niedziela, 16 października 2022

Ukwiecone serce :)

 Witajcie Kochani :)
 
Aby przeskoczyć bardziej w obecną aurę, chciałabym Wam  pokazać jesienną, 
ukwieconą kartko zawieszkę. Nie ukrywam, że jesień to moja ulubiona pora roku,
 lubię jesienne barwy, ten spokojny czas kiedy przyroda szykuje się do zimowego snu.
Dla mnie to czas wyciszenia i nie ukrywam większej ilości czasu dla siebie 😍

Do jej stworzenia wykorzystałam papiery trzech polskich producentów UHK Gallery, 
 Mintay oraz CraftoClock. Kształt kartki narysowałam sama, wyszła dość duża ale 
spodobało mi się, że mogę zamieścić na niej dużo więcej elementów. Wymyśliłam sobie 
również kontrastowe przeszycia, trzeba więc było przeprosić się z maszyną do szycia 😇
Do tego spory bukiet kwiatów w jesiennych barwach, wykonanych w foamiranu irańskiego.
Wyszło obficie i na bogato. Nie wiem czy nie przesadziłam z dodatkami  ale tak naprawdę
mogłabym je dodawać bez końca. Nie mam umiaru i to niestety zawsze widać 😃
Kartkę posyłam oczywiście na zabawę u Splocika "Rękodzieło i Przysłowia 3". 
W tym miesiącu dostałyśmy do interpretacji,  bardzo ciekawe i oryginalne przysłowia.
1. Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno.
2. To łatwe, cudzymi rękoma wyjmować kasztany z ognia.
 
Postanowiłam wybrać przysłowie numer jeden, które jest przysłowiem fińskim. 
Tak naprawdę oprócz plastrów drewna, które znajdują się na kartce...sama jego treść
 pięknie odzwierciedla każdą pracę rękodzielniczą. Nie da się niczego stworzyć 
słowami, to czyny są źródłem powstawania najpiękniejszych rzeczy.
To był wspaniały weekend, w sobotę miałam okazję uczestniczyć w zlocie Artandcraft
 w Krakowie. To było prawdziwe zakupowe szaleństwo, poza tym poznałam osobiście
 wiele osób znanych lubianych, które tworzą dla nas wspaniałe papiery i dodatki 
do scrapbookingu. Najwspanialsze jednak jest to, że miałam okazję zobaczyć się
 z blogowymi koleżankami min z Ewcią Hubką, od której otrzymałam cudnego ateciaka. 
Ewciu dziękuję 💝
I to już wszystko na dziś😍
Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie życząc spokojnego i udanego tygodnia.
 
Kasia

19 komentarzy:

  1. Karteczka jest śliczna i ten kształt serduszkowy. Nie wiem czy dużo, za dużo... mnie się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka, Twoje kwiaty z foamiranu nieodmiennie mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka i w pełni oddaje Twoje serce przepełnione dobrocią i wszystkimi kolorami. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam niezmiernie Twoje prace. Piękne serce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka z jakże potrzebnym mottem :)
    Kochana Kasiu - Dziękuję bardzo za pomoc techniczną i ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Podziwiam Waszą kartkową twórczość 😍 dla mnie to czary-mary 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna prace ale jak dla mnie bardziej wiosenna niż jesienna, kwiaty cudne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka super, bogato zdobiona ale ta spotkanie osobiste z Ewą bezcenne nasz blogowy świat jest niesamowity i takie spotkania są rewelacyjne i długo się je pamieta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu cudowna kartka, tak kolorowa i warstwowa :). Żałuję, że nie spotkałyśmy się na zlocie ..... Liczę jednak, że może kiedyś ;). Z Ewą akurat się udało :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartko-zawieszka :) Na bogato, ale u Ciebie to wygląda wspaniale.
    Cieszę się, że miałaś okazję odpocząć na imprezie dedykowanej rękodzielniczkom.
    Pozdrawiam serdecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, o serduszko z przesłaniem jest urocze. Takie pełne życia i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowną, sercową, pachnącą wanilią i kwiatami karteczkę stworzyłaś, Kasiu. Trwam w zadziwieniu dla Twojej kreatywności i kunsztu. Najserdeczniej pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorowo, twórczo tu u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...