niedziela, 18 lipca 2021

Sarenka od Riolis :)

 Witajcie Kochani :)

Wiele się działo w ostatnim czasie ale najważniejsze, że mogę wrócić w blogowe 
odstępy.  Zepsuty laptop to jedno, najbardziej się jednak cieszę z tego, że moja mama 
po ponad pół rocznych pobytach w szpitalach, na oiomach i trudnej walce o życie...jest
 już w domu i to w naprawdę dobrym stanie. Serce się raduje a mnie znowu chce się żyć 💕
Kolejny pozytyw to wyczekiwany od dwóch lat urlop, morze już na mnie czeka 😊
Jeszcze tylko dwa tygodnie...
W tamtym roku zakupiłam sobie kilka zestawów ze zwierzętami od firmy Riolis
Ogromnie podobają mi się te schematy postanowiłam więc, że po wyhaftowaniu
 powędrują na letnie poduchy. Na pierwszy ogień poszła słodka, urocza sarenka.

Jako, że sarenka siedzi w gąszczu kwitnącej koniczyny, do uszycia poszewki  
wykorzystałam miętową i różową bawełnę groszki. Nadarzyła się okazja 
aby przeprosić się w końcu z dawno nie widzianą maszyną do szycia 😁
Z resztek jakie mi zostały wymodziłam jeszcze dwie kokardeczki, którymi ozdobiłam 
podusię. Wyszło słodko i landrynkowo ale wiecie, że ja zdecydowanie tak lubię😄
Następny w planach jest uroczy jeżyk ale wcześniej będę pokazywać co 
dłubałam w wolnych chwilach. Dziękuję Wam, że wciąż do mnie zaglądacie😘
Mam nadzieję, że powoli zacznę nadrabiać wszystkie zaległości w zabawach.
A teraz już biegnę na blogi, pooglądać co pięknego stworzyłyście.
 
Zostawiam Wam słoneczne uściski i życzenia cudownego tygodnia💖

 Kasia

29 komentarzy:

  1. Milá Kasia,
    verím, že mamina sa bude mať už len lepšie, prajem veľa zdravia!!!
    Výšivka jeleňa je rozkošná, milá a vankúš je super, krásny, má moje obľúbené farby a mašle sú top :-)
    Pozdravujem, pá
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podusia z tym wzorem haftu wyszła genialnie, po prostu cudo:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu ta sarenka jest cudna i Twój haft jest rewelacyjny, A uszycie z nią poduszki było strzałem w dziesiątke. Te miętowe i różowe groszki są cudne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft z sarenką. Super poduszka. Dużo zdrowia dla Ciebie i Twojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu bardzo się cieszę, że z Twoją Mamą jest dobrze, dużo zdrowia Jej życzę, obyście mogły cieszyć się sobą jak najdłużej.
    Haft śliczny a podusia urocza. Ja uwielbiam taka kolorystykę i takie "klimaty", więc mnie zachwyciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sarenka, też mam ją w planie :) Oby zawsze Wam zdrowie dopisywało.
    Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dobrałaś materiały , śliczna poduszeczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się Twoją radością! Pozdrów koniecznie swoją mamę :)
    Podusia ze ślicznym hafcikiem wyszła fantastycznie! Tkaniny zgrane idealnie :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu faktycznie słodka ta podusia z sarenka :) Hihi uroczy hafcik! Ale najbardziej cieszą wiesci o mamie, ciesze sie razem z Toba🙃

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza sarenka. Super, że u Twojej Mamy lepiej, życzę dużo zdrowia i tylko dobrych dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna poduszka, sarenka wygląda słodko więc wypoczynek na niej też pewnie jest miły. Pozdrowienia dla całej Rodziny i miłego wypoczynku nad morzem 😗

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana to szczęście wielkie, że mama wróciła do zdrowia teraz będzie już tylko lepiej 😊😊😊
    Bardzo się z tego cieszę i nawet przez myśl mi nie przeszło, że będzie inaczej Kasiu!
    Poduszeczka jest przesłodka, odszyta perfekcyjnie a hafcik bajeczny🤩 No wiadomo... Ty zawsze masz nosa do takich perełek.
    Fantastycznego urlopu Tobie i sobie życzę i buziaki ślę 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ta sarenka jest słodka!! :D
    Dobrze, że Twojej mamie już się polepszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna poducha wyszła, też lubię takie kolory. A sarenka bardzo urocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że Twoja Mama czuje się już lepiej. Teraz czas, byś i Ty zadbała o siebie i wypoczęła jak należy - udanego urlopu Ci życzę :)
    Poduszeczka jak malowana, słodka i śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Raduję się razem z Tobą, bo nic tak nie cieszy, jak zdrowa rodzina.
    Sarenka urocza i pięknie jej w tej podusi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że Twoja mama jest w domu zdrowie najważniejsze :) Cudna podusia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała podusia, śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  19. słodko i uroczo:)))zdrówka dla mamy:)dobrze,że zdrowa:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale słodziutka sarenka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj to dobrze, że po tak trudnych przeżyciach mama jest już u siebie i że czuje się lepiej. Dużo zdrówka dla niej i dla Ciebie również Kasiu.
    Podusia jest piękna, a sarenka taka do kochania i przytulania:-) Ściskam i życzę udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  22. Sarenka wyszła przepięknie. Cieszę się, że Twoja Mama jest już zdrowa i z Twojego powrotu. Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jest ten hafcik i piękna poduszka powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne wiadomości, bardzo się cieszę, dużo zdrówka dla Was. A podusia przeurocza i przesłodka, sarenka prześliczna, a ty to wszystko po mistrzowsku skomponowałaś. Jestem zachwycona. ja niestety igły nie trzymała w ręce w tym roku, czas to chyba zmienić. Pozdrowionka gorące.

    OdpowiedzUsuń
  25. Sarenka jest przeurocza i fantastycznie wygląda na tej podusi.
    Zdrówka dla mamy i udanego wypoczynku Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny haft rewelacyjnie wykończony. Zdrówka dla mamy :o)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny haft i super dobrane kolory materiału do oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu, sarenka jest słodka, ale ta oprawa poduszki też zasługuje na to miano. Podzielam Twój gust :)
    Bardzo się cieszę, że u Ciebie lepiej, że mama wróciła do domu i że wszystko zaczyna się układać. Oby tak dalej! :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  29. Sarenka jak ze snu!
    Pięknie jej w tych groszkach, różu i mięcie Kasiu.
    A najważniejsze, że Mama zdrowa. To wspaniała wiadomość!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...