czwartek, 5 sierpnia 2021

Choinka 2021 galeria lipiec

Kochane moje :)
 
Dziś na szybciutko przesyłam Wam nadmorskie, wakacyjne
 podsumowanie lipcowej choinki 💕Ogromnie się cieszę, 
że tak wiele z Was poświęciło swój letni czas na stworzenie
 choinkowej ozdoby. Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia
 lipcowej...bardzo wyjątkowej galerii😊💝
 
 
2. Menia
8. Violka
16. Ania O

17. Ania Rebacz
22. Damar5
 23. Iwona
24. Promyk
 

26. KasiaS
29. Iwona W
38. Wanda
39. Agula
 
Zostawiam Was z tą piękną, wyjątkową galerią,
a poniżej głodna, sierpniowa żabka do nakarmienia:)

Pozdrawiam Was serdecznie i nadmorsko 💖😍
 
Kasia
 
 Choinka 2021 Sierpień

17 komentarzy:

  1. Przepiekne roznorodne prace 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace. Proszę sprawdź pocztę wysłałam Ci schematy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już chcę Święta ;) Te ozdoby po prostu przypominają mi jak uwielbiam ozdabiać choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jej jaka piękna ta galeria. Przepraszam, że dopiero dziś ją podziwiam, ale jestem bardzo zagubiona w czasie....... Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krásne práce v galérii, gratulujem!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne i inspirujące prace powstają w ramach tej zabawy. :)
    Czy u Was też tak jest, że wchodząc na blog violki, zostajecie przekierowane na jakieś dziwne strony.
    Może Violka nie ma o tym pojęcia, bo inaczej pewnie już by coś z tym zrobiła.
    Ktoś ma z Nią kontakt?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku i u mnie dzieje się tak, że strona blogowa przekierowywuje na inną.
      Pisałam już o tym Violu w tamtym miesiącu. Pozdrawiam😊

      Usuń
  7. Piękna galeria 😍 Mnóstwo ciekawych pomysłów na wykorzystanie haftu, nic tylko podziwiać u czerpać inspiracje.
    Pozdrawiam Kasiu i dziękuję za zabawę 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze ja http://gosiazoltek.blogspot.com/2021/08/bawanek-i-podsumowanie-sierpniowych.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...