niedziela, 4 września 2022

Choinka 2022 galeria sierpień

 Witajcie Kochani :)

Przyszedł czas na kolejne tym razem sierpniowe podsumowanie zabawy choinkowej. 
Mimo czasu wakacyjno urlopowego, stworzyłyście całe mnóstwo pięknych i twórczych
 prac. Niestety czas nieubłaganie pędzi do przodu a do finału naszej zabawy pozostały
 już tylko cztery miesiące! Nie wiem jak to się stało, bo przecież niedawno zaczynałyśmy 
tą jubileuszową edycję a wkrótce już jej koniec 😍😊
 
Zapraszam Was więc serdecznie do obejrzenia ósmej galerii, 
ze świątecznymi haftami, stworzonymi przez Wasze zdolne dłonie.

Choinka 2022 - galeria sierpień
 
12. Basia

14. Ania O
16. Menia
20. Luśka
25. Alicja

28. Damar5
41. Meri
46. Tina J
48. Lucyna

 53. Jowita
55. Margonitka
 I takim mocnym akcentem w postaci przepięknych zawieszek 3D  Margonitki, 
kończymy letnią galerię prac choinkowych. Jak zwykle spisałyście się na medal 
i jestem dumna, że tak wiele z Was nadal się ze mną bawi😍Mam nadzieję, że
 o nikim nie zapomniałam ale jak zawsze liczę na Wasze spostrzegawcze oczy.
 
Kasia

 Choinka 2022 Wrzesień

20 komentarzy:

  1. Nadal bawi? No Kasiu, to czysta przyjemność i z pewnością wiele z nas zostanie z Tobą we wspólnym choinkowym haftowaniu, jak długo będziesz prowadzić zabawę. Dla mnie jest to przede wszystkim motywacja do regularnego haftowania. Jeszcze rok czy dwa lata temu haftowałam nawet większe obrazki, teraz szczerze - nie mam czasu i nie chce mi się. Gdyby nie Twoja zabawa, pewnie dałabym sobie spokój.
    Jestem pełna podziwu dla Ciebie, Twojej pracy włożonej w organizację tego przedsięwzięcia, no i oczywiście wszystkich uczestniczek. Po raz kolejny prace dziewczyn podsunęły mi kilka inspiracji. Ślë pozdrowienia 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu mam nadzieje, że w przyszłym roku będę mogła dalej bawić się z Tobą, mam jeszcze tyle pomysłów...A wiesz jak czasem trudno je zrealizować bez motywacji... Kasiu jesteś częścią tego blogowego świata i mam nadzieję, że sie w nim zestarzejemy i bedziemy najdłużej blogujacymi nabiału w tym świecie 😊😎wiec nie waż sie kombinować! Dziękuję Ci za tą galerie i jej przygotowanie, jest pełna inspiracji 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bez motywacji klapa! Zawsze myślałam nad haftowanymi ozdobami,ale jakoś zawsze były odkładane w czasie. A dzięki tej zabawie będę mieć oryginalne ozdoby choinkowe. Bez tej zabawy to może za parę lat dorobiłabym się tych ozdob. (Minus za to,ze poznalam etsy i kupilam 2 duze wzorki 😁 i wypadałoby je wyszyć)

      Usuń
    2. A prace oczywiście cudne :)

      Usuń
  3. Jak zawsze dziewczyny spisały się na medal. Świetne prace powstały Tobie serdecznie dziękuję za ogrom pracy jaką wkładasz w organizację zabawy, a przede wszystkim w jej podsumowanie. Ta zabawa to wielka motywacja dla nas zresztą fajne są te świąteczna wzory !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie widzieć, że tyle kobiet razem tworzy, bawi się, integruje poprzez sztukę. :) Wszystkie prace są przepiękne, nie sposób wybrać najpiękniejszej. Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Galeria jak zwykle oczarowuje a pieski od Margo zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace powstały i to dzięki Twojej zabawie, i nie wyobrażam sobie, by tej zabawy miałoby zabraknąć.
    Zobacz, ile osób gromadzi się wokół Twojej zabawy?
    Zdaję sobie sprawę, że wkładasz ogromną pracę w przygotowanie galerii i za tę pracę bardzo Ci dziękuję, bo dzięki temu mogę oglądać wspaniałe prace w jednym miejscu.
    Mam nadzieję, że mimo wszystko nadal będziesz motywować swoją zabawą.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace, wspaniała inspirująca galeria. Mam nadzieję, że nie dasz się pokonać jednej zawistnej osobie, która pisze głupoty i nadal będziemy mogły brać udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieustannie się zachwycam, tyle cudnych i różnorodnych prac, chyle czoła za te 3D no ale i wzdycham do innych bo dziecwyzny świetnie tworzą:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Genialne prace, pomysłowe i inspirujące. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku ile śliczności powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piękności <3 tyle inspiracji ... myślę że ta zabawa będzie się tylko rozrastać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zdolniachy są z dziewczyn. Wszystkie prace są wspaniałe i po prostu aż oczy się do nich "śmieją".
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście czas leci jak szalony a galeria za każdym razem zachwyca mnie tak samo, na maxa😍😄
    Jestem pełna podziwu dla inwencji twórczej dziewczyn, stworzyłyście niesamowite prace.
    Kasiu, wielkie podziękowania dla Ciebie za zabawę i comiesięczne podsumowania🌷💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże Narodzenie w sierpniu - trzeba przygotować się na nadchodzące święta, ponieważ nim się obejrzymy będzie już grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle piękna galeria, i tyle różnorodnych prac. A czas jest okropny i nie chce choć na chwilkę zwolnić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. https://theprimitivemoon.blogspot.com/2022/10/choinka.html?m=0
    Uciekł mi komentarz z linkiem do mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...