niedziela, 8 września 2019

Kartka z różą :)

Witajcie :)
Mamy już wrzesień a tak się składa, że ten miesiąc wyjątkowo obfituje 
u mnie w mnóstwo uroczystości urodzinowo-imieninowych.
Postanowiłam sobie, że w wolnych chwilach będę wyszywać mini hafciki 
z kwiatami, żeby móc na szybko, w razie potrzeby stworzyć kartkę :)
 Hafcik róży, który od razu wpadł mi w oko zaczerpnęłam bodajże z Cross Stitchera.
Mała, delikatna i elegancka różyczka...idealnie wpasowała się w kartkę.
Kartki nie zdobiłam zbyt obficie bo hafcik sam w sobie 
nadaje jej elegancji. Trochę koronki, kilka listeczków i gotowe.
Pomyślałam jednak, że zamiast zostawić otwarte okienko,
zakleję je kawałkiem foliowej szybki. Efekt możecie zobaczyć poniżej :)
Hafcik w ten sposób sie nie zakurzy i będzie mógł dłużej
cieszyć oczy obdarowanej osoby. 
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze
i mam nadzieję, że nadal będziecie do mnie zaglądać.
Cudownej niedzieli :)

Kasia

28 komentarzy:

  1. Piękna kartka! I miałaś rację z ozdabianiem - haft sam w sobie jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tymi mini hafcikami, takie robótki na przysłowiową czarna godzinę, Kartka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie karteczki to mogę ogladać codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza karteczka! Aż by się chciało zainspirować.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta róża, lubię bardzo wyszywać takie malutkie różyczki. Pomysł z szybka świetny !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka!
    Hafcik z różyczką jest zachwycający a pomysł z foliową szybką bardzo mi się podoba :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka, ta róża jest przepiękna. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna róża i śliczna kartka powstała.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarująca ta różyczka i pięknie w kartkę oprawiona. Mój zbiór mini hafcików też sobie rośnie, miedzy innymi dzięki Tobie:-)Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna delikatna i pełna elegancji:) Hafcik jest tak piękny, że nie potrzebuje dodatkowych ozdób.
    Kochana, jestem zauroczona!!!
    Pozdrowionka serdeczne ślę 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za odwiedziny,nie pamiętam kiedy ostatnio pisałam jakiś komentarz...tak dawno nie odwiedziłam żadnego bloga...widzę że Ty robisz upominki.Moi rodzice niedługo będą obchodzić okrągłą rocznicę może u Ciebie znajdę jakiś pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś wspaniałego, piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka, cudny hafy przepięknie zagospodarowany. Podziwiam pracę, jej kompozycję i wykonanie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna kartka, hafcik faktycznie jest uroczy, ładnie skomponowałaś całość.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie wkomponowałaś ten haft w kartkę. Wyszło rewelacyjnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie się prezentuje i róża i cała kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, do tego z haftem, który zawsze jest pracochonny.
    theprimitivemoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...