środa, 12 lipca 2017

Bonjour Paris :-)

Dziś odrobina południowych klimatów i mały upominek,
 który przygotowałam na zamówienie koleżanki.
Komplet w romantycznym stylu dla miłośniczki paryskich klimatów.
Na pierwszy ogień poszła karteczka, do której wykonałam cieniowane,
 pastelowe kwiaty z foamiranu.
 Jak już pisałam wcześniej...jestem zakochana w tworzeniu kwiatów.
Ostatnio odkryłam suche pastele, którymi cieniuje mi się dużo lepiej niż tuszami, 
z którymi raczej już się nie polubimy ;)
 Karteczka będzie towarzyszyć pierwszej, urodzinowej wyprawie do Paryża.
Mam cichą nadzieję, że i mnie uda się kiedyś zobaczyć to magiczne miejsce:)
Długo myślałam, jaki haft wykorzystać do zrobienia obrazka,
 w końcu mój wybór padł na wzór w wieżą Eiffla,
autorstwa (jakże by inaczej ;)) Veronique Enginger.
 Wydawnictwo Les Brodeuses Parisienes,
seria La grande historie "Paris est un peeme".
Haft wykonałam na aidzie 14 dwoma nitkami mulinki i oprawiłam w ozdobną ramkę:)
 Mam nadzieję, że ten skromny komplecik będzie miłym
uzupełnieniem głównego prezentu.
Ponoć marzenia się spełniają... 
więc i ja trwam w nadziei, że kiedyś uda mi się odwiedzić ten piękny kraj:)
Dziękuję ogromnie za odwiedziny i komentarze.
Każde słowo tu pozostawione jest dla mnie motywacją do dalszej pracy.
Słonecznego dnia:)
K.

51 komentarzy:

  1. urocze:)
    trzeba marzyć bo marzenia są do spełniania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci, byś kiedyś odwiedziła Paryż. :) Jak zawsze Twoje prace bardzo mi się podobają. Zawsze mnie zaskakujesz. Kwiaty robisz perfekcyjnie. Ten haft jest boski i ten zegar. No wszystko. Prezent na bank się spodoba.

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, by udało Ci się trafić do tej francuskiej stolicy ;) Piękny i bardzo dziewczęcy zestaw. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczny komplet, nowa wlascicielka z pewnoscia bedzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, zachwycające i takie paryskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne upominki! Hafcik wygląda cudownie w tej ramce :)
    Życzę Ci, żeby spełniły się wszystkie Twoje marzenia, w tym również to o Paryżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, żeby Ci się to Twoje marzenie spełniło :)
    Super hafcik w przepieknej rameczce, a kartka jest cudna. I jeszcze co mi się rzuciło w oczy i zauroczyło, to ten rowerek z perfumami, jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mialam to szczescie i moj ukochany Paryz zwiedzilam i Tobie tez sie spelni cudenka zrobilas pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace, aż dech zapiera. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, świetnie współgrają z twoimi karteczkami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplet. I ten rower z flakonikiem perfum :)
    Spełnienia marzeń życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet! Bardzo ciekawą ramkę wybrałaś na oprawę :) A w marzenia trzeba wierzyć, wtedy na pewno się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny komplecik, ramka zdecydowanie wyróżnia się i całości nadaje wyjątkowej elegancji

    OdpowiedzUsuń
  13. Nádherné dielka, výšivka je super, aj pohľadnica je krásna!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. "Skromny" komplecik? Wiele określeń mi przychodzi do głowy, ale "skromny" do nich nie należy :) Śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplecik 😊 życzę spełnienia marzenia

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne !!! Karteczka urocza , piękny , delikatny hafcik w perełkowej ramce wygląda zjawiskowo * jednym słowem PARYSKI SZYK :) Kochana , a wiesz że marzenia się spełniają ... wiec jeszcze wszystko przed Tobą Kasiu :))) Serdeczności zasyłam :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty przygotowałaś. Marzenia są po to by je spełniać wiec życzę Ci już dzisiaj super wycieczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny ten paryski haft. Śliczne prace!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, prawdziwie paryski prezent.Świetna robota! Paryż piękne miasto, warto je zobaczyć czasem zbaczając z turystycznych szlaków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie i romantycznie, zarówno kartka jak i obrazek są cudne a ta rameczka z perełek to już jak wisienka na torcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczki są niezwykle wdzięczne, urocze! Wiele w nich delikatności, subtelności, a jednocześnie są zaakcentowane wyraziście. Piękne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe kwiatki robisz. Karteczka piękna a hafcik taki jak lubię ,delikatny.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Przewspaniały upominek! Jestem nim zachwycona, jest delikatny, romantyczny, przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny prezencik. Mnie się też marzy wypad do Paryża.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny delikatny hafcik i piękna kartka. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały paryski zestaw :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Sliczny prezent, haft taki delikatny a kartka jest fantastyczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe prace i cudowne miejsce-takie,z którego nie chce się wychodzić!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny komplecik przygotowałaś! wszystko zachwyca:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też lubię południowe klimaty i do Paryża chętnie bym pojechała. Może kiedyś ;) Tymczasem zachwyciłam się Twoimi perfekcyjnymi pracami :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak będziesz sobie co wieczór przed spaniem wizualizować spacer po Polach Elizejskich, Paryż oglądany nocą z Wieży Eiffla, kasztany na Placu Pigalle, to ani się spostrzeżesz, będziesz w Paryżu. Jak się czegoś bardzo, bardzo chce, to się to dostaje. Tylko musi to być dobre marzenie. A Twoje takie jest :)) Z całego serca Ci życzę jak najszybszej podróży do wymarzonego Paryża.
    Komplecik przygotowałaś prześliczny. Taka Francja elegancja. Bardzo kobiecy, zmysłowy. A i sesja zdjęciowa bardzo klimatyczna, bardzo :)) Buziaki M.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...musiałabym się długo wizualizować a i tak pewnie, nic by z tego nie wyszło ;)
      Trzeba jednak żyć nadzieją...prawda? ;)
      Uściski :)

      Usuń
  32. Niesamowity komplet! Widać kunszt wykonania i niesamowity zmysł estetyczny! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe prace!
    Uwielbiam takie klimaty i życzę, abyś jak najszybciej zachwycała się spacerami po Paryżu :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wywiązałaś się z paryskiego zadania:)))ja myslałam,że ramkę zrobiłaś sama tzn ,że obszyłaś obrazek koralikami:)))a to taka gotowa ramką:)śliczna jest:)jak i całość prezentu:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Paryż - magiczne miejsce! I taka magia też płynie z kartki i obrazka. Urok i czar.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Karteczka i obrazek są prześliczne. I w sam raz na paryskie salony :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. Paryski przepych - przepiękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ach jaki piękny i bardzo romantyczny komplecik! Cudo!
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiem tak mi już braknie słów zachwytu nad Twoimi pracami Kasiu, cudowności, no naprawdę cuda nad cudownościami. Ależ przykuł uwagę też flakonik perfum, świetny jest :). Pozdrawiam Kasieńko gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu zdobyczny...od dziecięcia swojego wycyganiłam ;)))

      Usuń
  40. Wspaniały komplet :) Jak zwykle perfekcyjnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczy i bardzo starannie wykonany komplecik :) Patrzy się na Twoje prace z wielką przyjemnością . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudny komplecik! Jestem zachwycona zarówno haftem jak i karteczką.

    OdpowiedzUsuń
  43. Och, też mi się marzy podróż do Paryża. Może kiedyś się uda :)
    Prezent cudny i te cieniowane kwiaty (szczególnie niebieski) fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę ci tego z całego serca!
      Pozdrawiam slonecznie:D

      Usuń
  44. W Pwryżu była, jest cudnie ale teraz bym już nie pojechała - z wiadomych względów.
    Komplecik przepiękny, ramka zachwycająca!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Karteczka prześliczna, cudnie cieniowane kwiaty. Hafcik przeuroczy i pięknie oprawiony. Całość bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo zazdroszczę Dorotka...może i mnie się kiedyś uda :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...