sobota, 6 czerwca 2020

Arbuzowe Love :)

Witajcie Kochani :)

Dziś chciałabym Wam pokazać pewien komplet, składający się z ramki  na zdjęcie, 
kartki, taga oraz haft w którym zakochałam się bez pamięci :) Arbuzy, to jedna z rzeczy 
które w swoim życiu uwielbiam najbardziej. Kiedy chodziłam z obiema córkami w ciąży, 
pochłaniałam takie ich ilości, że wszyscy znajomi śmiali się ze mnie i nazwali "arbuzożercą" ;)
 Kiedy więc Olga Bielska zaproponowała warsztaty  z pięknych papierów od Laserowe Love
pod nazwą "Watermelon Love" właśnie z motywem arbuzowym nie wahałam się ani chwili.
 I tak właśnie powstał ten uroczy komplet :)
Wyszperałam także na Etsy piękny schemat na arbuzową parasolkę
autorstwa Viktorii Pakhomowej, który urzekł mnie od pierwszego spojrzenia.
Postanowiłam, że tym razem zmajstruję ten komplet dla siebie, bowiem większość 
rzeczy które zrobię...zazwyczaj od razu wędruje dla bliskich i przyjaciół :)
 Obrazek jest dość spory i na sam jego widok, już mi ślinka leci:)
Usadowiłam go sobie w białej ramce 3D i ozdobiłam napisem oraz kwiatem
 hibiskusa, który pochodzi z kolekcji papierów Laserowe Love.
Muszę szczerze przyznać, że choć uwielbiam robić kwiaty foamiranowe, to 45 sztuk
płatków które potrzebne były do tego projektu wystawiło moja cierpliwość  na próbę.
Oczywiście nie wspominając o pęcherzach na palcach od ich skręcania ;) Reasumując,
było warto bo efekt końcowy tych hibiskusów, zachwycił mnie bez reszty :)
 Naprawdę dużo przyjemności mam z tworzenia takich właśnie rzeczy, sporo 
projektów jest w trakcie kończenia ale póki mam wolne to rozkoszuję się tym moim 
biurkowym bałaganem na całego :)

A tak prezentuje się na półkach, gotowy już komplet :)
Zamierzam wkrótce przemalować sobie pokój na biało, lub delikatny pudrowy róż...
więc myślę, że będzie to wyglądać jeszcze ładniej :) Strasznie lubię spędzać czas 
w tym swoim małym, robótkowym kąciku. A Wy macie podobnie? :)

I na koniec tak szybciutko, odpowiadam na pytania z poprzedniego postu. 
Kochane moje nie chodzi absolutnie o to, że nie chcę tworzyć galerii z Waszymi 
pracami bo tak naprawdę bardzo lubię to robić. I mimo, że jak piszecie jest to
 pracochłonne to mnie sprawia dużo radości i mobilizuje do odwiedzin na Waszych
blogach :) Chodziło  raczej o Waszą wygodę czy samą estetykę nowej żabki :) 
Jeśli więc chcecie aby tworzyć galerię prac, to ja jestem jak najbardziej za <3
 
Pozdrawiam Was ciepło i życzę Wam cudownego weekendu:)
 
Kasia

64 komentarze:

  1. Kasiu, już prace zachwycały, ale jak zaprezentowałas to wszystko na półeczkach, to szczęka opadła....Cudownie tam u Ciebie!(PS Ja nie lubię mojego grajdołka robotniczego, bo.....to po prostu moja i męża sypialnia...wszystko zagracone do bólu ;-D))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu ja też dzierżawię mały kawałeczek u córki w pokoju😉 Marzy mi się swój kącik, malutki pokoik ale to w moim mieszkanku, jest nierealne😊 Dziękuję Ci Kochana za odwiedziny i ciepłe słowa. Ściskam mocno🌹😘

      Usuń
  2. Uroczy komplet, przepiękny, delikatny i baaaardzo arbuzowy, chociaż w ulubiony przeze mnie nieoczywisty sposób. Piękny masz kącik, a biały kolor na pewno doda mu lekkości. Przede mną także remont, zobaczymy jak będzie po :-) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pokażesz nam swój po remontowy kącik Kochana😊 Życzę powodzenia i wytrwałości. Uściski😘🌹

      Usuń
  3. Cudowny komplecik, zapachniało mi latem. Najbardziej podoba mi się arbuzowa rameczka, jest oszałamiająco śliczna ;) Podziwiam za kwiatki, ja nie mam cierpliwości do ich tworzenia a twoje wyszły wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa😊😊 Oj z tą cierpliwością to u mnie bywa podobnie ale estetyka i moje zauroczenie ręcznie robionymi kwiatami wygrywa. Pozdrawiam ciepło😘🌹

      Usuń
  4. ale wspaniała ta parasoleczka :)
    piękny kącik masz:)też lubię róż mam dodatek do szarości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie Reniu jest jak w sielskim raju, zazdroszczę okrutnie😘😊 Pozdrawiam ciepło 😊😘

      Usuń
  5. Ajajaj😊...Kasieńko,aż ślinotoku dostałam na widok takich arbuzowych cudownych słodkości🥰
    Komplecik wyszykowałaś prześliczny,jestem pełna uznania dla Twojego dzieła i zachwycam się wszystkim bez wyjątku 😘
    A parasolka, ehh..zaniemówiłam z wrażenia !!! Kochana masz bajecznie ozdobiony kącik artystyczny, no strasznie mi się podoba 😊🌺
    Buziaki Wielbicielko arbuzów 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania to nie kącik, tylko biurko z kawałkiem ściany😁 Ty to masz swoją piękna, odpicowaną pracownię... aż mnie zazdrość zżera😊😉 Dziękuję za tyle ciepłych słów Kochana 😘😘😘

      Usuń
  6. Kasiu zaczynając od końca to jak będzie galeria prac jest mi absolutnie obojętnie jaka będzie żaba, ogarniam obie :-).
    Haft z arbuzową parasolka jest cudny, az ślinka cieknie od samego patrzenia. Kocham tez arbuzy ale nie lubię ich kroić i pluć pestkami:-)
    Cały zestaw na półeczce prezentuje się bosko. Podziwiam za te kwiaty z foamiranu , wygnieść i wyszarpać ponad 40 płatków to nie lada sztuka.
    Mam swoją pracownie w pokoju dorosłej córki. Lubię to miejsce bardzo ale czekają mnie tam gruntowne porządki , bo zagraciłam ją niemiłosiernie Na samą myśl skóra mi cierpnie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to dokładnie jak ja😊
      Moja córka studentka, machnęła już ręką na tą moją graciarnię ale staram się trzymać w niej idealny porządek, żeby mnie nie przegoniła😉 Może kiedyś się doczekamy swoich miejsc na ziemi😊 Uściski zasyłam😊😘

      Usuń
  7. Piękny komplet w tak energetyzującym kolorze. Hafcik zachwycił mnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alicjo i również serdecznie pozdrawiam 😁🌹

      Usuń
  8. Uroczy komplet, A karteczka bardzo apetyczna 😁 fajnie że masz swój kącik do haftowania, bardzo w nim przyjemnie 😀 pozdrawiam 🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko😘 Staram się, żeby tak właśnie było. Uściski słoneczne😁🌹

      Usuń
  9. Lato bez arbuzów to nie lato :D Komplet fantastyczny, a znając Olgę warsztaty były poprowadzone na wysokim poziomie. Ja nie wiem jak Ty to robisz, ale zawsze znajdujesz ciekawe wzory. Cudna arbuzowa parasolka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda😁 Żałuję, że cały rok nie można się nimi cieszyć do woli. A warsztaty jak zawsze perfekcyjne z Olgą😁😘 Pozdrawiam Ewciu🌹

      Usuń
  10. piekny arbuzowy komplet. Haft z arbuzem delikatny I uroczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasieńko! Padłam i wstać nie mogę! Mam arbuzowego świra i Twój komplet jest ucztą dla moich oczy i ukojeniem dla duszy!
    Pozdrawiam z szerokim arbuzowym uśmiechem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo mi się podoba Twój arbuzowe uśmiech 😁😁😁
      Dziękuję Kochana za tyle ciepłych i przemiłych słów, które napisałaś! Pozdrawiam Cię słonecznie 😘🌹

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuję 😁😊 Pozdrawiam serdecznie 🌹😁

      Usuń
  13. Te arbuzowe inspiracje są przepiękne, obrazek przekroczy w białej ramce prezentuje sie cudownie.
    Zazdroszcze Ci kącika do haftowania, szczesciara!
    Co do ząbki, umiem wstawiać zdjęcia ale na blogu pod moją zabawą nie ma bo jej nie ogarniam. Podoba mi sie jak jest ale to Ty zdecyduj. ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu napisz do mnie, to pomogę z żabką, to naprawdę nic trudnego😊🌹Dziękuję za przemiłe słowa dotyczące moich dłubanek😊 Uściski słoneczne 😘🌹

      Usuń
  14. Ja niestety nie mam swojej pracowni i to mój największy ból :((. Czekam cierpliwie, aż synowie dorosną, wyprowadzą się i wówczas jeden z ich pokoi przygarnę :))). Urządzę tam różaną pracownię, taka mi się marzy! Kasiu zakochałam się w Twoim apetycznym, radosnym, arbuzowym komplecie. Haft jest niesamowity, zresztą wszystko zachwyca! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie na to czekamy Kochana😁 Powiem szczerze, że słowa "różana pracownia" brzmią bardzo intrygująco. Znając Ciebie i twoje talenta, to będzie coś niezwykle pięknego 😁 Uściski słoneczne🌹😘

      Usuń
  15. Same cudowności:) parasolka też mnie urzekła:) Taka soczysta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuję i serdecznie pozdrawiam 😊😁🌹

      Usuń
  16. ale piękne,arbuzowe śliczności

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny komplet!😍 Hafcik tak soczyście wygląda, że chętnie bym się nim poczęstowała. Wygląda bardzo realistycznie.
    Moje marzenie to własny kącik robótkowy, może kiedyś się spełni😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia trzeba spełniać więc życzę Ci tego z całego serca🌹😘
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 😘😘

      Usuń
  18. Wspaniały komplecik, a już ta pułeczka jest przecudna! Arbuzowa parasolka wygląda bardzo apetycznie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko bardzo😊🌹 Ślę Uściski i ciepło pozdrawiam😊🌹

      Usuń
  19. Twoje prace jak zawsze zachwycają, zarówno te hafciarskie jak i kartkowe:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana serdecznie dziękuję za te słowa 🌹🌹 Pozdrawiam pięknie 😘😊

      Usuń
  20. Same śliczności u Ciebie, jak zawsze:)
    Jeśli Nie masz problemu z tworzeniem galerii, to może niech zostanie ta żabka, bo jest wygodniejsza i chyba bardziej przyjazna wszystkim, bo wiem, że nie tylko ja mam problem z żabką obrazkową.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku oczywiście, ma być tak żeby Wam było wygodnie i przyjemniej linkować😊 Dziękuję za odwiedziny, podpowiedzi i przemiłe słowa😊 Uściski 🌹🌹

      Usuń
  21. O rajusiu!! Ta arbuzowa parasolka mnie powaliła :-))) Jest po prostu genialna w pomyśle i letnim nastroju!
    A Ty, Kasiu, stworzyłaś sobie rajski kącik w swoim domku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda Aniu, przy tym biurku zawsze mi jest jak w raju😉😊 Dziękuję za takie piękne pochwały. Serdeczności ślę🌹😘

      Usuń
  22. Kasiunia, ale ten Twój różowy kącik jest śliczny. Przepiękne prace stworzyłaś, ten obrazek z parasolką... no ekstra, ale mi przyszła teraz ochota na arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu to smacznego Ci życzę😁😉 Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa, sprawiłaś mi ogromną radość 😁 Uściski 🌹😁

      Usuń
  23. Śliczne prace wszystkie bez wyjątku. Haftowana, arbuzowa parasolka jest absolutnie cudna. Też bardzo lubię arbuzy ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że poznałam aż tyle arbuzowych miłośniczek:)
      Trzeba pomyśleć o założeniu takiego klubu ;)
      Pięknie pozdrawiam.

      Usuń
  24. Kasieńko my również uwielbiamy arbuzy. Wczoraj 5kilowego kupiłam bo już chętka za nami chodziła. Dzis już sie skończył😂 Kupiłam nawet sadzonki arbuza, może urośnie nam na działce. Pamiętam jak mój dziadzio sadził arbuzy a jakie wielkie rosły, to dopiero był smak😛
    Piękny masz różany kącik. Wspaniale wyglądaja ozdoby. A hafcik cudny ma fantastyczne kolorki☺ Mój kacik to róg biurka u chłopców albo łóżko jeśli haftuje. Przy kartkowaniu to często stól w salonie mi słuzy za pracownie. Mam nadzieje że za dwa lata skończymy budowe domu to w sypialni planuję sobie zrobić takie małe w rogu biureczko niedaleko balkonu z duża ilościa pułeczek, szufladek. Buziaki☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś Ty mi smaka nie rób! :) :)
      Sklepy dziś zamknięte a takie natychmiastowe zachciewajki są bardzo męczące ;)
      Kiedyś mieliśmy wysadzone arbuzy ale zawsze wyrastały takie mini karzełki, choć przyznaję bardzo soczyste i smaczne. Twój dziadziuś miał dobrą rękę do upraw:)
      Dziękuję za miłe słowa odnośnie kąciku, mam nadzieję że będziesz miała swój kącik bardzo szybko i będzie się prezentował jeszcze piękniej :)
      Uściski Kochana:)

      Usuń
  25. Kasiu uwielbiam do Ciebie zaglądać i podziwiac staranne krzyzyki, cudne kompozycje, przecudne aranżacje.... Ja swoj kącik tworze na nowo ale także jako skrawek w innym pokoju ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko te "skrawki" własnego miejsca są zawsze najpiękniejsze i najbardziej dopieszczone:)
      Mam nadzieję,że kiedyś pokażesz nam swój kącik :)
      Uściski słoneczne.

      Usuń
  26. też jestem arbuzożercą:)))i chociaż teraz otaczam się niebieskim kolorem to różowy na zawsze pozostanie w moim sercu:)))piękne prace stworzyłaś:)jestem absolutnie zachwycona:))półeczka boska:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko to cudownie, że każda z nas otacza się barwami które kocha:)
      Znam jedną miłośniczkę niebieskości, która tak jak Ty lubi jego wszystkie odcienie ;)
      Uściski i serdeczności ślę.

      Usuń
  27. Jeju! Ależ to wszystko piękne! Narobiłaś mi smaka, już nie mogę się doczekać pysznych, soczystych arbuzów, bo te, co teraz są dostępne, to jeszcze nie to ;)
    Chyba nabędę sobie wzór na tę śliczną parasolkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Czy mogłabym Cię poprosić o podesłanie linku do zakupu wzoru?

      Usuń
    2. Lucynko ja mam smaka na arbuzy przez cały rok, szkoda że nie da się iść wcinać na okrągło :)
      Jeśli chodzi o wzór , to oczywiście jak najbardziej. Pozdrawiam serdecznie dziękuję za odwiedziny :) :)

      https://www.etsy.com/pl/listing/707356448/watermelon-umbrella-cross-stitch-pattern?ref=yr_purchases

      Usuń
  28. Wow! Pelen zachwyt! Wyglada po prostu pieknie!!! Caly zestem zapiera dech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez te różę landrynkowe ;)
      Dziękuję ogromnie za odwiedziny i komentarz.
      Pozdrowienia :)

      Usuń
  29. Ojej, ależ tu soczyście i kolorowo. Arbuzowe i kwiatowe barwy zachwycają! :)
    Piękna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za te miłe słowa!
      Pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń
  30. Jakie to wszystko jest piękne. Te kolory, te hafty, te kompozycje i tak bym mogła wymieniać jeszcze i jeszcze... Przepiękne są Twoje prace i zawsze dopracowane. Wszystko jest takie piękne, staranne. Te cudowne kolory, te zdjęcia takie wręcz cukierkowe. Przepięknie tutaj jest zawsze. Uwielbiam tutaj zaglądać i jestem tutaj często choć nie zawsze zostawiam tutaj komentarz. Ale często podglądam :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ogromnie Ci dziękuję za ten ogrom cudownych, przemiłych słów skierowanych pod adresem mojego bloga i prac. Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się zostać w moich progach na dłużej🥰🌹😁 Słowa które zostawiacie są dla mnie niezwykle motywujące do dalszej pracy. Pozdrawiam Cię serdecznie Basiu😁🌹

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...