czwartek, 30 grudnia 2021

Choinka 2022 - zapisy :)

Witajcie Kochane :)
 
Słowo się rzekło...ruszamy z kolejną, tym razem jubileuszową zabawą Choinka 2022💝
 Mam przyjemność prowadzić dla Was tą zabawę od czterech lat i jak już wspomniałam
 ten piąty rok będzie naprawdę wyjątkowy. Przygotowałam dla Was mnóstwo nagród 
w różnej postaci, warto więc będzie tworzyć regularnie - przez cały 2022 rok.
 
 
Miło mi również poinformować, że mam już dla Was pierwszych wspaniałych sponsorów, 
którzy ufundowali dla Was wyjątkowe nagrody w jubileuszowym, piątym roku zabawy 💝
 
Sponsorzy zabawy Choinka 2022💓
 
Po raz kolejny naszym sponsorem została Monika Blezień, właścicielka 
sklepu IgiełkaMB. Jedna z wylosowanych osób otrzyma jak poprzednio wspaniałą,
 dużą pakę hafciarskich akcesoriów czyli odrobinę raju dla każdej rękodzielniczki.
Miło mi poinformować, że po raz pierwszy naszym sponsorem zostaje firma Coricamo
którą wszystkie haftujące osoby doskonale znają i kochają. Pani Magdalena ufundowała 
dla osoby wylosowanej dowolnie wybrany zestaw do haftu firmy Coricamo oraz kod 
rabatowy -10% na zakupy w sklepie.

  Kolejny Sponsor, który już niejednokrotnie wspierał naszą zabawę to sklep 
z artykułami do scrapbookingu Sklepik Gosi. Ula właścicielka sklepu ufundowała 
dla osoby wylosowanej mega paczkę niespodziankę.

Nasz kolejny, hojny sponsor pan Wojtek, który chce pozostać anonimowy, prosił 
aby podkreślić, że jest zachwycony Waszymi pracami, interpretacją i mnogością
 pomysłów. Pan Wojtek ufundował dla Was wspaniałą, mini maszynkę do scrapbookingu.
 
Kolejną sponsorką nagrody została znana Wam i lubiana nasza blogowa koleżanka 
 Ania O, która zadeklarowała dla jednej z wylosowanych osób paczkę przydasi oraz
własnoręcznie wykonany upominek. A jak wiecie Ania tworzy najprawdziwsze cudeńka :) 
 
Edit: 
Kochane i mam kolejnego, wspaniałego Sponsora jest nim Pani Milena 
właścicielka sklepu internetowego "Umili czas", która ufundowała dla Was zestaw
do haftu krzyżykowego lub do wyboru mozaikę diamond painting o wartości 100 zł.
 
Kolejnym sponsorem naszej zabawy jest Małgosia – Margonitka, którą znacie 
z bloga http://margoinitka.pl/. Małgosia jest wielką fanką zawieszek w formie 
3D i postanowiła nagrodzić  jedną z osób zestawem wzorów niespodzianka 
do stworzenia takich prac oraz własnoręcznie wykonanym upominkiem. 
Warunkiem otrzymania nagrody będzie stworzenie przestrzennej ozdoby lub
ozdób choinkowych w czasie trwania tej edycji zabawy. Płaskie zawieszki 
wykonane na kanwie plastikowej, nie będą brane pod uwagę.
 
Kolejną, wspaniałą Sponsorką jest Justynka z bloga "Wielkie Małe Pasje"
która ufundowała dla jednej osoby zestaw do haftu krzyżykowego o wartości 
50 zł, dużo przydasi i skarpetkową lalkę zawieszkę na choinkę w wersji świątecznej.
 
Ja Xgalaktyka, jako organizator zabawy ufunduję dwie nagrody w wysokości 
200 zł każda, do wykorzystania w formie bonu zakupowego, do wybranego przez 
Was dowolnego sklepu rękodzielniczego.

 
Sponsorów przybywa, to jeszcze oczywiście nie koniec nagród ale same widzicie,
 że będzie o co walczyć. Serdecznie Was zapraszam do zabawy !
 
 

Zasady zabawy Choinka 2022:


1. Zabawa trwa cały rok od stycznia 2022 do grudnia 2022
 
2. Uczestniczyć może każdy, kto kocha wyszywanie dowolną techniką.
 
3. Do ostatniego dnia każdego miesiąca prezentujemy swoje prace
 na blogu i podpinamy do żabki. Jeśli ktoś takiego nie posiada przesyła 
zdjęcie pracy do mnie i ja je oczywiście prezentuję w galerii .   
Zdjęcie pracy osób bez bloga muszę otrzymać przed kolejnym zestawieniem prac.
Jeśli komuś zdarzy się zapomnieć zalinkować nie ma problemu, wystarczy napisać 
to w komentarzu lub podesłać zdjęcie pracy na maila a ja je opublikuję.
Osoby, które posiadają instagram lub fb mogą oczywiście linkować same 😁

4. Temat pracy - wszystko co związane ze świętami Bożego Narodzenia.
Jeśli  marzycie o choinkowych ozdobach to je róbcie,
ale jeśli Waszym celem są karteczki na święta proszę bardzo.
Warunek jest jeden - praca musi być wyszywana.
Technika haftu dowolna - haft płaski, matematyczny, krzyżyki, 
haft francuski, koralikowy itd.
 
5. Na jedno linkowanie możecie wykonać tyle prac ile chcecie.
Nie ma żadnych ilościowych ograniczeń.
Prośba tylko aby linkować raz - czyli jak np zrobicie trzy zawieszki
i jedną kartkę wstawcie je do jednego posta i jego właśnie zalinkujcie.
Post opublikujcie pod etykietą "Choinka 2022".
 
6. Nie ma obowiązku linkowania co miesiąc.
Tylko od Was zależy czy będziecie linkować systematycznie czy wybiórczo.
Jednak osoby, która zalinkują w każdym miesiącu wezmą udział w losowaniu
 nagród, którego wyniki będą ogłoszone tuż po Nowym Roku.

7. W zabawie mogą brać udział również osoby zza granicy.
 
8. Zabawę można łączyć z innymi - oprócz zabaw SAL-owych
(takich w których tworzycie jednakowe hafty).
W tym punkcie przychylam się do Waszych próśb :)

9. Będzie mi bardzo miło jeśli wstawisz banerek zabawy na swój blog.
 
Tak więc?
Znajdzie się ktoś chętny do wspólnych całorocznych przygotowań do Świąt ?
Osoby, które nie posiadają blogów a chcą wziąć udział w zabawie
proszę o przesyłanie prac na adres: xgalaktyka@gazeta.pl 
    
Jeśli ktoś będzie miał ochotę zareklamować naszą zabawę u siebie na blogu, fb 
lub instagramie będzie mi naprawdę ogromnie miło :)
 
Bardzo Was proszę o zgłaszanie się do zabawy tutaj poprzez żabkę,
 to mi pomoże w zestawieniu osób, które będą się bawić oraz późniejsze 
znalezienie Waszego miejsca w sieci. Pozostałe osoby mogą się zapisywać, 
pozostawiając w komentarz pod tym postem.

Choinka 2022 - Zapisy

75 komentarzy:

  1. Bardzo chetnie wezme udzial w zabawie i choc nie posiadam jeszcze swojego bloga
    to czesto podgladam wasze piekne prace.
    Juz pisze maila w tej sprawie na podany adres.
    ps.pozwolilam sobie podlinkowac twoj blog Kasiu,zebym mogla sie dodac do zabki.
    Jowita M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jowitko :)
      Bardzo się cieszę,że zdecydowałaś się dołączyć do naszego grona i
      rozpocząć przygodę choinkową w gronie tyle cudownych i utalentowanych
      kobietek:)Wkrótce pojawi się pierwsza żabka do linkowania pracy styczniowej.
      W razie pytań, pisz śmiało na maila.
      Pozdrawiam serdecznie:)
      K.

      Usuń
  2. Obecna :) Nie może mnie tutaj zabraknąć
    Bawić się w tak zacnym gronie to wielka przyjemność. No i dzięki niej nie muszę się martwić o kartki świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu a ja się bardzo cieszę, że po raz kolejny nie zabraknie Twojej osoby i pięknych kartek w choinkowej zabawie!❄️😁😘
      Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku🌹🌹

      Usuń
  3. Z przyjemnością zapsuję się na kolejną edycję choinkowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu ogromnie się cieszę,że i Ty będziesz ponownie raczyć naszą galerię swoimi pięknymi haftami🌹🥰 Usciski

      Usuń
  4. Chętnie się zapisuję jak mogłabym nie być w w gronie tak zdolnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu a ja bardzo się cieszę,że ponownie zagoscisz w moich progach ze swoimi pięknymi pracami❤️🌹

      Usuń
  5. Świetna wiadomość! Ta zabawa jest super, bo nie dość, że co miesiąc jest garść inspiracji to jeszcze udaje się wyszykować dla całej rodziny kartki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana najważniejsze to połączyć przyjemne z pożytecznym 😁 Bardzo się cieszę, że ponownie będziesz się ze mną bawić❤️🌹

      Usuń
  6. Bardzo chętnie wezmę udział w tej zabawie.Uwielbiam wyszywać.
    Magdalena J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo się cieszę,że zdecydowałaś się dołączyć do zabawy😘🙂 Napisz proszę do mnie maila: xgalaktyka@gazeta.pl

      Usuń
  7. Zapisuje się, ale jeszcze nie ogarnęłam o co chodzi w żabkach ;) Agnieszka, selkiecraft

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu bardzo się cieszę, że postanowiłaś dołączyć do tego utalentowanego grona super kobietek🌹😘 Odezwij się do mnie na maila, pomogę Ci z linkowaniem. To nic trudnego😁🌹🌹

      Usuń
  8. Zapisuje się, ale jeszcze nie ogarnęłam o co chodzi w żabkach ;) Agnieszka, selkiecraft

    OdpowiedzUsuń
  9. I mnie nie może zabraknąć w tym zacnym i zdolnym gronie, jestem gotowa do akcji Choinka 2022🎄😍
    Jestem od początku Twojej zabawy Kasiu, to i w jubileusz muszę być koniecznie!!!
    Bawić się z Tobą Kochana to czysta przyjemność i raj dla zmysłów 😊❣
    To zaszczyt być sponsorem tego WYDARZENIA 🤩
    Buziaki zasyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Ciebie nie mogłoby zabraknąć,musisz nas raczyć swoimi pięknymi pracami😘🌹🌹 Bardzo się cieszę,że kolejny rok będziesz tutaj z nami...jako uczestnik i zacny Sponsor😉😁😁😘

      Usuń
  10. Mam nadzieję że podołam w tym roku i bardziej się zmobilizuje aby na ostatnią chwilę nie wstawiać postów. Będzie ciężki rok na budowie, ale nie mogę przejść obojętnie obok tak swietnej zabawy, która na obecną chwilę tylko ta kontynuuje. Piękny banerek. Dużo zdrówka Kasiu w Nowym Roku i czasu na twórczość. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusia...bardzo się cieszę,że będziesz ponownie bawić się z nami...mimo tego,
      że masz teraz tyle pracy :D Rónież życzę Ci wszystkiego dobrego...
      dużo siły i wytrwałości w Nowym Roku. Uściski serdeczne:)

      Usuń
  11. Mam nadzieję że podołam w tym roku i bardziej się zmobilizuje aby na ostatnią chwilę nie wstawiać postów. Będzie ciężki rok na budowie, ale nie mogę przejść obojętnie obok tak swietnej zabawy, która na obecną chwilę tylko ta kontynuuje. Piękny banerek. Dużo zdrówka Kasiu w Nowym Roku i czasu na twórczość. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę jak co roku 😁 i nawet z Mamą😁,dziękuję za każdy rok i życzę Tobie i wszystkim Uczestnikom zdrowia ,świetnych pomysłów i wspaniałej zabawy w kolejnym roku ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja się cieszę, że będziesz ze mną nadal się bawić a jeszcze bardziej że namowiłaś też mamcię do zabawy 😘😘 Życzę Wam obu cudownego i twórczego Nowego Roku🌹🥰

      Usuń
  13. Jestem i ja w kolejnej edycji. Nic to że jubileuszowa, nic to że super sponsorzy. Po prostu Lubię tą zabawę i już. Trudno żeby mnie w niej zabrakło.
    Pozdrawiam Organizatorkę i Wszystkie uczestniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a ja lubię Ciebie i Twoje prace więc cieszę się podwójnie, że nadal będziemy wspólnie się bawić 😘🌹😁 Ściskam i pozdrawiam Serdecznie 🌷🌷

      Usuń
  14. Gratuluję tak długiej wytrwałości w prowadzeniu zabawy:)
    Wszystkiego dobrego na ten 2022 rok!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana🌹😘 Dla Ciebie również serdeczne życzenia wspaniałego Nowego Roku 🌹😘

      Usuń
  15. Nie mogę oprzeć się zabawie w gronie fantastycznych osób pod wodzą wspaniałej organizatorki. :)
    Ta zabawa stała się dla mnie jak narkotyk, jak te moje domki. :)
    Z chęcią zatem dopisuję się do listy i bawię się nie dla nagród, ale dla przyjemności bycia z Wami.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku czytać takie słowa to dla mnie ogromny zaszczyt🥰Nic bym nie zdziałała bez Waszej obecności 😁Bardzo się cieszę, że pozostajesz w zabawie!Uściski🌹😘

      Usuń
    2. Wszystkiego dobrego, a zdrowia najlepszego w 2022 roku. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  16. Ja, ja, ja! Cały rok zekałam na żabę 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko a 🐸 żaba czekała już na Ciebie!😁🌹😘
      Bardzo się cieszę, że ponownie zagoscisz w moich progach😘

      Usuń
  17. Kasiu - przede wszystkim baaardzo dziękuję za organizację zabawy w 2021 r. Jesteś wspaniałą organizatorką! Wiesz, że miałam zawiesić mój blog? Ale tak pięknie przedstawiłaś zasady zabawy na przyszły rok, że zaczęłam się łamać... i zapisałam się.:) Dziękuję ci i ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promyczku Ty nawet nie pisz takich rzeczy! Świat blogowy to Ty i Twój blog i ani waż się stąd znikać 🥰🌷Ogromnie się cieszę, że jednak postanowiłaś bawić się ze mną w dalszym ciągu 😁 Pozdrawiam serdecznie😘

      Usuń
  18. No jak się nie bawić w takim towarzystwie 😀. W żabce już jestem i obmyślam hafcik na styczeń. Dzięki Kasiu za zabawę i zdobywanie sponsorów 😀. Wszystkiego dobrego na Niwy Rok 🍾🍾🍾🍾

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meniu i Tobie Kochana samych cudowności i weny twórczej w Nowym Roku😘 Super, że zostajesz w tym wspaniałym gronie utalentowanych kobietek🌹🥰

      Usuń
  19. Ania Agnieszka30 grudnia 2021 19:19

    To był mój pierwszy rok w tej zabawie. Dzięki zachęcie, którą na samym starcie otrzymałam od Kasi z werwą i podekscytowaniem ruszyłam z pracą. Dziękuję Kasiu za zachęcenie do wzięcia udziału, organizację i czuwanie nad tą niesamowitą zabawą. Wszystkim uczestniczkom dziękuję za comiesięczną porcję inspiracji i estetycznych doznań. Z niecierpliwością czekam, aby wziąć udział w kolejnej edycji��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anusia a ja dziękuję za Twój udział i za wszystkie piękne prace, które stworzyłaś specjalnie na zabawę choinkową😘🌹 Czekam oczywiście na następne i bardzo się cieszę, że będziesz w kolejnej edycji 🌹😘

      Usuń
  20. Obiecuję sobie, większą systematyczność w publikowaniu postów. Część kartek po prostu nie pokazałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda Basiu ale mam nadzieję, że w tym roku się uda🥰🌹 Witaj na pokładzie Kochana 🌹😘

      Usuń
  21. Kasieńko! Dziękuję za cudowaną zabawę w fantastycznym towarzystwie!
    Dzięki Tobie i Twojej zabawie mobilizuję się, by nie odpuszczać i nie poddać się gdy chęci na haft malutko... Dzięki Tobie konsekwentnie realizuję plan zawieszek i trzeba przyznać, że choinkę większą już muszę kupić... Dziękuję Tobie i wszystkim Uczestniczkom, bo inspiracji z każdym podsumowaniem mam coraz więcej ;-)
    Już się zapisałam na kolejną edycję!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu, w tym roku nie udało mi się dotrwać do końca zabawy, ale mam nadzieję, że w jubileuszowej edycji będzie lepiej :) W takim gronie łatwiej będzie się zmobilizować.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ogromnie się cieszę,że ponownie zawitasz do naszej zabawy ! :*
      Pisałam do Ciebie kilka miesięcy temu maila ale nie dostałam odpowiedzi,
      napisz mi proszę na pocztę czy go odczytałaś.
      Uściski.
      K.

      Usuń
  23. Jejuśku! Zalamałam sie! Jakie ladne wzorki Panie (a może i Panowie) mają. Macie jakies programy do przerabiania, czy ktoś przerabia? Chyba nie dam rady w tym roku, bo obiecałam Mężowi wyszyc spory wzór i nie wiem czy dam rade wyszyc 12 wzorów swiatecznych :( - dobrze zrozumiałam zasady?
    Jeanette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorki można kupić na Etsy a i dużo darmowych jest do pobrania np. na Pinterest :)
      Jeśli chodzi o zabawę to, tak chodzi o wzorki świąteczne i nie muszą być wcale duże.
      No ale wiadomo,że mąż ważniejszy :)
      Życzę powodzenia i dziękuję za odwiedziny.
      K.

      Usuń
    2. Jak drukujecie (o ile drukujecie) z pinteresta? Mi na ogół wychodzą niewyraźnie :(
      Jeanette

      Usuń
  24. Zapisałam się. Bardzo lubię zabawę u Ciebie. Banerek już u mnie na blogu jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolciu jest mi ogromnie miło,że lubisz zabawę
      i że ponownie weźmiesz w niej udział Kochana:*
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  25. Dziękuję serdecznie za ubiegły rok zabawy i bardzo chętnie zapiszę się na przyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo dziękuję i bardzo się cieszę,że nadal z nami będziesz się bawić!
      Uściski :*

      Usuń
  26. Kasiu :) - przede wszystkim dziękuję Ci za tak wspaniałą organizację zabawy.
    Oczywiście zapisuję się - z nadzieją, że przyszły rok będzie dla mnie bardziej łaskawy w twórczość robótkową niż ten mijający.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana:)
      Tego Ci oczywiście życzę w tym Nowym Roku i ogromnie sięcieszę,
      widząc Cię ponownie w zabawie.
      Uściski .

      Usuń
  27. Wow, to już piąty rok? Kiedyś dawno temu bawilam się w Choinkę 2018, ale chyba nieregularnie i odpuściłam. Może w tym roku uda się dotrwać do końca 😊 Kasiu, życzę Szczęśliwego Nowego Roku , bardzo twórczego 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy to zleciało...prawda? :)
      Pamiętam Twój udział w Choince i bardzo się cieszę, postanowiłaś do nas wrócić:)
      Ta edycja będzie wyjątkowa więc trzymam kciuki za całe 12 miesięcy :)
      Uściski ślę.

      Usuń
  28. Wow, to już piąty rok? Kiedyś dawno temu bawilam się w Choinkę 2018, ale chyba nieregularnie i odpuściłam. Może w tym roku uda się dotrwać do końca 😊 Kasiu, życzę Szczęśliwego Nowego Roku , bardzo twórczego 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. No pewnie że bawię się dalej. Zostało mi jeszcze kilka bombek do zrobienia, więc dzięki tej zabawie je skończe, a i inne hafty tez chętnie wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anna Biegańska31 grudnia 2021 14:15

    Chętnie wezmę udział w kolejnej edycji Choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne nagrody! Kasiu, dużo satysfakcji i radości w zabawie :-)
    Powodzenia. Będę kibicować :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję za cały rok wspaniałej zabawy i oczywiście zapisuję się na kolejną edycję. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
    Agnieszka Biegańska

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja z wielką przyjemnością zapisuję się na kolejną edycję, dla mnie to już 4! Kasiu gratuluję wytrwałości w organizacji zabawy, jest w niej coś niesamowitego, dopiero drugi dzień zapisów, a tu już ponad 50 chętnych! Pozdrawiam wszystkich 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. I mnie nie może braknąć 😁 oczywiście się zapisuję. Nie wyobrażam sobie żebym nie wzięła udziału. W głowie już mnóstwo pomysłów 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha jestem od początku wiec i tym razem nie moze mnie zabraknąć:) Kasiu i tu nie chodzi o nagrody, grono dziewczyn, super prace, wszystko dodaje motywacji !!! Mam już fajne wzory haftów świątecznych tylko trzeba zasiąść do roboty. Zdrowego i twórczego roku zycze 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj, Kasiu, w Nowym Roku i przesyłam Ci garść serdecznych życzeń. Muszę przyznać, że sponsorów jest naprawdę cudne grono, ale dobrze wiesz, że nie to przyciąga mnie do Twojej zabawy i ponownie chętnie się zapisuję. Najważniejsze jest to, że to jest jedyna zabawa, w której regularnie coś tworzę i gdyby nie Ty, to nie mam pewności, czy bym w ogóle haftowała. Powód może jest błahy - brak czasu, ale naprawdę mi go brakuje, dwie prace, obowiązki... Poprzedni rok dał mi w kość, a ten wcale nie będzie łatwiejszy, ale mam pewien ważny plan, który chcę zrealizować do końca roku, więc jestem zdeterminowana :-). Jednak z ogromną przyjemnością dołączę i stworzę kilka bombek, karteczek i innych choinkowych hafcików. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj Kochana!mam nadzieję, że nie jest za późno by dołączyć do zabawy.Ubiegły rok nie był dla mnie zbyt łaskawy pod tym względem. Mam ciagle nadzieję, że ten bedzie lepszy...zobaczymy, w każdym razie bardzo bym chciała wziąć w niej udział.
    Cały czas jeszcze składamy sobie życzenia,Tobie życzę zdrowia i sił potrzebnych nie tylko do prowadzenia tej zabawy ale także potrzebnych w codziennym życiu. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się! :) Idealna okazja do systematyczności w haftowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kasiu, bardzo chętnie pobawię sie w tym roku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj zawsze się boję czy dam radę wiec tak oficjalnie się nie zapisuję ale dwa lata bawiłam się z Tobą i systematycznie dawałam radę . Dziękuję za zabawę i że mobilizowałaś mnie do haftowania. To właśnie między innymi dzięki Tobie zaczęłam haftować. Pozdrawiam i może się zapiszę :-).

    OdpowiedzUsuń
  41. No to poszły konie po betonie. Moze chociaż raz wytrwam do końca. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. I am also taking part in the game Choinka :-)
    Hugs,
    Aďka

    OdpowiedzUsuń
  43. W poprzednim roku nie dałam rady, ale mam nadzieję, że w Tym roku podołam, wzory nakupowane przed rokiem to aż wstyd ich nie wykorzystać, więc zapisuję się do zabawy :) Pozdrowionka serdeczne Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja dołączam do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam,
    Jestem tu nowa i również spróbuje swoich sił w konkursie :) Co prawda średnio radze sobie z blogiem i żabkami ;), ale może się wszystko uda :) Nie znam wielu osób haftujących, więc jest szansa na nowe znajomości :) Obym tylko dała radę :D:D Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia i dużo xxx :) :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyłączam się do zabawy po raz pierwszy. Przez ostatnie dwa lata tylko sporadycznie zajmowałam się rękodziełem i teraz chciałabym powoli wrócić na dawne tory, dlatego też pomyślałam, że fajnie będzie przyłączyć się do jakiejś zabawy, która mnie zmobilizuje i z powrotem wdroży w rytm publikowania postów na blogu. Obserwowałam tą zabawę od samego początku i bardzo przypadła mi do gustu, postanowiłam więc się przyłączyć. Tym bardziej, że dzięki niej może wreszcie powstaną odkładane przez lata wzory zawieszek choinkowych, do których od lat mam rameczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kasiu, ja też chętnie dołączam :-)
    I chociaż jeszcze styczeń, "żaba" nie chce mnie przyjąć :-(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...