piątek, 29 maja 2020

W komnacie tajemnic :)

Dzień Dobry :)
Reasumując to słabo wyszedł mi ten miesiąc, jeśli chodzi o ilość zamieszczonych 
postów ale przede mną jeszcze dwa dni więc walczę ;) Poznałyście mnie trochę przez 
te lata blogowe, znacie moje ulubione kolory, przedmioty...ale jest jeszcze jedna pasja,
 o której chyba nie wspominałam :) Jestem ogromną fanką sagi o Harrym Potterze. 
Moje starsze dziecięcie dorastało razem z tą książką, pamiętam z jaką niecierpliwością 
czekałyśmy aż w księgarni pojawią się kolejne tomy z jego przygodami. Późniejsza  
adaptacja filmowa, stała się dla nas najlepszym środkiem na chandrę i wszelakie dołki :)
Na dzień Matki oprócz innych cudownych prezentów, dostałam magic
boxa z prawdziwymi cudami, który moje dziecię stworzyło własnymi rękoma.
A uwierzcie ma w nich prawdziwy talent <3 :) Wkrótce pokażę Wam całą zawartość, 
natomiast dzisiaj  przy prezentacji kartki, którą stworzyłam...pokażę jedynie 
cudowną maleńką mandragorę, którą wykonała (znając moją do nich słabość) ;)
Prawda, że fantastyczna? <3
To jest taki rodzaj prezentów, które uwielbiam najbardziej na świecie.
Wracając do kartki to wykonałam ją dla przyjaciółki córki, która również kocha
książki o młodym czarodzieju. Kartka jest dość duża, mierzy około 12 x 21 cm i
 jest to tak zwana  kartka w stylu pop up. Do jej wykonania wykorzystałam piękne 
papiery i grafiki do wycięcia od Small Wingels Shop oraz  grafiki a Pinterestu.
Po otwarciu klapki, w magiczny sposób ;) wyłania się miejsce, w którym 
można wkleić zdjęcie aczkolwiek niekoniecznie. Jest tam również specjalny, ozdobny 
napis...który na pewno znają wszyscy fani Harrego Pottera. To słowa z mapy huncwotów 
 "Uroczyście przysięgam, że knuję coś niedobrego" :)
Na zdjęciu tego nie widać ale część grafik np. okulary Harrego pociągnięte są 
glossy akcent sprawiając, że szklą się jak prawdziwe szybki. W środku kartki
znajduje się natomiast jeszcze jedna niespodzianka a mianowicie witraż z syrenką, 
znajdującą się w łazience prefektów :) Dopiero po otwarciu  klapki widać życzenia :)
Mam nadzieję, że przyjaciółce córki kartka się spodoba a ja muszę przyznać, 
że tworzyłam ją z ogromną przyjemnością :) Wkrótce pokażę Wam również duży album 
mierzący 21x 26 cm z sześcioma rozbudowanymi stronami, który tworzę w oparciu 
o wspaniały tutorial od Kasi Stącel. W albumie będą również strony zaprojektowane 
przeze mnie, przyznaję szczerze że będzie to dopiero drugi album w moim życiu 
ale na pewno nie ostatni :) Kolejna rzecz, która mnie wciąga...
 I to już wszystko na dziś, mam nadzieję, że spodobał się Wam mój
magiczny świat  Harrego Pottera :)
Żegnam się z Wami pięknym bukietem, który otrzymałam 
od córek i życzę cudownego, słonecznego weekendu.
 A teraz już...
"Koniec psot" ;)

Kasia

38 komentarzy:

  1. Milá Kasia,
    dostala si krásne darčeky, nádhernú kyticu a vytvorila si nádhernú pohľadnicu...
    Môj syn Kubko má 8 rokov a číta už 5.diel Harryho Pottera :-) Filmy sme už videli všetky :-)
    Pozdravujem a prajem pekný víkend,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana😘😊
      Całe pokolenia wychowały się na tych książkach i nie mówię tyłu wyłącznie o młodych osobach.
      Pozdrawiam Cię ciepło 😘

      Usuń
  2. Kasiu musisz mieć wspaniałą, baśniową, magiczną duszę skoro lubisz zaczarowany świat Harrego Pottera!:) Piękną kartkę zrobiłaś, robi ogromne wrażenie i jestem pewna, że spodoba się. A prezent niesamowity dostałaś. Wow!!! Jestem pod wrażeniem! Buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko czasem chyba aż za bardzo baśniową, jak na dzisiejszą realną rzeczywistść😊
      Dobrze się czasem oderwac i uciec w krainę magii i bajki.
      Dziękuję bardzo za odwiedziny🌹😘

      Usuń
  3. Uwielbiam Harrego! Pamiętam to wyczekiwanie i ekscytacje podczas czytania książek i poznawania kolejnych przygód Harrego i jego przyjaciół. W zeszłym woku zrobiłam sobie maraton z filmami podczas wakacji :) W tym poście podoba mi się dosłownie wszystko :D I oczywiście nie mogę już się doczekać albumu, który robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewciu bardzo się cieszę, że tyle pokrewnych duszy wokoło😁 Wiele z nas na swojej sposób przeżywało to zauroczenie światem czarodziejów. Album wkrótce pokażę na blogu😊 Ściskam mocno😘

      Usuń
  4. Nie czytałam nigdy książek ale za to filmy oglądam za każdym razem jak tylko lecą w telewizji :) Super, super i jeszcze raz super prace zrobiłaś Kasiu, magiczną i zachwycającą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu przeczytaj bo warto...film jest świetny ale dużo uboższy w treści😁😊
      Dziękuję za odwiedziny i ciepłe slowa😘🌹

      Usuń
  5. Wspaniała kartka i mandragora. Oddaje klimat powieści. Harrego lubię bardzo. Też czytała razem z synem i czekałam na kolejne tomy:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😁😊 Cieszę się, że nie jestem osamotniona w tej swojej sympatii do tej wyjątkowej opowieści.
      Pozdrawiam serdecznie🌹😁

      Usuń
  6. wcale Ci się nie dziwię, bo ja też jestem jego fanką! Saga zachwyca i można do niej wracać i wracać... Prezenty cudne! I ta karteczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda Kochana...lat przybywa ale zauroczenie ni mija 😉😊
      I to jest w tym wszystkim najfajniejsze. Uściski 😘🌹

      Usuń
  7. Pięknie Cię Kasiu córki obdarowały, a Twoja latorośl chyba po Tobie odziedziczyła talent. Twoja kartka jest świetna, magiczna i chyba długo Ci zeszło przy jej tworzeniu, ale dla takiego efektu wrto było.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu...dla mnie takie prezenty są najcenniejsze😊 A moje córy mają uzdolnione i złote dłonie... jestem z nich bardzo dumna😘🌹 Pozdrawiam Cię serdecznie😘

      Usuń
  8. Wielkie brawa Kasieńko dla córci, zdolniacha z niej okrutna !😘 Mając tak zdolną mamcie nie może być inaczej 🥰 Hary Poter to nie do końca moja bajka...ale zawsze podziwiam osoby które mają "bzika" na dany temat i potrafią to przekazać innym w postaci swoich prac. A karteczka Kasiu jak zawsze, cudna i pięknie wykonana:))))
    Z niecierpliwością czekam na Twoje albumy i już wiem,że oczy będę cieszyć !
    Serdeczności ślę i miłego dnia życzę ...
    Czary mary kochana 😁😘😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu dobrze to ujęłaś...bo bzika to ja mam i to nie jednego🤣 Sama wiesz😉
    Twoje dziecię również uzdolnione...wiec matczyne serca puchną z dumy!
    Uściski Kochana😘🌹

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna mała roślinka:-) Kartka jest bardzo fajna, pomysłowa i ogromnie mi się podoba:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w tej roślince, zakochana po uszy😉😁
      Bardzo dziękuję Karolinko za tyle ciepłych słów.
      Uściski zasyłam 😘🌷

      Usuń
  11. Bardzo ładna kartka, ciekawa, taka właśnie trochę magiczna :-) Ja nie jestem fanką Harrego, ale z przyjemnością przeczytałam Twój post :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa odnośnie wpisu. Chciałam pokazać swoją kolejną pasję 😁 Dziękuję i również pozdrawiam słonecznie 😘🌷

      Usuń
  12. Piękne prezenty otrzymałaś! Kartka naprawdę fantastyczna, jak wyżej - magiczna tak jak Dzień z którego powodu to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie dni mamy na codzień, choć nikt głośno o tym nie mówi 😉😊
      Dziękuję Bogusiu za odwiedziny i ślę usciski 😊😁🌹

      Usuń
  13. O jeny, nic tylko się zachwycać! Łał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótko ale jak miło! 😁 Pieknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie 🌹🌷

      Usuń
  14. Ah jak ja kocham Harrego !! 🥰🥰🥰 Żałuję tylko, że seria nie jest już kontynuowana. Karteczka przecudnej urody i zakładam , że koleżanka córki będzie wniebowzięta dzięki takiemu prezentowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiele osób się w nim kocha...niezależnie od wieku😉😘
      Bardzo dziękuję za te wszystkie komplementy😉 Buziaki😘😘

      Usuń
  15. Kasiu! Masz cudownie uzdolnioną córcię! Talent w dłoniach ma niesamowity, odziedziczyła po wszechstronnie utalentowanej Mamusi :-) Mandragora jak żywa!
    Karteczka cudna, rewelacyjnie oddająca klimat magii :-) z pewnością spodoba się fance Harrego :-)
    Aktualnie oglądam Harrego na netflixie... film za filmem...
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko dziękuję za te miłe słowa, serce matki rośnie🥰😁
      Moje córki mają talen plastyczny, nie wiem czy po mnie ale na pewno po moim tacie czyli ich dziadku. Mój tato pięknie malował i rysował, czego ja nie potrafię zupełnie😁 Ściskam Kasieńko i życzę magicznie przyjemnego oglądania Harrego😚🌹🥰

      Usuń
  16. N I E S A M O W I T E P R A C E!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu Kochana bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam
      serdecznie🌹🥰😚

      Usuń
  17. Oj dziecię stanowczo odziedziczyło talent po mamie, a to to młodsze czy starsze dziecię? Cudowności stworzyła. W najbliższej rodzince też mam dwóch fanów Harrego. A mandragora przewijała mi się często w jednej z książek Sadze o Ludziach lodu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu to akurat starsze dziecię ale talenta posiadają obie. Jestem z nich ogromnie dumna💓🥰😚 Sagę o Ludziach Lodu mam i uwielbiam. Pamiętam jak czekałam aż w kiosku pojawia się kolejne tomy, które połykalam w przeciągu jednego dnia😁😁

      Usuń
  18. No piękny upominek dla mamusi. Cudowny talent. U mnie młodszy syn(11) zrobił sam ciasto nutella pia na dzień matki.
    Harrego nie czytała, oglądałam tylko film, zreszta dzieciaki za każdym razem oglądaja jak leci w tv więc i mi sie zdarza jeszcze raz rzucić okiem. Karteczka świetna😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu to Twoje dzieciątko jeszcze malutkie ale najważniejsze, że już teraz wie, że Mama to największy dar💓🥰
      Dziękuję Kochana za odwiedziny i miłe słowa. Ściskam🌹😘🌷

      Usuń
  19. Wielkie brawa dla córeczki, niesamowita praca! Nie czytałam, ale moja starsza córka już tak, a młodsze oglądały filmy:) Super karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczyta Kochana.. polecam z całego serducha🌹😘 Dziękuję za komentarz.. ściskam mocno🌷🌹😘

      Usuń
  20. Wspaniale prezenty, zdolna corcia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...