piątek, 4 sierpnia 2023

Choinka 2023 galeria lipcowa :)

Dzień dobry Kochani 😊
 
Właśnie wróciłam z krótkiego, wyczekanego urlopu i spieszę do Was z kolejnym
podsumowaniem zabawy choinkowej. Dziękuję za komentarze, maile i ciepłe słowa.
Dziewuszki to nie tak, że rezygnuję z bloga po prostu uznałam, że prawie  nikt
już tu nie zagląda. Na instagramie życie toczy się szybko, wiele się dzieje a i przyznam, 
że łatwość w publikacji zdjęć i krótkich wpisów kusi. Nie odchodzę stąd bo zależy mi na 
tych osobach, które nadal blogują, zaglądają by podziwiać galerię, komentują. 
To dla Was tu będę 😍
 
A teraz już nie przedłużając prezentuję Wam wyjątkową galerię prac lipcowych
 
Choinka 2023 galeria lipiec
 
 3. Violka
12. Ad'ka
14. Menia
28. KasiaS
29. Ewelaa
30. AnnaK
31. Wanda
I to już wszystko na dziś. Jak zawsze zostawiam Wam kolejną, głodną 
żabkę do nakarmienia. Pozdrawiam serdecznie 😍
 
Kasia
 
 
 Choinka 2023 Sierpień

17 komentarzy:

  1. Piękne prace powstały w lipcu, podziwiam dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace super! No jak nikt nie zagląda?! Ja systematycznie sprawdzam, czy czegoś nie opublikowałaś... a odkąd ktoś mi włamał się na fb (i opublikował 1 rzecz i zablokowali mi dostęp) to się obraziłam i stwierdziłam, że to pożeracz czasu i wcale mi tego nie brakuje. Podejrzewam, że z instagramem i innymi takimi jest podobnie.... No ale to moje zdanie. Powodzenia i pozdrowienia 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są śliczne i dopracowane :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu Twój blog to początek mojej zabawy w blogowanie, chociaż różne sprawy uległy zmianie i nie jest mi ostatnio po drodze z blogowaniem to zawsze zajrze i miłe słowo zostawię 🙂
    Galeria przepiękna! Brawa dla wytrwałych dziewczyn i Ciebie za prowadzenie zabawy, pozdrawiam🥰
    Szczypta magii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio jedna z koleżanek powiedziała mi, że nie chciałoby się jej wyszywać zimowych haftów latem, że to dziwne... Na co ja, że gdyby nie Twoja zabawa, Kasiu, to ja nie tylko nie haftowałabym regularnie, ale przede wszystkim ona nie miałaby kilku ozdób na choinkę ode mnie ;-), ha ha ha. Bo zwyczajnie nie miałabym ani czasu, ani chęci, żeby jesienią tworzyć świąteczne dekoracje.
    Inspirujesz nas, zachęcasz do systematycznej pracy i dzięki Tobie powstają te wspaniałe galerie, jak ta dziś. Ponownie piękne hafty i cudnie zebrane w jednym miejscu, aż się buzia sama uśmiecha do tych uroczych wzorków. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze zachwyca mnie ta galeria. Tyle wyjątkowych prac w jednym miejscu. Na dodatek w środku lata można poczuć namiastkę magii świąt. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Krásna galéria prác, nádherné výšivky!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pracę ☺️. Brawo ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna galeria prac, uwielbiam tematykę bożonarodzeniową :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace, gdyby nie Twoja zabawa to przed świętami brakowałoby karteczek, zawieszek i bombeczek choinkowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna galeria, ile tu inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna galeria prac świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze świetna galeria i mnóstwo inspirujących, ślicznych prac na jeden temat. :)
    Mam nadzieję, że niebawem będziesz pojawiać się tu nie tylko z galerią, ale wpisami o swoich pięknych pracach. :)
    Życzę Ci dużo zdrówka. :)
    Zerkam regularnie na mój pasek z zakładkami i czekam na pojawienie się Twojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziw mój jest ogromny dla twórczych pomysłów i pięknych realizacji. Brawo WY!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też swego czasu zastanawiałam się nad rezygnacją z bloga, ale jednak ta forma mi najbardziej odpowiada. Na blogach łatwiej mi coś znaleźć zarówno u siebie jak i u kogoś. Poza tym na blogu można łatwiej prowadzić różne zabawy, albo po prostu dzielić się różnymi przemyśleniami :) Liczę, że niedługo znowu więcej osób zacznie pisać blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne prace jak zawsze, jest dużo do podziwiania :) Blog fajna sprawa, ale w tej chwili świat tak gna do przodu że czasem przy moim niemowlaku nie wiem który dzień mamy, i ciężko wszystko pogodzić ;) Także zazdraszczam tym którzy tak pięknie te prace wykończyli, bo ja najzupełniej nie mam kiedy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo dziewczyny 😍😍,
    Prace śliczne 😍 😍
    ja się poślizgnęłam i nie zdążyłam opublikować nowej sierpniowej zawieszki 😭😭

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...