poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Cylinder do Uli:)

Witajcie Kochani :)
Bałam się, że nie zdążę w tym miesiącu z kartką zabawie u Uli ale na szczęście się udało. 
W lipcu i sierpniu Ula postanowiła dać nam wolną rękę i każda z nas mogła zrobić kartkę 
w dowolnej formie. Długo myślałam, nie mogłam się jakoś zdecydować aż w końcu
 trafiłam na coś w czym się zakochałam :) Kartka przestrzenna w formie kapelusza.
Nie jest to mój pierwszy kapelutek ale przyznaję, że wersji świątecznej jeszcze nie robiłam :)
Wykorzystałam to mój ukochany papier od Scrap&Me oraz dodatki do wycinania. 
Trochę zawaliłam sprawę z poinsencją bo kolorując foamiran czerwoną pastelą,
 nie przypuszczałam, że po uformowaniu na żelazku z czerwonego zrobi się różowy . 
No ale mówi się trudno :)
Oczywiście nie może zabraknąć najnowszego banerka z zabawy
a Was serdecznie zapraszam na blog Uli do obejrzenia kartkowej galerii.
Uwierzcie mi warto ! 
Dziewczęta przeszły same siebie w wymyślaniu nietypowych form kartkowych :)
Pozdrawiam Was serdecznie  i życzę udanego, słonecznego tygodnia :)

Kasia

20 komentarzy:

  1. Cudny kapelusik Kasiu powstał! Niestety z foamiranem czasem zdarzają się cuda dziwy... Cieszę się, że zdążyłaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajerancka kartka. Wyszła niesamowicie. A kolorem kwiatka nie ma co się przejmować, tylko udać, że tak miało być :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudo nieziemskie! Kasiu, piękności! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I mnie sie bardzo podoba cacuszko zrobilas

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu karteczka jest fenomenalna!
    Jej forma i świąteczne zdobienie, wywołuje mój zachwyt 😊👍
    Szczerze podziwiam za za pomysł i piękne wykonanie!
    Serdeczności ślę 😘🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko Kasiu jakie to cudneeeeeeee
    odgapię normalnie wiem ,że nie taki stworzę ale spróbuję :)cudo raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest zdecydowanie jedna z bardziej ciekawych kartek w tym wyzwaniu! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o kurde! toś zaszalała, kapelusz wygląda magicznie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam osoby, która tworzy tak oryginalne kompozycje - kartki. No padłam na kolana z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalna i stylowa forma! Jak pięknie ozdobiłaś kapelusz, jestem zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu! No obłęd! Takiej formy jeszcze nie widziałam! Mistrzostwo świata!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!
    Dec zapiera. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudno nazwać tą niepowtarzalną pracę kartką! Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...