środa, 1 stycznia 2020

Świąteczny kamper :)

Witam Was serdecznie w ten pierwszy noworoczny poranek :)
Mam nadzieję, że bawiłyście się wczoraj szampańsko i świętowałyście
 nadejście nowego roku w gronie najbliższych sercu osób.
Życzę Wam aby Nowy Rok przyniósł ze sobą jedynie dobre chwile.
Nie robię podsumowań ubiegłego roku ponieważ wyjątkowo
 nie lubię spoglądać w przeszłość. Poprzedni rok był wyjątkowo marny robótkowo 
i smutny względem wydarzeń rodzinnych. No ale idzie nowe a ja jako optymistka 
z nadzieję i radością ku niemu wyglądam :)
Moja pierwsza choinkowa praca, to oczywiście mały camper,
który trafił na baner zabawy Choinka 2020 . Camper, który wyszyłam na mojej 
ulubionej plastikowej kanwie... umieściłam w połowie plastikowej bombki 
i oczywiście dodałam troszkę górskiego, śnieżnego krajobrazu :)
Mam nadzieję, że w tym roku nie wydarzy się nic co zakłóci
moje plany hafcikowe w choince i dotrwam do samego finału.
W końcu to wstyd, kiedy organizatorka odpada w połowie zabawy;)
Muszę dawać lepszy przykład :)
Na chwilę obecną zapisałam się na kartkową zabawę u Uli  "Kartki BN 2020" .
Jako, że zabawy można łączyć a wiele z Was tworzy również w  mojej choince kartki, 
to oczywiście serdecznie Was zachęcam do zapisania się również tam.
Zostawiam Wam baner a po szczegóły zapraszam na blog Uli :)
http://kulskowo.blogspot.com/2019/12/861-kartki-bn-2020.html
A teraz uwaga będę się chwalić ! <3 :)

Pokazałam Wam już moją choinkę przystrojoną w Wasze cudowne upominki 
ale dostałam tyle pięknych rzeczy, że muszę je pokazać dokładnie !




Każda z tych rzeczy znalazła szczególne miejsce w moim domu
a ja jeszcze raz dziękuję z głębi serducha za to, że Wam się chciało
 za to że uznałyście moją osobę za wartą obdarowania swoją pracą. 
To wiele dla mnie znaczy - DZIĘKUJĘ :* <3





 Kasia

42 komentarze:

  1. Kochana, wszystko jest takie piękne, że obejrzałam ze dwa razy i już sobie wyrzucam w głowie, że nie dałam ci części swoich przydasi kartkowych, no nie przyszło mi do tej głupiej główki :) mam tego tyle, że szok, al kartki robię sporadycznie, bo już czasu mi na nie brak, kiedyś raz zrobiłam kilka na raz i obfociłam,a potem nic... a to jednak takie przyjemne:, a tu na dowód tego, można je obejrzeć, to są pierwsze i jedyne jakie zrobiłam, no ale są :)https://anielskizakatek.blogspot.com/search/label/kartki%20%C5%9Bwi%C4%85teczne. Podziwiam i Twoje dzieła i koleżanek, czas by się jednak przeprosić ze scrapowaniem,podszkolić w temacie :. Cieszę się Twoją radością i życzę samego dobrego w Nowym Roku. Ps. miło było wczoraj pogadać i Cię usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, piękne rzeczy dostałaś i w pełni na nie zasłużyłaś a ja Ci bardzo dziękuję za prowadzenie tej zabawy. Już drugi rok brałam w niej udział (no 2019 był nie pełny przez śmierć mojej Mamusi) i w tym roku też planuje się z Tobą co miesiąc bawić. Życzę Ci wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok, żeby był lepszy od poprzedniego, przyniósł dużo radości i żebyś mogła realizować swoje pasje i marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie kamper a przyczepa kempingowa;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty!
    Wszystkiego dobrego na każdy dzień 2020 roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu bombka cudowna, hafcik rewelacyjnie się w nią wkomponował. Ale śliczności do Ciebie przywędrowały, podobnie jak Ula oglądam, drugi raz. U mnie tworzy się pierwsza zawieszka w zabawie :) Kasiu wszystkiego najpiękniejszego w Nowym roku dla Ciebie i Twojej rodzinki spełnienia marzeń :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Uuuu na bogato :) kilka prezentow wpadlo mi w oko :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik i świetnie się wkomponował w bombkę.
    Kasiu na Nowy Rok życzę Ci wszystkiego dobrego, żeby był lepszy od minionego i przyniósł realizację marzeń i zamierzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty dla super dziewczyny 😘 Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prezenty. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, taka historia spotyka tych, którzy na to zasługują :-)
    Buziaki ♥ :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu po królewsku Cię dziewczyny obdarowały!
    Wszystko jest tak piękne ,że oczu nie mogę oderwać:)))
    Zasłużyłaś sobie na to za Twoje dobre serce i wszystko dobre co dla innych robisz .
    Pozdrawiam serdecznie 😘-:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty są prześliczne :) Wspaniale, że wszyscy o Tobie pamiętali :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu piękną bombeczkę zrobiłaś. Czasami tak jest że pewne życie komplikuje nieco nasze plany. Ja też w połowie roku zrezygnowałam z kartkowania choć nigdy wcześniej nie opuszczałam. Teraz Nowy Rok kto wie czy nie powitam pogrzebem dziadziusia.
    Podarunki dostałaś wspaniałe, cudne te koperty musiały być i ta magiczna chwila otwierania i zaglądania co w nich jest. Wszystkiego dobrego kochana na ten Nowy 2020 Rok Ci życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafcik przeuroczy i rewelacyjnie wygląda w tej bombce! Podziwiam :-)
    Prezenty cudne! Cieszę się Twoją radością :-)
    Moc noworocznych serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyczepa wygląda świetnie i ta aranżacja w bombce coś wspaniałego jak zwykle u Ciebie. Widać tą radość, która w Tobie siedzi w tych drobnych kompozycjach, które tworzysz ;* Co do tego co dziewczyny Ci podarowały to jak inni napatrzeć się nie mogę i rozumiem w pełni to wzruszenie o którym wcześniej pisałaś. Ze swojej strony cieszę się, że mogłam się do tych wzruszeń przyczynić i na swój sposób Ci podziękować bo dzięki tej zabawie nabrałam pewności w wyszywaniu i wykańczaniu w zawieszki haftów (tak, tak moja pierwsza była dla Ciebie więc stresik był gdyby nie wyszło ;D) i mam ochotę na więcej :) Czekam na żabę bo kolejna zawieszka już się tworzy ;) Ania z Nitkowych zapisków

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie osadziłaś ten camperek w bombce. Dziewczyny obsypały Cię cudownościami :) Wszystkiego najlepszego w Nowym 2020 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty, dziewczyny dały czadu;) Kamper świetny, zawsze Cię podziwiam za kopalnię pomysłów i sposobu wykonania tylu różnych rzeczy z wykorzystaniem małych hafcików:) Niech ten rok będzie dla Was lepszy i pełen uśmiechu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty. Cieszę się, że sprawiłyśmy Ci wiele radości.
    Zawieszka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prezenty:) Przesyłam najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby był lepszy, niż poprzedni! Prezenty dostałaś przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe prezenty! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Po to właśnie jest ta nasza blogowa rodzina :) Cudną bombkę zrobiłaś :) dziękuję za taką piękną reklamę i witaj z powrotem w zabawie :) cudowności dostałaś :) Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, Twoja bombka jest urocza! Wspaniałości dostałaś :-) a to tylko małe podziękowanie za Twoje serce do prowadzenia zabawy.
    Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kamper jest przecudny, a ilość podarunków jest niesamowita. Wiedziałam, że sporo osób Cię obdarowało, ale i tak jestem zaskoczona. Dziękuję Ci, Kasiu, za wspólną choinkową zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  25. piekny kamperek, ja już zamówiłam kanwę plastikowa, aby móc dołączyć do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały kamperek. Coraz bardziej nabieram ochoty na tę kanwe plastikową. I niebawem zabieram się za pierwszy projekt😉

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ cudny camper!!!:) rewelka Kasiu, jak i Twoje upominki, serducho sie raduje !!! Dzieki ze jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoja bombeczka to prawdziwe cudo!
    Samych wspaniałych chwil w Nowym roku Ci Kasiu życzę i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna bombka.I jaki ogrom ślicznych prezentów :) Życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Usunęłam poprzedni komentarz, bo najwyražniej ślepa jestem.;) To jeszcze raz: kamperek w bombce - rewelacja. Wszysrkie podarki piękne! I jak kolorowo i radośnie dzięki nim w tym poście.:) Mam nadzieję, że moją kartkę składałaś w namiocik, bo ona robi wrażenie dopiero po złożeniu.:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!<3

    OdpowiedzUsuń
  32. fantastyczny hafcik :) a przezenty cudne takie od serca :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Super przyczepa! Genialnie wkomponowana w bombkę :)
    Prezenty prześliczne, a mówili że mikołaj tylko do grzecznych przychodzi :P :D :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kasiu dostałaś wiele cudownych prezentów :).

    Cieszę się, że niespodzianka się udała :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Wydawało mi się, że już pisałam tu komantarz, ale może to tylko złudzenie. :)
    Prezenty super, ale czegóż się dziwić... :)
    A Twoja przyczepka fantastyczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kamper :)
    Cieszę się, że niespodzianka sie udała i sprawiła tyle radości :) W pełni zasłużone prezenty Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kamper w wersji exclusive!😉 Z tym śniegiem całość prezentuje się zjawiskowo😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...