czwartek, 6 grudnia 2018

Choinka 2018 - Listopad :)

Dzień Dobry :)
Dziś przychodzę do Was z listopadową odsłoną naszych choinkowych prac. 
Wspaniale się sprawiłyście przez ten rok (kiedy to zleciało??;)) , tworząc dziesiątki fantastycznych haftów.
Ze zgłoszonych 50 osób ponad dwadzieścia wytrwało do samego końca 
i z tych osóbek jestem szczególnie dumna :)
Przed nami ostatnie już linkowanie w tym roku, żabka dla Was pod galerią prac.
W styczniu opublikuję specjalny post z podsumowaniem naszej zabawy oraz z losowaniem nagrody oczywiście :)
Juz na dniach znajdziecie również post z zapisami do kolejnej edycji i mam ogromna nadzieję, 
że wiele z Was zostanie ze mną i naszymi choinkowymi hafcikami przez kolejny rok :)

A teraz zapraszam już do naszej przedostatniej ( w tej edycji ;)) galerii :)

Prace Listopadowe:
 
1. Ania O.
2. AngelaM
 3. Monika ML
4. Ania Iwańska
 5. Splocik


6. Margonitka
7. Agata Baran
8. Chranna
9. Ola Ż
10. Ewa Gawlik
11. Damar5
12. Donka66
13. Agnieszka R
14. Dendrobium
15. Czarna Dama
16. Renia
17. Pasje Violi
 18. Kgosia
19. Karolina
20. Małgorzata Zoltek
21. Ana
22. Carpediem
Jak zawsze pełna jestem podziwu dla Waszych umiejętności a przede wszystkim inwencji twórczej i pomysłowości !

Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam udanego dnia:)
Kasia



26 komentarzy:

  1. Ale cudne te nasze choinkowe hafty. Jest co podziwiać. Dziękuje Kasiu za organizację zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak zwykle wszystkie takie piękne, że nie można się napatrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna galeria haftowanych prac i wspaniale mobilizująca zabawa. Ja zrobiłam w ciągu roku kilka hafcików, ale ciągle brakowało mi czasu na ich wykończenie /oprawienie i pokazanie.Podrzucę do grudniowej żabki kilka . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twój ozdóbkowy pokaz:)
      Pozdrowienia

      Usuń
  4. Piękne prace :) Dziewczyny mają tyle pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace. Uwielbiam oglądać dzieła innych, to też mnie samą inspiruje. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to wszystko piękne!!!Oczu nie mogę oderwać od tych wszystkich hafcikow :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne prace! Oczywiście z przyjemnością będę się bawić w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne hafty.:) Podziwiam ilość sposobów, w jakie zostały wykorzystane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace mega cudne,ale przy szóstce opadła mi szczęka:)))mega pomysł i wykonanie:)))brawa dla Margonitki:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Całe mnóstwo pięknych prac powstało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ imponująca galeria prac Kasiu, informuję, że nadrobiłam wszystko na dniach pokażę :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace! Tylko szykować Święta!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne prace, jak co miesiąc podziwiam i się rozpływam :D Btw, będzie kolejna edycja zabawy w przyszłym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście,że tak :) Dziewczęta wyraziły chęć więc będzie mi miło zorganizować kolejną edycję :D

      Usuń
  14. Wszystko cudne. Ale Margonitkowe postaci z "Dziadka do orzechów" to mistrzostwo świata :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice article great post comment information thanks for sharing.
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń
  16. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  17. Już chyba trochę po czasie, [ale ostatnio z niczym się nie wyrabiam:-( ]
    tu umieszczę link do ostatniej pracy na choinkę 2018
    https://bawelnianeniteczki.blogspot.com/2018/12/z-przewaga-zieleni-i-brazu.html
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja przegapiłam żabę
    https://przeplecioneradoscia.blogspot.com/2018/12/sal-choinka-2018-cz12-jemioa.html
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze 31 grudzień ale link już zamknięty. Oto moje ozdoby https://gosiazoltek.blogspot.com/2018/12/koci-sal-5-i-choinka-2018-grudzien.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...