wtorek, 5 stycznia 2021

Choinka 2020 podsumowanie i losowanie nagród.

Dzień Dobry :) 
 
Przyszedł czas na roczne podsumowanie zabawy Choinka 2020. 
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim utalentowanym osobom, 
które zechciały się bawić ze mną i tworzyć przez cały zeszły rok 💗
Jak zawsze na początek przedstawię krótką, choinkową statystykę:)
 
******
 
Do zabawy Choinka 2020 zapisały się 73 osoby.
Najwięcej razy linkowałyście styczniu aż 70 razy.
Najmniej linkowań było w grudniu 46.
W ciągu całego roku zalinkowałyście ponad 660 razy.
Starałam się policzyć ile prac stworzyłyście ale mimo to,
że próbowałam kilka razy to mi się nie udało.
Wiele z Was robiło po kilka haftów z moich obliczeń  
wyszło, że stworzyłyście...blisko 700 prac !!!
W tym roku pobiłyśmy ubiegłoroczny rekord linkowań :)
44 osoby zakończyły Choinkę 2020 z kompletem prac.

Oto one:
 
Pasje Violi, Czarna Dama, Basia Niezabudka, Kraina Pasji,
Paulina Lawudaj, Agata Baran, Ania Iwańska,Violka,
Haft i Patchwork, Ivona, Menia, Ana - Ania Klimkiewicz,
Ewa Gawlik, Splocik, Ania O, Promyk, A'dka, Damar 5,
Magda(małe niespodzianki), Z minionej epoki, Elunia,
Katarzyna, Natalia F, Agnieszka Biegańska, Anna W,
Renia, The Primitive Moon, Hanulek, Mariola, Wanda,
Małgosia Zoltek, Betulinowe Pasje, Iwona W,Grażyna,
Ula Anielski Zakątek, Chranna, Anna Biegańska,
Kress_ka, Monika ML, Agula, Alicja, Raeszka, Kasia S
xgalaktyka.
 
******
Dla Was Kochane z serdecznymi gratulacjami
za wytrwałość - banner Mistrzyni Choinka 2020 :)


Z całego serca również gratuluję i dziękuję uczestniczkom, 
które bawiły się z nami przez  chwilę oraz tym, którym brakło
 naprawdę niewiele żeby wykonać choinkowy komplet.
 
******
A teraz już czas na losowanie nagród :)

Nagrodę rzeczową ufundowaną przez naszego 
sponsora Igiełkę MB otrzymuje: Betulinowe Pasje
 
Nagrodę rzeczową ufundowaną przez naszą
 sponsorkę Justynkę otrzymuje : Kraina Pasji

Bon podarunkowy w wysokości 50 zł ufundowany przez
naszego sponsora Sklepik Gosi otrzymuje: Menia

Bon podarunkowy w wysokości 50 zł ufundowany przez
naszego sponsora sklep Hobberia otrzymuje: Z minionej epoki

Dwa zestawy papierów od naszego sponsora 
sklepu ScrapAndMe otrzymuje: Ania O
 
 3 schematy pełne intensywnych kolorów wzory 3D do haftu krzyżykowego 
od projektantki Anna Bąk Studio otrzymuje: Ania Klimkiewicz
 
 2 schematy pełne intensywnych kolorów wzory 3D do haftu krzyżykowego 
od projektantki Anna Bąk Studio otrzymuje: Mariola

Xgalaktyczny upominek hafciarski ufundowany 
przeze mnie  otrzymuje : Agnieszka Biegańska

Xgalaktyczny upominek scrapbookingowy ufundowany
przeze mnie otrzymuje: Haft i Patchwork

 Serdecznie wszystkim gratuluję !
Chciałabym Was nagrodzić wszystkie ale jest to niemożliwe :(
Dziewczęta, które wygrały proszę o kontakt na mój adres mailowy
xgalaktyka@gazeta.pl
 
Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim naszym sponsorom:
 

Przypominam, że tutaj możecie już linkować swoje 
prace w nowej edycji zabawy Choinka 2021 :)
              

A teraz zapraszam do obejrzenia ostatniej, niezwykłej galerii 
prac w ubiegłorocznej edycji zabawy Choinka 2020 💗
 
8. Tina
10. Menia
13. Ania B 
15. Renia
22. Violka
23. Anna
24. Damar5

32. Elunia
33. El
 
41. Wanda

45. Agula


 ....i to już koniec :(
Piękna bombka Moniki zamyka ubiegłoroczną galerię.
Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam,nic nie pomyliłam.
Jeśli coś wyszło nie tak to wybaczcie, przyznaję że spędziłam dwa dni 
na podliczaniu, sprawdzaniu i wklejaniu Waszych pięknych prac:)
Gdyby ktoś miał zastrzeżenia proszę o komentarz pod postem.

Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję za wspólną 
zabawę i do zobaczenia w kolejnej edycji 💗💗💗
 
Kasia

40 komentarzy:

  1. Kasiu jeszcze raz z całego serca dziękuję za zabawę w którą wkładasz cale serce. Przygotowanie tego zestawienia w tak drobnych szczegółach wymaga wielkiego wysiłku, czasu i poświęcenia. Chylę czoło. Przepiękna galeria, wspaniałe prace, a Ty jesteś doskonałą organizatorką zabawy. Z największą radością bede sie dalej z Tobą bawić. A dziewczynom które otrzymały nagrody gratuluję i szczęścia i przepięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały ogrom przepięknych prac. Dopiero przy tym zestawieniu to widać :) Gratuluję wszystkim wygranym, a Tobie Kasiu dziękuję za super zabawę i trud włożony w jej prowadzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci,że Cię podziwiam:)))nie potrafiła bym wybrać wygranych z takiej ilości pięknych prac:)))Gratuluję zwyciężczyniom,ale uważam ,ze wszystkie jesteście wygrane:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożęnko wygranych z całej puli wylosowała dłoń mojego dziecięcia :)
      Myślę,że to jedyny sposób aby uczciwie wylosować nagrody :)

      Usuń
  4. Kasiu Szefowo Choinkowo, pięknie dziękuję za cudowną zabawę i nagrodę 😘🌺
    Kłaniam się nisko w podzięce za Twój trud i czas jaki poświęciłaś za przygotowanie i podsumowania te fantastycznej zabawy!
    Mnóstwo wspaniałych prac powstało,a ich ilość jest ogromna !😍 Wielkie brawa i gratulacje dla dziewczyn za wytrwałość, było mi bardzo miło bawić się w tak zacnym i utalentowanym towarzystwie pod Twoim kierownictwem 😉🤩
    Zabieram się za kolejną pracę,bo przecież bawimy się dalej.
    Buziaki kochana😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wszystkim! żałuję, że nie udało mi się w 2 ostatnich miesiącach :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak co miesiąc stworzyłaś piękną galerię prac :).

    Chyba jako jedyna nie zrobiłam rocznego kolażu hihi :).

    Gratulacje dla dziewczyn :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla wygranych, a Tobie Kasiu dziękuję za kolejny rok wspólnej zabawy i ogrom pracy włożony w comiesięczne i końcową galerię prac.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu przeogromnie się cieszę tylko nie wiem z czego bardziej z banera czy z wygranej :) Ten baner w końcu bd mogła zawiesić na blogu jako znak że jakiejś zabawy nie zawaliłam. A wzory od Ani Bąk są świetne, cieszę się że jest fundatorką mojej nagrody. Gratuluję pozostałym dziewczynom wygranych, kompletu linkowan, unikalnych prac. Stanowicie inspirację dla mnie. Te liczby powalają, oby ten rok był równie udany, ja już pracuję nad odsłoną styczniową :)Oczywiście największe podziękowania dla Ciebie za czas i ogrom pracy który wkładasz w te galerie i pozostałych sponsorów za nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu bardzo dziękuję za czas i trud włożony w organizację zabawy 🤗 Jest nieustannym źródłem inspiracji 😍 Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję, a za banerem pięknie dziękuję 🤗 Wszystkim życzę realizacji rękodzielniczych planów 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu Kasieńko, samo to, że Tobie się chce i organizować i co miesiąc z tym szarpać, a na koniec zrobić taki gigantyczny post podsumowujący, to jest niesamowite, tak motywujące, tak miłe i fajne, że aż chciałoby się Cie wyściskać i nieba przychylić, a sponsorom pięknie podziękować.
    Jeśli można Ci jakoś pomóc w tym, to się polecam :)
    Dzięki za cały rok zabawy i już się ciesze na kolejny, bo nie nagrody są tu najważniejsze, acz bardzo miłe, / w ub roku dostałam;)/ to co jest najważniejsze to ta motywacja do zrobienia tego chociaż jednego haftu, uwierz mi, że nie zrobiłabym jakbym nie musiała i nie miała takiej motywacji.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu dziękuję Cu za kolejny rok zabawy i cieszę się na kolejny. Wspaniała różnorodność prac, tyle ich że oglądam już 3raz i chyba jeszcze sie skusze hihi. Gratuluję dziewczynom wygranych nagród.
    Pozdrawiam Kasieńko i wszystkiego dobrego życzę.
    Ps. Postaram się szybciej dodawać prace, nie w ostatni dzień😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za zabawę bo to było moje pierwsze spotkanie z haftem trwające cały rok. Było to dla mnie wielkie wyzwanie któremu podołałam i jestem szczęśliwa. Na ścianie wiszę moje anioły w ramkach :). Tyle pięknych prac powstało. Aż mi miło że znalazłam się wśród tak wytrawnych hafciarek. Następny rok haftowania ? No nie wiem. Może się skuszę ale na ścianie już brak miejsca to może teraz karteczki z haftem ? Pomyślę. Pozdrawiam i dziękuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie podsumowania! Cudowneeee prace!!! To wzruszające ile serc w nich jest włożonych :) przepiękna robota , podziwiam i chylę czoła i gratuluje wyróżnionym :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowita, kolorowa galeria, cudowne prace :) Wspaniałe inspiracje :) Dziękuję serdecznie za zabawę i jej kontynuację w Nowy Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super galeria :)
    Dziękuję za super zabawę i cieszę się że jest kolejną edycją
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace piękne! Serdecznie dziękuję za zabawę i wyróżnienie :)
    Gratulacje dla pozostałych uczestniczek! Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu pięknie dziękuje za zabawę. Gratuluje wszystkim którym poszczęściło się w losowaniu. A ta galeria jest faktycznie niesamowita. Dopiero na tych zbiorczych zdjęciach widać ogrom pracy jaki włożyły uczestniczki. A twoja praca włożona w Ta zabawę jest niesamowita, ogromna i pomierzyć się jej nie da. Raz jeszcze dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż pozazdrościć można talentu i pracowitości dziewczynom. Wspaniałe prace i ich galerie. A tyle różnych wzorów i kolorów, że aż w głowie się kręci od oglądania.
    Gratuluję. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, przepiękne podsumowanie! Dziękuję Ci za trud prowadzenia tej zabawy. To sama przyjemność wyszywać w gronie tak zdolnych i pomysłowych osób. Gratuluję wszystkim, do których uśmiechnęło się szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna galeria!
    Ja na pewno będę do niej wielokrotnie wracać nie tylko w poszukiwaniu pomysłów i inspiracji, ale żeby po prostu nacieszyć oko pięknymi pracami.
    Gratulacje dla wszystkich uczestniczek :)

    Kasiu :) - jeszcze raz dziękuję za wspaniała zabawę, za trud organizacyjny i cierpliwość.
    To nie tylko zabawa jak każda inna - stworzyłaś magiczne miejsce przyciągające przez cały rok, nie tylko od święta.
    Bardzo się cieszę, że mam szansę brać udział w zabawie już po raz czwarty.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle wspaniałych prac 😍 serdeczne gratulacje 👏

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu! Dziękuję za miniony rok i oczywiście w kolejnej odsłonie wezmę udział!
    Przepiękne prace i mnóstwo inspiracji :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Musialam usunąć poprzedni komentarz, bo zadała mi się jakaś bakteria 😉. Kadiu dziękuję za wysiłek jaki wkładasz w zabawę 😘😘😘😘. Dziewczyny same piękności . Gratuluję uczestniczkom. Tworzycie tak rewelacyjne prace ,że aż dech zapiera. A swoją nagrodą jestem zaskoczona, ale bardzo dziękuję .To do boju, pomysły czekają 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdeczne gratulacje dla wszystkich uczestniczek, piękna galeria, jest co oglądać, tyle niesamowitych prac!:) Powodzenia w kolejnej odsłonie! Kraina Pasji gratuluję, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z nagrody:) Pozdrawiam Kasiu, trzymam kciuki za kolejną edycję i z przyjemnością będę podglądać nowe prace:))

    OdpowiedzUsuń
  26. ile piekna,gratulacje dla wszystkich,wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za cały miniony rok wspaniałej zabawy i przemiłym towarzystwie blogerek.
    Dziękuję Tobie za poświęcony czas na opracowanie comiesięcznych galerii tych inspirujących prac.
    Wszystkim nagrodzonym uczestniczkom gratuluję, a całemu zespołowi bawiących się dziękuję za wspólną zabawę i możliwość oglądania wspaniałych prac.
    Cieszę się, że zabawa trwa, a ja mogę czwarty raz bawić się u Ciebie.
    Przy okazji zapraszam do mnie, może skusisz się na jedną z dwóch zabaw. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogromny szacunek dla Ciebie, Kochana Kasiu <3 - idealnie prowadzisz zabawę.
    Wspaniałości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kasiu Kochana, przyznam szczerze, nie znam historii nazwy Twojego bloga, ale jak dla mnie jesteś Aniołem, który spadł z nieba i postanowił "namieszać" w naszym hafciarskim światku. Zgromadziłaś wokół siebie ogromną rzeszę super utalentowanych kobitek, które tworzą cudne prace. Serce rośnie, jak co miesiąc ogląda się te posumowania. Gratuluję wszystkim uczestniczkom, gratuluję tym, do których uśmiechnęło się szczęście. Zdolne z Was bestie Dziewczyny :) 
    Tobie Kasiu dziękuję bardzo za pracę, którą wkładasz w prowadzenie tej zabawy, dziękuję za poprzednie edycje i za następną. Postaram się przygotowywać co miesiąc jakąś pracę, ale zobaczymy, jak będzie, czy mi zdrowie pozwoli.  

    Ściskam mocno
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  30. Brak słów, bo dech zaparło...
    Kasiu, bardzo dziękuję za wspólną zabawę, za Twój trud, za serce i zaangażowanie. Dziewczynom gratuluję nagród, a wszystkim uczestnikom składam ukłon do samej ziemi za tak bajeczne prace i życzę równie wspaniałej zabawy w nowej edycji :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pracowity rok ;) piekne prace!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale imponujaca galeria, gratulacje dla dziewczyn, które wygrały. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle galeria prac jest bardzo inspirująca :) Dzięki tej zabawie w tym roku miałam dość kartek, aby wysłać do rodziny :) Wszystkim zwycięzcom gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję bardzo za wspaniałą zabawę, bez której, nie ma co ukrywać, nie skończyłabym kalendarza. Z ogromną przyjemnością co miesiąc oglądałam kolejne hafty 😍 Gratulacje dla zwyciężczyń 👏

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasiu, serdecznie dziękuję za zorganizowanie zabawy. Nigdy nie podejmowałam się takiego zadania ale jestem sobie w stanie wyobrazić ile pracy włożyłaś by każdy miesiąc zebrać w jeden post. Zatem...czapki z głów!💪💪💪😘
    Bardzo dziękuję za przyznanie nagrody, już do Ciebie piszę i piszę się również na tegoroczną edycję!😊
    W zabawie powstało bardzo dużo inspirujących prac, starałam się pozostawić komentarze w miarę możliwości. Gratuluję pozostałym zwyciężczyniom, a Justynce dziękuję za ufundowanie nagrody😘❤

    OdpowiedzUsuń
  36. O ja niedobra, byłam tu już dawno temu i nie zostawiłam ani słowa...

    Naprawdę ogromne brawa dla Ciebie za zabawę i organizację. Dzięki Tobie i motywacji w ogóle jeszcze haftuję, tak mi się nic nie chce, no i czasu brakuje niemiłosiernie.

    Muszę to dodać, powstało mnóstwo świetnych hafcików i ponownie jak w zeszłym roku, myślę, że skorzystam z pomysłów i podpowiedzi dziewczyn, jak można wykorzystać niektóre hafciki, ale jeszcze nie w tym roku. Ponieważ w tym roku w planie mam kolejne bombki, ale tym razem nie z widoczkami, a z wzorami regionalnymi, oczywiście na początek haft kaszubski (z racji zamieszkania i zamiłowania).

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...