środa, 29 grudnia 2021

Broszka karnawałowa 2 :)

Witajcie Kochani :)
 
Na wstępie pragnę serdecznie podziękować za wszystkie życzenia, które od Was 
otrzymałam, tutaj na blogu, drogą mailową oraz te które przyleciały do mnie pocztą. 
Pięknie dziękuję za pamięć oraz upominki, które oczywiście pokażę w osobnym poście.
Jak już wspominałam, powoli wracam do regularnego blogowania i mam nadzieję,
 że Nowy Rok przyniesie mi dużo więcej twórczego zapału i wytrwania😁
Dziś przychodzę do Was z kolejną maską, którą wyszyłam według schematu 
jednej z moich ulubionych projektantek Olgi Antropowej, znanej również 
w kręgach hafciarskich jako Makitra_Olga 😊Powstała ona oczywiście, 
na mojej ulubionej plastikowej aidzie.
Pierwszą maskę wyszyłam już jakiś czas temu i przeznaczyłam ją na prezent 
dla mojego młodszego dziecięcia, które uwielbia wszelakiej maści broszki
 i przypinki. Maska pawia prezentuje się naprawdę wyjątkowo, nie dość że w
moich ulubionych niebieskościach to jeszcze jak zawsze u Olgi, schemat 
dopracowany w najdrobniejszych szczegółach.
W poprzedniej masce dla odrobiny smaczku, dodałam złotą kryzę, tak
 w tej przykleiłam dwa pióra w delikatnych kolorach, które pięknie uzupełniły haft.
Myślę, że te dwa piórka najbardziej przypadły do gustu Diegutkowi, który 
spoglądał na nie jak zahipnotyzowany 😋
Niestety nie udało mi się zrobić fotki w terenie, tak jak poprzednim razem 
ale poniżej pokażę Wam, jak broszka prezentuje się przypięta do swetra :)

Moją maskę zgłaszam do Splocikowej zabawy "Rękodzieło i Przysłowia 2"
Tym razem swoją pracę podpinam do lipcowego miesiąca, w którym do wyboru 
miałyśmy dwa bardzo ciekawe przysłowia:
 
1. Bieda matką sztuk wszelakich. 
2. Cierpliwość to kwiat, który nie w każdym ogrodzie rośnie.
 
 Drugie przysłowie może pięknie zinterpretować, każdą rękodzielniczą pracę. 
Cierpliwość zawsze jest wynagradzana czymś pięknym 💓
 
Niestety, w tym roku nie udało mi się zakończyć zabawy z kompletem prac 
ale zgłosiłam się do kolejnej edycji i mam nadzieję, że kolejny rok będzie 
dla moich zabaw dużo, dużo łaskawszy😁
 
Pragnę Was również zaprosić do kolejnej edycji zabawy " Rękodzieło o Przysłowia 3". 
O zasadach uczestnictwa możecie przeczytać u Splocika na blogu a ja ze swej strony 
serdecznie Wam tę zabawę polecam. Poniżej zostawiam oczywiście banner 😍

Jeśli chodzi o nową edycję Choinki 2022 to ruszamy 4 stycznia, wtedy też pojawi 
się  pierwsza żabka do linkowania. Mam nadzieję, że spotkamy 
się ponownie w tak wspaniałym, twórczym i licznym gronie. Dodam, że z racji tego 
iż jest to jubileuszowy 5 rok zabawy, będzie mnóstwo nagród od sponsorów a z mojej 
strony, jako organizatorki będą dla Was również ufundowane dwie nagrody w wysokości 
200 zł  każda, do wykorzystania w dowolnie wybranym sklepie rękodzielniczym :)
 
 Wkrótce opublikuję również podsumowanie tegorocznej zabawy, jeśli ktoś ma ochotę 
to bardzo proszę o kolaż  wszystkich prac w zabawie.

Zapraszam Was serdecznie, zjednoczmy się po raz kolejny
 i twórzmy wspaniałe świąteczne ozdoby w Choince 2022 💝
 
Pozdrawiam Was serdecznie😍
 
Kasia

24 komentarze:

  1. WoW! Rewelacja! Broszki piękne.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się na kolejną edycję zabawy, a kolaż wszystkich prac znajdziesz w moim ostatnim poście dotyczącym grudniowej jej edycji. Co do maski to faktycznie jest cudna a z tymi piórkami wygląda zabójczo. Lubię też motyw pawia przede wszystkim ze te kolory.
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a aja się ogromnie cieszę,że nie zabraknie Ciebie w kolejnej edycji:)
      Już nie mogę się doczekać co tym razem wymyślisz.
      Dziękuję za miłe słowa...pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękne hafty. Rewelacyjne, oryginalne broszki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Basiu za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Przepiękne broszki. Podziwiam Twój talent. Pozdrawiam gorąco i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za odwiedziny i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym 2022 Roku:)

      Usuń
  5. Śliczne broszki. :)
    Cieszę się, że nie odpuszczasz. :)
    Jeśli jakaś praca powstanie do brakujących miesięcy, to jasne, że będzie dołączona. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udziała w zabawie i cieszę się, że będziesz bawić się dalej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Splociku:)
      Staram się nie odpuszczać i chciałabym aby nasze światy blogowe znowu odżyły.
      Ja również cieszę się na koljny rok w Twojej zabawie:)
      Uściski.

      Usuń
  6. Wspaniała jest ta broszka. Hafcik wypracowany w każdym szczególe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alu i ślę noworoczne serdeczności i życzenia wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  7. O jenyy...ale misterne cacuszko😍
    Dopieszczone jak perełka i wcale się nie dziwię Diegutkowi że mu oczy z orbit wychodzą na widok takiej ślicznotki, pomysł z piórkami miałaś mega! :)))
    Na rocznicowe 5 wydanie zabawy choinkowej się zapisuje oczywiście, nie ma to tamto😊
    Buziaki Kochana 😘
    ps.pozdrów kiciorka od Cioci Ani😻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za dobre słowo w temacie broszki ;)
      Bardzo się cieszę,że będziesz z nami ponownie...jako uczestnik i szacowny
      sponsor..jakkolwiek to brzmi ;) :*
      Uciski dla Tuni :D

      Usuń
  8. Kasiu ja bawię sie nadal bo lubie bardzo wyszywać ozdoby cały rok zeby w grudniu miec co podarować innym a i prace uczestniczek inspirują i zachwycaja! Maska piękna ;) gratuluje super haftu i pięknej oprawy, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko i to rozumiem! :D
      Bardzo się cieszę,że będziesz ponownie i dziękuję
      za miłe słowa odnośnie broszki :)
      Uściski ślę.

      Usuń
  9. Piękne te broszki, tez probuje wyszywac na plastikowej kanwie
    ale cos mi nie wychodzi. Bardzo mi się podoba twoj blog i prace, piekne sa.
    Pozdrawiam Jowita

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona tą broszką, też taką chcę!:) Przepiękne obie maski. A w twoim kocie jestem zakochana (tylko nie mów Tygrysowi!);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana...w imieniu swoim oraz kota :):*
      Uściski zasyłam.

      Usuń
  11. Nádherné karnevalové masky, krásny motív!
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...