wtorek, 26 grudnia 2017

Świąteczne zaległości :)

Ho! Ho! Ho!
Witam Was w drugim dniu Świąt.
Mam nadzieję że mijają Wam one w spokoju i miłości a przy okazji gwiazdeczka 
obdarzyła Was całym mnóstwem pięknych prezentów .
W końcu wszystkie byłyśmy cały rok grzeczne...prawda? ;)
Postanowiłam już dziś wpaść na bloga i zrobić wpis, 
bo ileż można siedzieć i zajadać te wszystkie pyszności.
Dupka nieubłagania rośnie a potem trzeba się będzie niemiłosiernie namęczyć,
 żeby wróciła do standardowego rozmiaru ;)

Jako, że świąteczny czas obfituje w prezenty. Wykonałam zawieszki, 
które docelowo znalazły się właśnie przy upominkach :)
 Pierwsza w nietypowych kolorach różu i delikatnej zieleni:)
Oczywiście dla mojego młodszego dziecięcia, które lubi róż i króliczki ;)
 Druga zawieszka z ptaszorkiem dla starszej córki...oczywiście  w odcieniach błękitu:)
 Więcej zdjęć, na blogu Sklepik Gosi dla którego zrobiłam zawieszkową inspirację.
I na koniec rzecz najprzyjemniejsza:)
Od Małgosi z blogu Margo i Nitka przyleciała do mnie bombka z pięknie wyszytym mikołajem.
Małgosia słynie z tego, że jej hafty są przepięknie wykonane i uwierzcie mi na słowo - dokładnie tak jest !
 Oczywiście, żeby nie być gołosłowną muszę Wam pokazać to cudeńko naocznie:)
Prawda, że wspaniała???
Małgosiu...
 Dziękuję kochana z całego serducha za te śliczności świąteczne.
Jak widzisz...bombka zajęła honorowe miejsce na mojej choince <3
Kochani serdecznie Wam dziękuję za wszystkie życzenia pozostawione na blogu :*
Życzę Wam spokojnego dnia, w rodzinnej atmosferze.
Niech magia świąt otuli Wasze serca nie tylko w ich trakcie:)
K.
 

17 komentarzy:

  1. I zawieszki i bombeczka cudowna! U nas nie Gwiazdeczka, a Gwiazdor, ale prezenty dotarły :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Niech magia świąt otuli Wasze serca" - pięknie powiedziane :-) Po tę magię zawsze zgłaszam się tutaj, do Ciebie. I zawsze ją tu znajduję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace. Na bogato z rozmachem ale i elegancko :)
    Bombka od Margo cud miód! W rzeczywistości też tak perfekcyjnie wygląda ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bardziej niż perfekcyjnie, jest idealna w każdym calu:)
      Uściski

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam, bez przesady :) Starałam się i cieszę się, że Ci się podoba :))
      Ja za to niezmiennie jestem zachwycona Twoimi pracami. Nie mam pojęcia, jak to się robi, jak składa "do kupy" takie różne materiały, formy i tekstury, że potem wychodzą takie cudeńka. Masz fantastyczne wyczucie kompozycji. Kasiu Kochana najlepszego Ci życzę w tym Nowym Roku. Twórz, czaruj, zachwycaj nas jak do tej pory. Niech Cię wena nigdy nie opuszcza, a doba się magicznie wydłuża. Pozdrawiam serdecznie Małgosia
      margoinitka.pl

      Usuń
  4. Niech te ostatnie chwile świętowania upłyną w atmosferze miłości i pokoju😊🎄 wszystkie prace przepiękne😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasieńko, śliczności u Ciebie; jak zawsze!
    Pozdrawiam ciepluśko i świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Choineczka cudowna, zawieszki również no i bombka z ślicznym mikołajem.
    Miłego dalszego świętowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka i zawieszki, no cud malina po prostu :D
    A bombka od Małgosi jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszła Ci ta choineczka, uwielbiam takie własnoręcznie robione ozdoby. Dołączam się do życzeń miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko piękne ale bombka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu jak zawsze Twoje prace na najwyższym poziomie ! Zawieszki bardzo delikatne ,na bogato i w ślicznych kolorach :) Choinka strzał w 10 !!! ale wiadomo ,przyjaciółka zasługuje na wypasiony prezencik :)CUDNA jest ♡ Hafcik na bombce śliczny ! BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oczywiście przesadzasz ale dziekuję z całego <3 , za te przemiłe słowa :* :)
      Ściskam mocno :*
      K

      Usuń
  11. Moją uwagę przykuła ta nietypowa , ależ jaka ładna choinka :) Cudo !
    Bombka to arcydzieło rąk ludzkich :**

    OdpowiedzUsuń
  12. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังสยองขวัญ

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...