poniedziałek, 5 marca 2018

Choinka 2018 Luty - galeria prac

Witajcie Kochani :)
Luty za nami, pora więc na kolejne podsumowanie prac choinkowych.
Bardzo się cieszę, że nadal bawicie się ze mną...w tym miesiącu
 aż 40 osób zalinkowało i przesłało do mnie swoje prace.
Po raz kolejny mnie zaskoczyłyście całym mnóstwem  pomysłów i różnorodnością haftów :)
Pod galerią zostawiam już aktywną żabkę do linkowania prac marcowych :)
Nie przedłużając już też chwili, zapraszam Was do obejrzenia Waszych prac w galerii.

Choinka 2018 - Luty

1. Ania O
2. KasiaP
 
 3. Agnieszka
4. Irenka
 5. Ania Iwańska
6. A.Żurek
7. Pasje Violi
 
8. KasiaN
 9. Splocik
 10. Iwona
 11. Ewa Gawlik
12. Donka 66
13. Renia
 14. Pasje Magos
 15. Czarna Dama
16. Agnieszka
 17. Margonitka
 18. Agnieszka R
 19. Ana
 
20. Damar
21. Elunia
 22. Ivona
 23. Elżbieta K.
 24. Zofiko
25. Chranna
26.  Carpediem 30
27. Raeszka
 28. Dendrobium
 29. Doriss
 30. Ewita Jot
 31. Tina J.
32. Małgosia Zoltek
33. Karolina
 34. Hanulek
 35. Monika ML
 36. Ula Myszula
 37. kgosia
38. Fejferek
  39. Marysia
 40. ja (xgalaktyka)


Mam nadzieję, że tak jak ja...jesteście zachwycone naszą galerią:)
Jestem ogromnie ciekawa, co przygotujecie w marcu...
Mam cichutką nadzieję, że  nasze grono się nie umniejszy
a Wy po raz kolejny zaskoczycie mnie czymś pięknym :)
A więc do dzieła ! 

Uściski słoneczne
Kasia

37 komentarzy:

  1. Genialna galeria. Gdybym miała wybrać najlepszą pracę, to nie wiem, ile zajęłoby mi to zadanie. Brawo dla wszystkich. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna galeria i cudne prace . Ja niezmiennie jestem zachwycona domkiem Gosi.
    Dziękuję za zorganizowanie i prowadzenie zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace. Mnie zachwycają Miśki Iwonki sa urocze ale i pozostałe prace są wspaniałe. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Galeria rzeczywiście prezentuje się wybornie !!! Dziewczyny mają mnóstwo wspaniałych i orginalnych pomysłów . Cieszę się Kasiu ,że mogę się z Wami bawić :) Buziaki zasyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest moc! Piękna galeria.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cudna galeria, a ja w tym miesiącu melduję wykonanie zadania szefowa jako pierwsza. Pozdrawiam gorąco Kasieńko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda praca ma w sobie "coś". Powstała całkiem fajna galeria.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna galeria, jak różnorodność prac. I sporo ciekawych pomysłów do odpatrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace, każda inna, niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne prace powstały:))ależ zdolne te nasz dziewczynki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysyp kolejnych świątecznych piękności!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurokliwe, fantastyczne prace! Aż się człowiek cieszy na ich widok. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne piękne zimowe prace! Zachwycająca różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne prace dziewczyny porobiły, cudne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako że ja kocham xxxx, to oczywiście kocham wszystko! Ale praca Ewy Gawlik powaliła mnie na kolana- takiego cudnego xxx Mikołajka nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super świąteczne hafty! I tak ich dużo! Patrzę na nie i myślę: tę bym chciała i tę i tamtą i jeszcze tę. Tylko czasu brak! Pozdrawiam i życzę przyjemnego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałą plejada gwiazd na choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejny udany miesiac za nami :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie hafciki przepyszne i wielkiej urody. Cieszę się, że przystąpiłam do Twojej zabawy, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace powstały :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała galeria, każda ozdoba i karteczka piękna i nietuzinkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem zachwycona. Kilka prac szczególnie wpadlo mi w oko. Ale Twoja propozycja to istna petarda!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne świąteczne ozdoby. Ja w lutym narozrabiałam totalnie, wszystkie prace na blogowe zabawy wykonałam, pokazałam w poście i...zapomniałam podlinkować. Podaję linka do posta, może uda sie z tym coś jeszcze zrobić?http://stopchwilka.blogspot.com/2018/02/z-odsiecza.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ morze piękności wszelakich. Co jeden hafcik to piękniejszy, zawrót głowy normalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne prace i jak różne zastosowanie :).

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest czysta przyjemność oglądać tak urocze i zachwycające prace.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe praca i ileż inspiracji :)))
    Dodałam jeszcze drugi link, gdyż zdążyłam zrobić karteczkę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace powstały , jest co podziwiać. Kilka perełek tam znalazłam. Dziękuje Kasiu za podsumowanie i prowadzenie zabawy
    RoyalRuby
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...