niedziela, 10 lutego 2019

Inspiracyjnie - Rapakivi i Czerwony Cyrkiel :)

Dobry wieczór :)

Dziś będzie karteczkowo, choć przyznaję bez bicia w krzyżykach też się co nieco dzieje. 
O tym oczywiście wkrótce :)
Dwie kartki, które powstały w ramach prac inspiracyjnych łączy temat Walentynek, 
które już tuż tuż. Ja zobaczycie są one jednak zupełnie inne.
 Pierwsza, która powstała dla Rapakivi to typowa w kolorze  kartka z bukietem kwiatów :)
Trochę żałuję, że zamiast perełki przy kokardkach , nie umieściłam maleńkiego hafciku 
z serduszkiem ale nic straconego, kolejnym razem na pewno o tym nie zapomnę:)
Dla Czerwonego Cyrkla powstała kartka nieco odmienna.
Zamówienie było niecodzienne, konkretny dobór kolorów i stylu dla damy, 
która zakochana jest w stylu retro i powieściach Agathy Christie :)
Ciężko mi było, przyznaję bez bicia ;)
Osobiście jestem bardziej różowo-lubna...trochę fioletowa i zanurzona w błękitach.
W takim wydaniu równie przyjemnie, choć dla mnie osobiście zdecydownie poważniej :)
Po więcej zdjęć zapraszam oczywiście na blogi 

Weekend dobiega końca i choć szkoda, to i tak życzę Wam słonecznego i udanego tygodnia :)
Kasia

22 komentarze:



  1. Kasiu obie karteczki są przepiękne !!! Czerwona z bukietem ,bardzo Walentynkowa i " miłosna " Druga karteczka , baardzo stylowa i elegancka :} Kwiaty z foamiranu robisz wyjątkowe . Uściski :* Gratulacje za dołączenie do zespołu DT Czerwonego Cyrkla *

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiałam już te karteczki na FB. Są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki. Tyle się na nich dzieje. Cudnie skomponowane, po mistrzowsku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowane karteczki, mnóstwo szczegółów bardzo starannie dobranych. Efekt zachwycający.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite, każda kartka to dzieło sztuki :) Mnie urzekła ta z zegarem, a czerwona jest super-walentynkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, perfekcyjnie skomponowane kartki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne obie :))))mnie zachwycił motylek:)))cudny

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu fantastyczne kartki a pierwsza jest przecudna. Super pomysł na osłonkę bukietową na kartce:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie inspiracje choć tak odmienne są cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. oj ta pierwsza jest dla mnie pierwsza!cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie zachwycają Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne karteczki. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty to robisz? Każda kartka to arcydzieło...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekne ... No dech w piersiach zapiera, ta pierwsza rozczuliła mnie, jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu! W bogactwie, przepychu, sztuki kompozycji i barwnych tonacjach jestes po prostu niezrównana...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...