niedziela, 4 czerwca 2023

Choinka galeria majowa :)

Witajcie Kochani 😊
 
Przyszedł czas na majową galerię w naszej zabawie choinkowej.
Coraz szybciej zbliżamy się do końca roku i ulubionych przez wszystkich 
świąt Bożego Narodzenia. Bardzo się cieszę, że nadal pozostajemy w tak licznym 
gronie...mam również  nadzieję, że nikogo nie pominęłam w linkowaniu.
Gdyby było coś nie tak, to oczywiście proszę o wzmiankę w komentarzu.
A teraz już zapraszam do podziwiania 💝
 
 
 Choinka 2023 galeria majowa
 
11. Violka
19. Menia
25. Ewelaa
29. KasiaS
32. Wanda
35. Ad'ka


 Mam nadzieję, że  nie zapomniałam w zestawieniu o nikim.
 Jeśli ktoś nie podlinkował swojej pracy to wystarczy napisać w komentarzu. 
Poniżej zostawiam Wam majową żabkę i mam nadzieję, że nakarmicie ją solidnie😍
 
Kochane, korzystając z okazji chciałabym jeszcze serdecznie zaprosić do kolejnej 
edycji zabawy Pascha2023-2024 na blogu Małgosi "The Primitive Moon" 💝
Jako, że w tym roku pomagam  Małgosi i współtworzę zabawę, pozwalam sobie
 umieścić tą notkę. Na blogu pojawiła się pierwsza, majowa galeria i gdyby ktoś
chciał do nas dołączyć do nas ze swoją pracą wielkanocną (dowolna technika) 
to wystarczy dać znać u mnie w komentarzu. Praca będzie dodana.
 
 Serdecznie zapraszam w imieniu swoim i Małgosi 😍


Pozdrawiam Was serdecznie przesyłając moc czerwcowych uścisków!

Kasia
 
 Choinka 2023 Czerwiec

21 komentarzy:

  1. Zawsze czekam na choinkową galerię :) Bardzo lubię oglądać dziewczyn prace - są wyjątkowe i piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i różnorodne prace :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle galeria nie zawodzi a i frekwencja dopisuje pomimo ładnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krásna galéria nevšedných diel.
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów całe bogactwo pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna galeria pięknych świątecznych prac, brawo dziewczyny😍
    Pozdrawiam serdecznie Kasiu i dziękuję Ci bardzo za zabawę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest co podziwiać takie ładne prace koleżanki wykonały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne prace ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała galeria i śliczne, inspirujące prace. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za kolejny miesiąc zabawy , jak zwykle galeria cudna , mnie się tym razem podobają wszystkie zakładki bo jak wiadomo mam na ich punkcie świra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace! Brawo dziewczyny! Widać, że dobrze bawią się z Tobą.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ekstra prace Kasiu.... chyle czoła dla dziewczyn.... naprawdę rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam niezmiennie Twoją pracę, Kasiu, jaką wkładasz w prowadzenie zabawy. A hafciki niesamowite, tak bogate i różnorodne, od maluszków po większe projekty, od karteczek po bombki, zawieszki czy zakładki. Brawa dla Ciebie i Uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo 🤩 a na komputerze jeszcze lepiej widać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obejrzałam, zachwyciłam się, trochę mi żal, że nie uczestniczę w zabawie, no ale coś za coś. Brawo dla wszystkich kreatywnych Pań! Pozdrawiam Ciebie, Kasiu, i Autorki tych wspaniałych prac i życzę powodzenia w czerwcowych hafcikach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co przekombinowałam . Dziś mam chwilę i ogarniam bloga. Na dwa miesiące dałam ten sam link i w dwóch Twoich galeriach jest mój kwiecień. Nie wiem jak to się stało. Życie zbyt goni a sytuacje nas przerastają. Tutaj link do maja. Proszę popraw jak możesz. https://adhdewki.blogspot.com/2023/06/choinka-maj.html Wszystko było w czasie da się to sprawdzić. Pozdrawiam. Galeria piękna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam ogrom i piękno prac. Uściskuję Kasieńko

    OdpowiedzUsuń
  18. Miło się ogląda takie wypracowane prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...