czwartek, 2 czerwca 2022

Choinka 2022 galeria maj :)

Witajcie Kochani :) 

Nie wiem jak Wy ale ja nieustannie się zastanawiam, jak to się dzieje, że dni tak szybko
 upływają. Niedawno rozpoczynałyśmy naszą zabawę a za moment minie nam półrocze i
po raz kolejny zaczniemy odliczać dni do świąt Bożego Narodzenia. Część nagród już 
 do mnie dotarła i uwierzcie warto walczyć o komplet prac. Nasza Sponsorka Monika,
znana jako Igiełka MB wyszykowała ogromną pakę z hafciarskimi akcesoriami, dotarła
już do mnie także maszynka od pana Wojtka. Nagrody naprawdę wspaniałe a do zdobycia
 jeszcze wiele, wiele innych niesamowitych nagród 💖😍
 
I jeszcze ogromna  prośba z mojej strony.
Jako, że jest to zabawa choinkowa związana  ze świętami Bożego Narodzenia 
to prosiłabym aby prace nie odbiegały od tej tematyki. Ciężko mi zaliczyć do 
zabawy hafty, które są przypadkowymi haftami w całkowicie innej tematyce.
 
A teraz już zapraszam serdecznie do obejrzenia tej wyjątkowej galerii😍

Choinka 2022 - Galeria Maj

10. Jowita
15. Menia
21. Jeanette
22. Ad'ka
23. Margonitka
24. Meri

 33. Luśka
35. Damar5
36. Wanda
37. Ania O

44. Ewelaa
50. Lucyna
I to już koniec tej wyjątkowej galerii. Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam 
a gdyby tak się stało proszę o wiadomość w komentarzu pod postem. Zostawiam 
Wam czerwcową żabkę do nakarmienia i życzę udanego i słonecznego weekendu.
 
Kasia

Choinka 2022 Czerwiec

25 komentarzy:

  1. Przepiękna galeria :)
    Wspaniałą i niesamowitę pracę wykonujesz, aby zaprezentować wszystkie prace :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ gigantyczna galeria. Brawo dla wszystkich. Piękne prace. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Galeria zachwyca swoją urodą i różnorodnością prac, mnóstwo pięknych inspiracji😍
    Brawo dziewczyny 😊💪
    Jennyy...ile to czasu potrzeba na ogarnięcie wszystkich prac i zebranie ich w jedną całość!
    Dla Ciebie Kochana ukłony w podzięce za zabawę i poświęcony czas ❤🌷
    Serdeczności Kasiu ślę 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne hafciki.
    Ja niestety nie zdążyłam mojego umieścić na bombce, zrobię to w weekend. Zresztą trochę ostatnio dokuczały mi bóle głowy i oczu i w ogóle nie sądziłam, że uda mi się skończyć widoczek. Na szczęście dziś odebrałamoje pierwsze okulary i liczę, że chętniej zasiadać będę do haftowania. Ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna galeria :). Brawo Dziewczyny :). A świnka na końcu rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu galeria jak zawsze cudna. Wiele tam inspiracji. Tobie dziękuję za kolejny miesiąc prowadzenia tej zabawy. Ogrom pracy wykonałaś. Dziękuję za żabkę na kolejny miesiąc. To chyba zabawa co do której frekwencja nie spada, ale faktycznie nie wszystkie hafty są bożonarodzeniowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała galeria, cudowne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prace, świetna galeria i wielka Twoja w tym zasługa.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Galeria imponująca a hafciki szczególnie te świąteczne bardzo ładne. Dziękuję za zabawę Kasiu szczególnie że dzięki Tobie postanowiłam wziąć igłę do ręki i powstają co miesiąc nowe karteczki świąteczne z hafcikami :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe hafty, a najbardziej zaskakuje ich różnorodność.

    OdpowiedzUsuń
  11. Galeria pełna fantastycznych prac :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasienko fantastyczna galeria, takie pracę mogę oglądać w czasie upałów o ile nam grożą 😉jest co podziwiać i czego zazdrościć. Już myślę co by tu zrobić...A Tobie dziękuję za to zestawienie bo wiem ile pracy wymaga a do tego musisz ogarnąć 2 zabawy.😘😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach, jakie wszystko śliczne!:) A twój apel całkowicie popieram - skoro zabawa dotyczy Bożego Narodzenia, to starajmy się dopasować hafty do tematu i już. Fakt, że będzie wisieć na choince, nie jest dla mnie wystarczającym uzasadnieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Poczatkowo miałam wzorki świąteczne, ale gdy zauważyłam, że inni robią nieswiateczne to wystartowałam z psim patrolem. Ale postanowiłam w tym miesiącu skończyć, by od kolejnego mieć tylko swiateczne😊
      A galeria jak zwykle śliczna 👍

      Usuń
  14. Super prace :).

    Oj, każdego miesiąca żałuję, że nie dałam rady wziąć udziału w tegorocznej edycji zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie różnorodne i wspaniałe prace. Wielki podziw dla dziewczyn i organizatorki zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam śliczną galerię i nakład pracy w nią włożony.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna galeria:) Ja niestety w maju nie zdążyłam, za to czerwcową żabkę nakarmię z pewnością:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna galeria. Multum pięknych prac i inspiracji. Brawa dla autorek prac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze piękna, bogata, różnorodna galeria. Podziwiam pomysłowość i serdecznie pozdrawiam wszystkie Uczestniczki zabawy i Ciebie, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ tu mnóstwo przepięknych inspiracji, piękna galeria Kasiu, dziękuje 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Podlinkowałam swoj post, ale nie wiem czy nie za późno...

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale się zagapiłam! Praca zrobiona, ale zapomniałam i o notce na blogu i o linkowaniu! No nic, w lipcu pokażę obie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, niestety już nie mam jak podlinkować wpisu :-) Proszę o uzupełnienie :-)
    Cudne urlopowe zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...