środa, 5 lipca 2023

Choinka 2023 galeria czerwiec

Witajcie 😍
 
Pół roku zabawy choinkowej za nami, nie mam pojęcia kiedy ten czas minął. Już niecałe
6 miesięcy dzieli nas od finału. Dziewczynki, na pewno zauważyłyście, że mało mnie ostatnio 
na blogu i na razie tak pozostanie. Cały czas jestem na instagramie i tam też będę publikować 
swoje prace. Wiąże się z to z różnymi zobowiązaniami. Będę tu zaglądać, żeby podziwiać 
Wasze hafty i robić miesięczne podsumowania. Prawdopodobnie od nowego roku
 oddam zabawę w dobre ręce ale napiszę o tym bliżej końca roku. 
A teraz zapraszam Was już do czerwcowej galerii 😊
 
 Choinka 2023 galeria Czerwiec 
 
6. Menia  
 12. Ad'ka
19. Anna K
25. Ewelaa
29. KasiaS

 Mam nadzieję, że o nikim nie zapomniałam.
 Jeśli ktoś nie podlinkował swojej pracy to wystarczy napisać w komentarzu. 
Poniżej zostawiam Wam lipcową żabkę, nakarmicie ją solidnie.

Pozdrawiam słonecznie😍

Kasia

Choinka 2023 Lipiec
 
 

15 komentarzy:

  1. Kolejna śliczna galeria pięknych świątecznych prac, jest co podziwiać 😍
    Ja niestety w czerwcu przepadłam że wszystkimi zabawami z przyczyn ode mnie niezależnych.
    Pozdrawiam słonecznie Ciebie Kasiu i dziewczyny biorace udział w zabawie😘
    Szczypta magii

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne świąteczne prace, jest czym się zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zorganizowanie i prowadzenie zabawy. Niestety na Instagram nie zaglądam bo nie chcę nic nowego się uczyć. Szkoda że oddasz komuś tą zabawę, ale w pełni Cię rozumiem.
    Piękne prace powstały w zeszłym miesiącu, choć wg mnie powinny byś wszystkie skończone a nie tylko same hafty, no cóż nie moja zabawa i nie moja broszka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace 🤩 Niestety nie mam i nie chce mieć instagrama,a na fb sie obraziłam... Mi także szkoda, że oddajesz zabawę, choć rozumiem. Mam tylko nadzieję, że nie skończy się po 1 nowej edycji...
    Nie zgadzam się z Anną, że koniecznie prace muszą być skończone, bo widzę po sobie, że czasem się tak ułoży, że nie da rady skończyć. A czasem jest tak,że coś tworzymy z kilku prac i najpier trzeba je mieć wszystkie, by zrobić całość. Mam nadzieję, że tak zostanie. Choć przyznam,że powinien być wiekszy rygor odnośnie wzorów czysto świątecznych ( zimowych)
    Pozdrowienia dla wszystkich i tych,co uczestniczą i tych, co kibicują 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piękna galeria, niektóre hafciki są niesamowite.
    Szkoda, Kasiu, że chcesz, a raczej musisz, zakończyć prowadzenie zabawy, ale dobrze Cię rozumiem. Widzę, jak dużo działasz w sieci, jesteś w DT i zapewne na to wszystko poświęcasz dużo czasu. Dlatego raczej nigdy nie zdecyduję się zgłosić do DT, bo poza tym, że raczej nie miałabym szans, he he 😜, to zwyczajnie nie mam na to czasu. Trzymam za Ciebie kciuki i za wszystkie Twoje przedsięwzięcia. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, wspaniała galeria. Szkoda, że mniej jesteś na blogu, ale szanuję Twój wybór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolekcja :).

    Szkoda, że "opuszczasz" blogera...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowy czas, nowe zobowiązania - rozumiem i życzę Ci, Kasiu, powodzenia.
    A galeria znowu zachwyca pięknymi pracami.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super galeria, jak zawsze. :)
    Prace śliczne i różnorodne będą inspirować na przyszłość. :)
    Jakoś nie może to do mnie dotrzeć, że chcesz oddać zabawę, którą wspaniale prowadzisz.
    Może jednak coś się zmieni i będziesz (mam nadzieję) dalej Gospodynią tej wspaniałej zabawy.
    Na fb i insta ja się nie piszę, bo nie widzę siebie tam, a bliższe mi blogowe, sympatyczne towarzystwo.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze tu są same wspaniałe prace i aż wstyd, że samemu się tak niewiele działa na tym poletku...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tak bywa, że więcej jest nas na Facebooku,czy Instagramie. Łatwiej, szybciej ... A więc do zobaczenia na IG 😁
    Prace śliczne . Pozdrawiam y

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mi zawsze smutno, jak blogowe życie zamiera na rzecz instagramowego, no, ale taka kolej rzeczy. Wszystkie prace przepiekne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...