piątek, 30 czerwca 2017

Morskie opowieści :)

Dziś pragnę zacząć od serdecznych podziękowań, za 
Wasze ciepłe komentarze i gratulacje pod poprzednim postem. 
To wiele dla mnie znaczy!
Wszystkie słowa, kierowane pod moim adresem uskrzydlają do dalszej pracy.
Ogromne dziękuję !
Dziś kartka, którą przygotowałam dla małego miłośnika pływania.
Chciałam żeby karteczka miała wesołe, żartobliwe przesłanie.
Mam nadzieję, że małemu jubilatowi przypadnie do gustu :)
Kartka ma kilka warstw, aby stworzyć wrażenie przestrzenności.
Podmorski świat zachęca do zwiedzania:)
I jeszcze kilka detali :)
 Ogromnie się cieszę, że mimo natłoku pracy 
i obowiązków udaje mi się w miarę regularnie zamieszczać blogowe posty.
Ciągle coś dłubię w wolnych chwilach, jednak zawsze brak czasu żeby prace sfotografować.
Nie wiem czemu ale akurat to zajęcie, jakoś nie przypadło mi do gustu ;)
Jeszcze raz dziękując...słoneczne pozdrowienia przesyłam:)
K.

30 komentarzy:

  1. Bardzo radosna, piękna kartka. :) Na pewno się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutka :) Bardzo kolorowa, wesoła i pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka na pewno sie spodoba, jest świetna i taka kolorowa. Mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju jaka słodziutka!!!! Zakochałam się:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie się cieszę Kasiu , że znajdujesz czas na swoje prace ! dostarczasz mi tym duuużo radości i pięknych doznań wizualnych :))) Dziękuję Kochana :* Bardzo pozytywna , wesoła i wypasiona karteczka , aż chce się zwiedzać taki kolorowy podwodny świat SUPER !!! Serdeczności zasyłam <3 AOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka przeurocza, tyle w niej drobiazgów! To najważniejsze, że zawsze jest chwilka wolnego na robótki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory zawsze zachwycają ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, kolorowa i radosna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem tej kartki - jest fantastyczna i niezwykle radosna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna dziecięca karteczka. Alanowi na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna. Wesoła i taka staranna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te Twoje prace. Kolorystyka taka pastelowa bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszła Ci przestrzenność kartki! Piękna, kolorowa praca, idealna dla miłośnika wody i pływania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba! Wiele się na niej dzieje i ma w sobie ogrom energii. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczna kartka ! Pięknie dobrane dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu kochana, no nie zdążyłam ci pogratulować ani nagrody ani dołączenia do zespołu co czynię teraz. Wspaniałe wieści :) A karteczka to już mistrzostwo świata, jest mega, fantastyczna i ta jej przestrzenności i mnogość szczegółów, no zachwycam się nią od czasu jak dojrzałam na FB. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie czad!! Tak mega pozytywna i radosna jest ta karteczka, że aż by się chciało zanurkować i popływać z tym młodym w jego podwodnym świecie :))) Rewelacja!!
    margoinitka .pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna kartka, taka kolorowa, żywa i wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kolorowa i radosna karteczka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasieńko, karteczka jest mega słodka i radosna!
    A Twoje zdjęcia zawsze podziwiam i nie rozumiem, czemu nie lubisz fotografować...
    PS. Odezwę się niedługo.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powtórzę się po raz 175, jesteś Ge-nial-na! Wykonanie i dobór fantastyczne, no i nie mam pojęcia skąd wytrzaskujesz wzory, absolutnie każdy, który prezentujesz od kiedy tu zaglądam mi się podoba :) Jeśli o mnie chodzi to oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ wspaniała i radosna karteczka! Ślicznie i ciekawie wygląda, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I like it very much! there is a lot going on and it has a lot of energy inside. Regards:)

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...