartki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam hafciki łączone z kartkami Aniu :)
      Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i ślę uściski :)

      Usuń
  15. Kasiu! Śliczny ptaszorkowy komplet kartek stworzyłaś!! Cudownie wyglądają te hafty w otoczeniu tych wszystkich ozdóbek! Coś pięknego!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kasieńko, za tyle ciepłych i pozytywnych słów
      pod adresem ptaszkowych kartek :)
      Pozdrawiam serdecznie :* :)

      Usuń
  16. Wow! cudne karteczki a ptaszorki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niebieski , mój ulubiony , także karteczki podwójnie piękne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój również :D
      Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa :) :*

      Usuń
  18. piękne te kartki zrobiłaś:)a ptaszory cudne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Bożenko za odwiedziny i komentarz :) :*

      Usuń
  19. Obydwie kartki z ptaszkorkami podobają mi się przeogromnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Ewciu... uściski dla Ciebie💕🌹

      Usuń
  20. Kasia, nie wiem jak stworzyć tak bogate kompozycje, które idealnie ze sobą współgrają. Wszystko wyszło pięknie. Ptaszyny nie mogły lepiej trafić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usłyszeć taki komplement z ust Mistrzyni hafciarskiej, to zaszczyt😁 Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa🌹😘

      Usuń
  21. Kochana! Kartki są prześliczne! Jaka kompozycja, te piórka, kwiatuszki, a ten haft! jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martusia za ten przemiły komentarz😁 Pozdrawiam Cię gorąco 🌹😘

      Usuń
  22. Piękne! Jestem przerażona, chciałam zrobić kartki dla nauczycielek i jak tak patrzę na Twoje cuda to nie wiem jak to zrobić:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czaruj, nie czaruj z takim talentem w dłoniach to nie takie kartki stworzysz😘 Trzymam kciuki i mam nadzieję, że je pokażesz 😁💕😘

      Usuń
  23. Kartki są prześliczne! A ta z brązowymi deseczkami w tle to jak dla mnie cud nad cudami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana💕Bardzo mi miło Cię gościć u siebie😊😁😘

      Usuń
  24. Przepiękne kartki. Hafty są rewelacyjne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuję za odwiedziny i miłe slowa😁😁 Ślę pozdrowienia😘🌹

      Usuń
  25. Zakochałam sie! Perfekcyjne urocza hafciki , kartki na bogato :):):) obdarowani beda zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko 😊😘 Pozdrawiam ciepło😘🌹

      Usuń
  26. Cudne, cudne i jeszcze raz cudna i na dodatek w jedynie słusznym kolorze. Urocze kartki :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, to strasznie miłe czytać takie slowa 😊🌹 Uściski zadylam😘

      Usuń
  27. Piekne ptaszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ivonko i ja pozdrawiam ciepło🌹🌹🌹

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...