niedziela, 2 stycznia 2022

Choinka 2021 Galeria grudniowa :)

  Witajcie Kochani 💝

Stało się...
Przychodzę dziś do Was z ostatnią galerią prac w zabawie Choinka 2021.
Wyjątkowo dobrze i twórczo było mi z Wami przez te 12 miesięcy😍 W ciągu 
roku uzależniłam się od oglądania Waszych pięknych haftów, co miesiąc zachwycałam
 kolejnymi twórczymi pomysłami i kreatywnością. Mam nadzieję, że i Wam było miło 
w moim towarzystwie a sama w sobie zabawa dała Wam odrobinę satysfakcji.

Przyszedł czas na roczne podsumowanie zabawy Choinka 2021. 
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim utalentowanym osobom, 
które zechciały się bawić ze mną i tworzyć przez cały zeszły rok 💗
Jak zawsze na początek przedstawię krótką, choinkową statystykę:)
 
******
Do zabawy Choinka 2021 zapisało się 60 osób.
Najwięcej razy linkowałyście styczniu aż 57 razy.
Najmniej 37 linkowań było w październiku i listopadzie.
W ciągu całego roku zalinkowałyście ponad 480 razy.
Starałam się policzyć ile prac stworzyłyście ale mimo to,
że próbowałam kilka razy to mi się nie udało.
Wiele z Was robiło po kilka haftów z moich obliczeń  
wyszło, że stworzyłyście...blisko 500 prac !!!
33 osoby zakończyły Choinkę 2021 z kompletem prac.
 
Oto one:
Ewa Gawlik, Menia, Ania Iwańska, Splocik, Nikaxstitch,Viola, Ania Rebacz,
 Kolorowe Nitki Karo, Haft i Patchwork, Ania Biegańska, Agnieszka Biegańska,
 Kress_Ka, Basia Niezabudka 84, Katarzyna, Czarna Dama, Mariola, 
Małgosia Zoltek, Damar5, Karolina, Promyk, Ela Kochan, MonikaML,
 Ania Agnieszka, Renia RL, Agata Baran, Magda (Małe niespodzianki), Wanda,
KasiaS, Betulinowe Pasje, Alicja, Agula, Ad,ka, Pomarańczowy Świat.
  
Dla Was Kochane z serdecznymi gratulacjami
za wytrwałość - banner Mistrzyni Choinka 2021 :)
 

Z całego serca również gratuluję i dziękuję uczestniczkom, 
które bawiły się z nami przez  chwilę oraz tym, którym brakło
 naprawdę niewiele żeby wykonać choinkowy komplet 💗

 
Jak, że w ubiegłym roku ze względu na pandemię i wydarzenia w moim życiu prywatnym
 nie mogłam dla Was zdobyć sponsorów, którzy ufundowaliby nagrody, postanowiłam 
wśród osób które ukończyły zabawę z kompletem prac wylosować dwie, które 
otrzymają ode mnie upominek...więc oczywiście proszę o kontakt na maila.
 Są to :
 
Nikaxstitch oraz Ania Agnieszka.
 
A teraz zapraszam już do ostatniej galerii prac w ubiegłorocznej edycji zabawy😍
 
Galeria Choinka 2021 Grudzień
 
18. Promyk
19. Damar5


Dziękuję Wam za ten wspólny rok, za Wasze ogromne serce i czuję jak rozpala 
się iskierka radości bo wiem, że zaczynamy coś nowego! Wypełniłyście grudzień 
po brzegi swoimi hafcikami w najróżniejszej formie. Mam cichą nadzieję, że nikogo 
nie przeoczyłam w tej ostatniej odsłonie, gorąco Was również zachęcam do odwiedzin 
na blogach i obejrzenia zdjęć z Waszych podsumowań zabawy.

Nadal można się zapisywać do kolejnej, jubileuszowej edycji zabawy --> tutaj

Życzę  Wam szczęśliwego, zdrowego i wyjątkowo twórczego Nowego 2022 Roku !
 
Kasia

25 komentarzy:

  1. Fantastyczne podsumowanie 😍
    Piękne i różnorodne prace powstały i tyle nowych Osób poznałam😁
    Cieszę się ,że nie brakło mi zapału i ukończyłam zabawę z pełnym wynikiem😁👍
    Do nowej edycji przystępuję z wielką ochotą i zapałem😁❤
    Dzięki Kasiu za organizację ,za comiesięczne podsumowania i za każdy komentarz na naszych blogach❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dziękuję Ci serdecznie za to podsumowania i za całoroczne prowadzenie zabawy. To był dla mnie zaszczyt że mogłam zabawę ukończyć z kompletem prac. To była wielka kopalnie pomysłów i inspiracji. Szczególnie dziękuję tym co tworzyły prace tylko na Twoją zabawę. Dla mnie od zawsze najładniejsze hafty są od Margonitki. Gratuluję też dziewczynom co miały szczęście w Twoim losowaniu. Oczywiście w 2022 roku jestem nadal !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ile pięknych prac ☺️☺️☺️. Brawo Dziewczyny 👏👏👏👏👏. Dziękuję za tytuł ( zaraz przypnę na blogu ). Gratuluję Dziewczynom nagród. Dla mnie być w tak zacnym gronie hafciarek już jest nagrodą. Bawię się z Wami i w tym roku. Dobrego Nowego Roku ☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia ile Ty roboty odwalasz przy kazdej galerii to ja wiem ale te podsumowanie roczne robi mega wrażenie. Dziekuję Ci za to że ciągniesz ten wozeczrk tyle lat. W przyjemnym towarzystkie nam ten czas upływa. 500 prac! Gratuluje wszystkim dziewczynom a zwłaszcza rekordzistkom: Beacie, Basi i Lidzi. Będę wracać do tej galerii jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające:)Szczególnie zawieszki, bo najbardziej je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ogromny wysyp cudowności, zachwycająca galeria!
    Wielkie brawa i gratulacje dla 33 dziewczyn za całość prac i wytrwałość 🌷👏😊
    Kasieńko dziękuję pięknie za kolejny roczek zabawy, za te piękne galerie, za trud jaki wkładasz w comiesięczne ogarnięcie naszych pracy 😘🌷💞
    Serdeczności zasyłam 🥰😊


    OdpowiedzUsuń
  7. Anna Biegańska2 stycznia 2022 17:06

    Piękne prace.Miło było co miesiąc je podziwiać.Dziękuję Kasiu za wspólną zabawę,za twoją chęć jej kontynuowania.Dobrego Nowego Roku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała galeria! Dziękuję Ci bardzo za prowadzenie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające prace! Gratulacje dla dziewczyn, do których uśmiechnęło się szczęście.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejuś ile fantastycznych prac, śliczności!!! Dzięki Kasiu za to podsumowanie. A szczęśliwym wylosowanym gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wszystkim wytrwałości w zabawie i Tobie Kasiu za perfekcyjną organizację. Piękne podsumowanie roku i przepiękne prace. Życzę kolejnych cudownych miesięcy z haftami,jestem pewna, że jubileuszowy rok będzie niesamowity. Udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace powstały. Jest co podziwiać :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace,brawa dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace, Boże Narodzenie jest zawsze inspirujące. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2022 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna galeria! :)
    Gratuluję wszystkim uczestniczkom zabawy wspaniałych prac.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie dziękuję! Gratuluję wszystkim pięknych prac i wytrwałości :) Wszystkiego hafciarskiego w tym nowym roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna galeria, niesamowite prace. Dziękuję Kasiu za zorganizowanie zabawy i jej kontynuację. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna galeria pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie przedstawione prace. Kasiu, dziękuję za ogrom całorocznej pracy, włożonej w prowadzenie zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prace, każda bez wyjatku. wszystkiego dobrego w nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dziękuję Ci za rok fantastycznej zabawy w przemiłym gronie. :)
    Galeria jest wspaniała i pięknie podsumowana zabawa.
    To jest świetny zbiór inspiracji na przyszłość. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu galeria jest wspaniała! tyle fantastycznych prac i pomysłów, jest co podziwiać. Dziękuję Ci za prowadzenie tej zabawy, mam nadzieje ,że w tym roku bede mogła sie poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycające prace! Widać, że pracowite i zdolne dziewczyny.
    Ściskam mocno i życzę kolejnych udanych prac świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie prace takie dopracowane. super

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...