sobota, 2 stycznia 2021

Choinka 2021 Styczeń :)

Witajcie Kochani :)

Tak jak obiecałam ruszamy dziś z kolejną edycją zabawy choinkowej. 
Sporo osób wyraziło chęć dalszej zabawy, co mnie naprawdę ogromnie cieszy.
 W tym roku zgodnie z Waszymi prośbami można będzie wykonywać hafty, 
również w innych technikach. Mam nadzieję, że to urozmaici zabawę a dla Was 
będzie dodatkową motywacją :) Serdecznie Was zapraszam do zabawy. 
Poniżej zostawiam regulamin zabawy oraz pierwszą, styczniową żabkę 💖
 

Zasady zabawy Choinka 2021:


1. Zabawa trwa cały rok od stycznia 2021 do grudnia 2021
 
2. Uczestniczyć może każdy, kto kocha wyszywanie dowolną techniką.
 
3. Do ostatniego dnia każdego miesiąca prezentujemy 
swoje prace na blogu i podpinamy do żabki. Jeśli ktoś 
takiego nie posiada przesyła zdjęcie pracy do mnie i ja je prezentuje w galerii .   
Zdjęcie pracy osób bez bloga muszę otrzymać przed ostatnim dniem miesiąca.
Osoby posiadające instagram lub fb mogą linkować same 
lub przesłać zdjęcie pracy na mój adres mailowy.

4. Temat pracy - wszystko co związane ze świętami Bożego Narodzenia.
Jeśli  marzycie o choinkowych ozdobach to je róbcie,
ale jeśli Waszym celem są karteczki na święta proszę bardzo.
Warunek jest jeden - praca musi być wyszywana.
Technika haftu dowolna - haft płaski, matematyczny, krzyżyki, 
haft francuski itd.
 
5. Na jedno linkowanie możecie wykonać tyle prac ile chcecie.
Nie ma żadnych ilościowych ograniczeń.
Prośba tylko aby linkować raz - czyli jak np zrobicie trzy zawieszki
i jedną kartkę wstawcie je do jednego posta i jego właśnie zalinkujcie.
Post opublikujcie pod etykietą "Choinka 2021".
 
6. Nie ma obowiązku linkowania co miesiąc.
Tylko od Was zależy czy będziecie linkować systematycznie czy wybiórczo.
Jednak osoby, która zalinkują w każdym miesiącu wezmą udział w losowaniu
 nagród, którego wyniki będą ogłoszone tuż po Nowym Roku.

7. W zabawie mogą brać udział również osoby zza granicy.
 
8. Zabawę można łączyć z innymi - oprócz zabaw SAL-owych
(takich w których tworzycie jednakowe hafty).
W tym punkcie przychylam się do Waszych próśb :)

9. Nie ma obowiązku wstawiania banerka ani obserwowania mojego bloga
ale jeśli ktoś to zrobi będzie mi bardzo przyjemnie.
 
Tak więc?
Znajdzie się ktoś chętny do wspólnych całorocznych przygotowań do Świąt ?
Osoby, które nie posiadają blogów a chcą wziąć udział w zabawie
proszę o przesyłanie prac na adres: xgalaktyka@gazeta.pl 
    
Jeśli ktoś będzie miał ochotę zareklamować naszą zabawę u siebie na blogu, 
 będzie mi naprawdę ogromnie miło :)
 
Poniżej zostawiam Wam już żabkę do linkowania styczniowego.
Mam nadzieję, że będziemy się bawić w równie dużym gronie co ostatnio :) :*


Pozdrawiam Was poświątecznie :)
Kasia
 
Choinka 2021 Styczeń 

82 komentarze:

  1. Jak zwykle będę Wam kibicowała i podziwiała piękne prace koleżanek:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu przede wszystkim życzę Tobie szczęśliwego Nowego Roku, pełnego zdrowia i wszelkiej pomyślności! Chętnie obserwuje Twoją zabawę od dwóch lat i w tym roku bardzo mnie kusi :). Kasiu czy hafty muszą być zagospodarowane, czy mogę zrobić to później? Póki co podkradam banerek i jeszcze pomyślę :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko ogromnie się cieszę, że zastanawiasz się nad dołączeniem do zabawy💓 Hafciki nie muszą być zagospodarowane,wiele osób pokazuje sam haft. Uściski i mam nadzieję do zobaczenia w pierwszej żabce💓😘😊

      Usuń
  3. Milá Kasia,
    teším sa, že sa opäť zúčastním Tvojej Choinky 2021, si skvelá...
    Pekný víkend, pá
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Kochana😘🌹
      Zasyłam śnieżne pozdrowienia z Polski😘

      Usuń
  4. Chetnie dolanczam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Ivonko, witaj w zabawie🌹😘

      Usuń
  5. Ja będę tylko obserwowała. Haft bardzo mi się podoba, ale to jeszcze nie mój czas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy czekać na odpowiedni czas w takim razie🌹😊
      Uściski i pozdrowienia😘🌹

      Usuń
  6. Chętnie dołączę :) mam większą motywację biorąc udział w zabawie
    Pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Madziu.. Witaj w zabawie Kochana😘🌹🌹

      Usuń
  7. Dziękuję za poprzedni rok zabawy i chętnie dołączam w tym roku
    Zapraszam też do jednej z moich zabaw, a może do dwóch... :)
    W punkcie 1 koniec zabawy jest chyba do grudnia 2021r.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Splociku, że bawisz się dalej że mną 😘 Ja chętnie wezmę udział w Twojej zabawie z przysłowiami🌹😘😘

      Usuń
  8. Kasiu z przyjemnością będę bawiła się z Tobą kolejny rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Eluniu.. uściski ślę🌹😘

      Usuń
  9. Szczęśliwego całego nowego roku 2021!
    Dziękuję za poprzednią edycję i już cieszę się na kolejny rok zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu i ja się bardzo cieszę, że chcecie się że mną dalej bawić😘 Witaj w zabawie Kochana😘🌲🌹

      Usuń
  10. Bardzo mnie kusi w tym roku Twoja zabawa <3 zobaczymy może uda mi się coś świątecznego zrobić i podlinkować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że skusi Cię skutecznie😉😊
      Bardzo się cieszę, że dołączysz do zabawy😘🌹

      Usuń
  11. Cieszę się bardzo, że i tym roku kontynuujesz choinkową zabawę :) Nie może mnie oczywiście zabraknąć :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku - niech przyniesie wszystko, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie Haniu, wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku😘🌹🌹

      Usuń
  12. Świetna zabawa. Brałam udział w roku 2020. To był mój pierwszy kontakt z haftem ale dałam radę. Dzięki Tobie powstało nawet więcej niż 12 haftów co mnie samą dziwi :-). Spróbuję i w tym roku ale z obawą czy dam radę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu podziwiam wszystkie piękne pracę choinkowe, anioły które stworzyłaś. Miło będzie gościć Ci ponownie zabawie Kichana😘😘🌲

      Usuń
  13. Oczywiście że będę 😀. Dziękuję Kasiu za zabawę 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dziękuję za Twój udział i ogromnie się cieszę, że zostajesz w zabawie🌹🌹

      Usuń
  14. No i pięknie! Bawię się z Toba kochana 😘
    Bardzo się cieszę Kasiu na kolejny, już czwarty roczek zabawy z Tobą.
    Tak mi te comiesięczne hafciki świąteczne weszły w krew, że chyba dziwnie bym się bez nich czuła😉😁😂
    Dziękuję Ci bardzo za zabawę, wszystkiego dobrego w Nowym roku życzę i serdeczności zasyłam ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to zaszczyt gościć Cię ponownie w zabawie i już nie mogę się doczekać Twoich pięknych orac🌹🌹Uściski Kochana🌹🌹

      Usuń
  15. Nie trzeba mnie namawiać, bo zarówno tematyka jest mi najbliższa sercu jak i zasady - elastyczne i przyjazne :) Dziękuję Kasiu za 2019 i 2020, bez Twojej zabawy, moja choinka byłaby nadal taka jak zawsze,czyli jak tysiące choinek - przewidywalna - a teraz mam przynajmniej to co sobie wymarzyłam, ozdoby ręcznie robione :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko i to jest największą nagroga dlaa mnie.. takie słowa miłe sercu. Bardzo się cieszę, że i Twoje cudowne hafty i zdjęcia będę mogła ponownie podziwiać w co miesięcznej galerii 🌹🌲😘

      Usuń
  16. No ja to wiadomo Kasiu, zapisuję się :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie Violuś bardzo się cieszę, że będziesz że mną 🌹🌲😘

      Usuń
  17. Może uda mi się zrobić kilka nowych zawieszek na choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się uda!
      Będę kibicować i czekać na pierwsze zawieszki🌹😊
      Uściski 😘😘

      Usuń
  18. Kasiu cieszę się że zabawa będzie kontynuowana , chyba jednak zostanę przy hafcie krzyżykowym a pomysł na tegoroczne prace powoli kiełkuje w mojej głowie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać co wymyśliłaś Aniu😁🌹
      Bardzo się cieszę, że będziesz się że mną bawić 🌲😁🌹

      Usuń
  19. Hurra, oczywiście się zgłaszam 🙂 Vivat Choinka 2021 🙂😁🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko już widzę Twoja fabryczkę świątecznych kartek😁😁 Ogromnie się cieszę, że dołączysz ponownie do zabawy choinkowej! Usciski😘😘🌲

      Usuń
  20. Przede wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku :) Poprzednią edycję sobie odpuściłam, ale w tym roku bawię sie dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu i dla Ciebie wspaniałego Nowego Roku 😘
      Ogromnie się cieszę z Twojego udziału w zabawie🌹😘

      Usuń
  21. Życzę wszystkim startującym powodzenia!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, zabrałam banerek i może dam radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki, żeby się udało. Pozdrawiam cieplo🌹😘

      Usuń
  24. Kasiu bardzo się cieszę , że w tym roku mogę po raz drugi brać udział w Twojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się się cieszę, ze będę miała okazję ponownie oglądać w choince Twoje piękne pracę Wandziu😘🌹😊

      Usuń
  25. Spróbuję, spróbuję, ale nie obiecuję, może nie w każdym miesiącu, ale bardzo bym chciała się skupić na haftowanych bombkach. Zobaczymy może się uda :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana wyszywam na luzie, tak by sprawiało przyjamnisc🌹😘 Będę czekać na Twoje hafty. Usciski😘😘

      Usuń
  26. Cieszę się, że kolejny rok będziesz mnie mobilizować :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się cieszę, z Twojego udziału Kochana🌹😘
      PS. Wysłałam maila do Ciebie🌹

      Usuń
  27. Oczywiście tak jak deklarowałam zgłaszam się do zabawy. Nie wyobrażam sobie żebym mogła z tego zrezygnować. A w głowie już tyyyyyyle pomysłów 😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś czuję, że znowu stworzysz prawdziwa fabryczkę bożonarodzeniowych ozdób moja Droga😉😁🌹
      PS. Paczą dziś leci do Ciebie😘🌲

      Usuń
  28. Kasiu oczywiście i mnie nie może zabraknąć chociaż ciągle spozniona jestem. Uwielbiam tą zabawezabawę.
    Wiem, że juz po terminie ale podaję link do zaległe ostatniej pracy grudniowej. Nie mialam czasu by wstawic posta, mowi sie trudno. Ale sztuki się zgadzają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu wiesz, że u mnie nawet jaj się spóźnisz, to nie ma problemu. Jesteśmy tylko ludźmi i różne sytuacje się zdarzają. Bardzo się cieszę, że będziesz się że mną bawić 😘😘

      Usuń
  29. Lubie Twoja zabawę Kasiu wiec postaram sie nadal brać w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko strasznie się cieszę, że znowu będę mogła Cię gościć w zabawie!
      Usciski🌹🌹

      Usuń
  30. W tym roku przyłączę się bo mam plan na hafty świąteczne... Mam nadzieję że dam radę przez cały rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dasz radę!
      Bardzo się cieszę, że mamy nową, utalentowaną osóbkę w zabawie😘🌹

      Usuń
  31. Banerek powieszę z nadzieją że uda mi się w końcu zrobić te moje rocznicowe bombki, wtedy będę mogła zgłosić je na zabawę u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu rocznicowe bombki to wspaniały pomysł!
      Będę niecierpliwie czekać na Twoje prace🌹😘

      Usuń
  32. Chciałabym się przyłączyć, ale czy dam radę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu na pewno dasz radę!
      Czekam na Twoje pierwsze prace😘🌹

      Usuń
  33. Może mi się uda i w tym roku dołączyć...

    OdpowiedzUsuń
  34. Oczywiście że wyszywany dalej! ;) Jakby mogło mnie zabraknąć w 2021, nie przewiduje takiej opcji. Co do poszerzenia o inne hafty to jest to bardzo dobry pomysł może zmobilizuje mnie to do ruszenia z backworkiem i haftem płaskim.
    Powodzenia w zabawie dla wszystkich. Niech nie braknie nam czasu, pomysłów i chęci do tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo, bardzo się cieszę z Twojej decyzji🌹
      Już nie mogę się doczekać aby obejrzeć Wasze nowe prace😊
      Uściski Kochana😘😘

      Usuń
  35. Super, że jest kolejna edycja zabawy :) To jest obecnie moja najbardziej ulubiona zabawa i najbardziej inspirująca :) Nie powiem ile razy po obejrzeniu galerii zmieniałam swoją koncepcję na kolejną pracę w zabawie! Cieszę się, że kolejna edycja zabawy już jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jeśli chodzi o inspirację, dziewczęta tworzą takie cuda, że nie można się na patrzeć. Bardzo się cieszę, że będziesz w kolejnej edycji🌹🌹
      Usciski😘😘

      Usuń
  36. Bardzo mnie kusi ta zabawa, ale nie wiem czy uda mi się pogodzić ja z innymi zobowiązaniami. Dlatego n razie przyłączam się do grona kibicujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście dołączam do ekipy :-). U mnie w tym roku ponownie bombki, tym razem z etnicznymi wzorami - już na tamborku Kaszuby :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bawię się nadal. Dzisiaj dopiero pierwsza zawieszka w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dobrze rozumiem że osoby które nie mają bloga mogą wziąć udział poprzez dodanie hasztagu pod swoim zdjęciem na Instagramie? ��☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją pracę z Instagramu proszę za linkować tutaj pod żabką a jeśli chodzi o hasztag to już wedle własnego uznania😊🌹Pozdrawiam😊

      Usuń
    2. Dziękuję, gotowe :) mam nadzieje że uda mi się co miesiąc coś świątecznego wyszyć :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  40. Ja również się zgłaszam chociaż nie wiem czy dam radę - w każdym bądź razie będę próbować😊
    Tobie Kasiu jeszcze raz dziękuję za organizację poprzedniej edycji. Jesteś wielka!💪❤
    Teraz lecę jeszcze zajrzeć na inne blogi bo nic innego tak nie motywuje jak miły komentarz😊
    Serdeczności!❤

    OdpowiedzUsuń
  41. Po raz pierwszy spróbuję swoich sił w tej wspaniałej zabawie :) Pozdrawiam serdecznie wszystkich haftujących!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...