wtorek, 10 lipca 2018

Kwieciste zamówienie :)

Dzień dobry :)

Witam Was w ten wtorkowy, wakacyjny dzień.
Mam nadzieję...że mija Wam on przyjemnie i spokojnie. 
Chciałam Wam dziś pokazać karteczkę, która przygotowałam 
na pewnie sympatyczny, damski jubileusz:)
Karteczka miała być pastelowa i kwiatowa... 
czy mi się to udało, oceńcie sami :)
 Kartkę wykonałam na bazie oraz papierach " A Hint off Pepper"od Rapakivi :)
Nadal eksperymentuję z mediami ale przyznam, że przydałaby mi
 się jakaś życzliwa duszyczka do podpowiedzi ;)

Dziękuję Wam za odwiedziny i wspaniałe słowa, które zostawiacie w komentarzach:)
Życzę Wam samych słoneczności !
 
Kasia

30 komentarzy:

  1. Na mediach się nie znam, ale bardzo chętnie wzięłabym u Ciebie lekcje z tworzenia tak cudnych kompozycji :) Przepiękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu...nic prostszego ;) Dużo wszystkiego i samo wyjdzie :) Uściski Kochana :*

      Usuń
  2. Udało się, udało i to jeszcze jak! Kartka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka. Wspaniała pamiątka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udała się to za mało powiedziane. Przecudowna. <3

    Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala karteczka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, taka bogata, ale zrobiona ze smakiem, idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne przebogate karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka. Bogactwo kwiatów mnie zachwyciło. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne Ci te karteczki wychodzą i pomyśleć, że w miarę niedawno zaczęłaś... Masz talent w łapkach i wspaniałe pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka. Masz niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasieńko, zachwyt dziki i dech zapierający! Miszczyni Ty utęskniona ma!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatna w pastelach ..Śliczna !!! Mistrzyni Ty moja <3 :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...