niedziela, 4 lipca 2021

Choinka 2021 galeria czerwiec

Moi Kochani :) 
 
Witam Was ciepło po długiej przerwie blogowej.
Niestety mój laptop dokonał swojego żywota i praktycznie z dnia na dzień 
zostałam bez internetu. Serfowanie po sieci, przy użyciu telefonu nie należy 
do moich ulubionych czynności, dlatego też świadomie zrezygnowałam z
blogowych wpisów. Mam nadzieję, że uda mi się nadgonić kilka ulubionych
zabaw a i przy okazji pokazać co udało mi się przez ten czas zrobić. 
Bardzo Wam Kochane dziękuję za wiadomości na facebooku i maile,
 w których pytałyście czy u mnie wszystko w porządku 💝

A teraz już nie przedłużając zapraszam serdecznie do obejrzenia
 czerwcowej, bardzo świątecznej galerii 😃😍

1. Ania Rebacz
14. Alicja
15. Menia

26. Damar5
28. Iwona
31. Ivona
35. IwonaW
37. Agula
38. Wanda
42. Ela Kochan

Urocza karteczka Eli kończy naszą czerwcową galerię. 
Bardzo się cieszę, że mimo upałów i początku urlopowego sezonu,
możemy podziwiać tak dużo pięknych i oryginalnych prac. 
Poniżej zostawiam Wam do nakarmienia lipcową żabkę 
i życzę oczywiście pięknych i słonecznych wakacji 💖😃
 
Kasia

Choinka 2021 Lipiec

16 komentarzy:

  1. Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku, Kasiu, choć nie zaskoczyła mnie Twoja blogowa absencja. Po sobie widzę, jak mam mało czasu. Mimo, że w międzyczasie wpadły dwa zamówienia, nie mam kiedy obrobić zdjęć i pokazać prac na blogu.
    Niezmiennie podziwiam mnogość naszych pięknych prac, sporo fajnych bałwanków, zawieszek i innych ciekawych robótek. Dziękuję za wspólną zabawę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś i że Twoja nieobecność nie była podyktowana innymi okolicznościami...No cóż sprzęt sie zużywa i kiedyś mój laptop też padnie.
    Bardzo Ci dziękuję za przepiękną galerię wspaniałych prac, są przepiękne :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,e jesteś i wszystko ok. Na pracę poczekam , są wasze takie piękne 😀. Galeria jak zwykle imponująca. Gratuluję dziewczyny pomysłów 😀.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu jak zawsze podsumowanie perfekcyjne. Podziwiam Cię za nie zwłaszcza za te linki do prac. Dziękuję Ci za twój czas i ogrom twojej pracy.
    Fajne świąteczne prace powstały i od razu zrobiło się chłodniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja miałam bardziej pozytywne myśli, bo sądziłam, że jesteś na jakimś wakacyjnym wyjeździe.:) Galeria jak zwykle zachwycająca, lubię twoje podsumowania i dzięki, że ci się chce je robić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, dziękuję za kolejne podumowanie :-) Podziwiam zapał i niesamowity potencjał, cieszy mnie różnorodność prac :-) Jest czym się zachwycać i inspirować :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podsumowanie, bo wspaniałe prace powstały :) Jest co oglądać i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krása, krása, krása!
    Gratulujem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna galeria, jakie cudne hafty powstały. Podziwiam różnorodność:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace, każda z nich wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu zaglądałam i czekałam na kolejny post ale wiadomo ze zycie roznie sie układa.... lubie te podsumowania bo prace sa rewelacyjne :) mozna sie zainspirować :) dzieki Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejne cudne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczności dziewczyny przygotowały, co jedna praca to piękniejsza! 🤩
    Ja niestety, zawaliłam sprawę i pierwszy raz od początku trwania Twojej zabawy Kasiu poległam:(((
    Pozdrawiam słonecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie że jesteś już z powrotem :) Galeria piękna jak co miesiąc, ja niestety nie wyrobiłam się w tym miesiącu z dodaniem posta :( tak nieraz jest z zawirowaniami życiowymi :D Mam nadzieję że w najbliższe pół roku które zostało uda mi się nadrobić ten miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne inspirujące prace. :)
    Wspaniała galeria. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...