sobota, 4 stycznia 2020

Choinka 2020 Styczeń oraz losowanie nagród

Dzień Dobry :)

Tak jak obiecałam, dziś losowanie choinkowych nagród
oraz żabka do linkowania w nowej edycji Choinka 2020.
Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim wspaniałym dziewczynom,
które tak licznie wzięły udział w mojej zabawie :) 
Na początek krótka choinkowa statystyka :

****
Do zabawy Choinka 2019  zapisało się aż 72 osoby.
Najwięcej razy linkowałyście w styczniu, obejrzeliśmy 69 prac.
Miesiąc z najmniejszą liczbą 47 linkowań to sierpień. 
W ciągu całego roku zalinkowałyście ponad 600 razy.
Nie jestem w stanie dokładnie policzyć Waszych prac
ale wierzcie (wiele osób robiło po kilka prac) było ich ponad 1000 !
To był wyjątkowy rok, jeśli chodzi o ilość osób biorących udział 
a także wyjątkowy ze względu na ilość 38 osób, 
która zakończyła zabawę z kompletem linkowań !
 Są to : 
Promyk, Ula K, Natalia F, Ania O, Ewa Gawlik, Mariola,
Magda(małe niespodzianki), Ania Iwańska, Marysia,
Basia Niezabudka, Kasia S, Angela M, Karolina, Hafty Tiny,
Edyta, Splocik, Olka, Paulina Lawudaj, Doriss, Agata Baran,
 Carpediem 30, Katarzyna, Renia, Kasia N, Ula Anielski Zakątek
Haft i Patchwork, Margonitka, Violka, Ania Rebacz, Monika ML,
 Meri, Agula, Pasje Violi, Lucyna, Pchełka, Ad'ka, Chranna 
i Grażyna.

Dla Was Kochane z serdecznymi gratulacjami 
za wytrwałość baner Mistrzyni Choinka 2019 :)
Serdecznie również gratuluję i dziękuję uczestniczkom, 
które bawiły się z nami przez  chwilę oraz tym, którym brakło
 naprawdę niewiele żeby wykonać choinkowy komplet :)
***
A teraz już moment, na który czekacie.

W tym roku jest jedna osoba, którą chciałbym szczególnie wyróżnić.
Za kreatywność, wytrwałość oraz pracę włożoną w przygotowanie
 comiesięcznych haftów. Tą osobą jest nasza  Margonitka :)
Małgosiu otrzymujesz bon podarunkowy o wysokości 100 zł 
do wykorzystania w sklepie Hobberia, natomiast ode mnie 
zestaw do haftu firmy Dimension "Santa & Snowman ornaments "
oraz zestaw upominków.

Bon podarunkowy o wysokości 100 zł do wykorzystania
w sklepie Haft Pasja otrzymuje : Hafty Tiny

Zestaw 3 gazet Cross Stitcher z dodatkami
od  Pasmanterii Haftix otrzymuje: Carpediem 30

Zestaw 2 gazet Cross Stitcher z dodatkami
od  Pasmanterii Haftix otrzymuje:  Ewa Gawlik

Bon podarunkowy o wysokości 50 zł do wykorzystania 
w Sklepiku Gosi otrzymuje : Basia Niezabudka 84

Pierwszy zestaw papierów do scrapbookingu od sklepu
ScrapAndMe otrzymuje : Katarzyna

Drugi zestaw papierów do skrapbookingu od sklepu
ScrapAndMe otrzymuje: Promyk

Bon upominkowy w wysokości 50 zł do wykorzystania
w sklepie Czerwony Cyrkiel otrzymuje : Splocik

3 schematy pełne intensywnych kolorów wzory 3D do haftu krzyżykowego 
od projektantki Anna Bąk Studio otrzymuje: Ula Anielski Zakątek
 
1 schemat pełen intensywnych kolorów wzory 3D do haftu krzyżykowego 
od projektantki Anna Bąk Studio otrzymuje: Monika ML

1 schemat pełen intensywnych kolorów wzory 3D do haftu krzyżykowego 
od projektantki Anna Bąk Studio otrzymuje: Natalia F

Zestaw 3 papierów do scrapbookingu ITD Collection otrzymuje : Marysia

 Drugi zestaw 3 papierów do scrapbookingu ITD Collection otrzymuje : Renia

Diagram do haftu krzyżykowego firmy DMC 
"Hortensia et Liseron" Veronique Enginger otrzymuje : Ania Rebacz


Serdecznie gratuluję !
Chciałabym Was nagrodzić wszystkie ale jest to niemożliwe:(
Dziewczęta, które wygrały schematy Anna Bąk Studio bardzo proszę 
o kontakt na adres mailowy Ani. 
Pozostałe osoby proszę o kontakt na mój adres. 
Obiecuję, że w przyszłym roku postaram się pozyskać
jeszcze więcej nagród od naszych szacownych Sponsorów,
 którym jeszcze raz z całego serca dziękuję ! :* 

Hobberia
Pasmanteria Haftix
Haft Pasja
Czerwony Cyrkiel
Anna Bąk Studio
ScrapAndMe
Sklepik Gosi


A teraz już oficjalnie rozpoczynam kolejną edycję 
i zostawiam Wam wygłodniałą żabkę do linkowania :)

Choinka 2020 Styczeń

43 komentarze:

  1. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn za piękne prace jakie w ciągu roku wykonały, a szczególnie dla tych które wygrały :) Kasiu a Tobie bardzo dziękuję za cały rok wspólnej zabawy. No i oczywiście sponsorom, że chcą te nasze rękodzieło sponsorować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące statystyki :)
    Bardzo dziękuję za wyróżniający banerek :) zaraz go powieszę u siebie ;)
    Cieszę się, że los się do mnie uśmiechnął przy losowaniu :) już lecę pisać maila do Ani
    Gratulacje dla Dziewczyn
    Super, że zabawa trwa dalej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wyróżnionych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję moim faworytkom Ewie i Margonitce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wyróżnionych Dziewczyn i podziękowania dla Ciebie, Kasiu, za pozyskanie tylu sponsorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdeczne gratulacje dla wszystkich osób biorących udział, szczególnie dla wyróżnionych :) Pięknie dziękuję za wspólną całoroczną zabawę :) Życzę wytrwałości w realizacji projektów do Choinki 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wyróżnionych!
    Z radością porwałam już banerek Mistrzyni :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję dziewczynom wygranych a Tobie Kasiu dziękuję za wspaniałą zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oszsz kurcze, to mnie się trafiła wspaniała wygrana - bo jestem wielką fanką prac Ani Bąk Studio, dziękuję pięknie z to wyróżnienie, na pewno pojawią się owe Ankowe cuda w tym roku w trakcie wyszywania ozdób, już się cieszę, bo u Margonitki prezentują się bajecznie, nie ma lepszej motywacji do pracy jak bycie tu i wyszywanie razem z Wami:) - Kasiu - pięknie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję:) Dziękuję za cudowną zabawę i szykuję się na ten rok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla dziewczyn!!!
    Wspaniale zasłużone nagrody 😃
    Pozdrawiam ciepło 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany! Ale się cieszę! Dziękuję!❤Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom.👏

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje dla wytrwałej 38 i szczęśliwej 14. Byłabym mocno zdziwiona gdyby Martonitka nie znalazła się w wyróżnionych bo zawzięta z niej zdolniacha ;) a tak serio co miesiąc byłam pod ogromnym wrażeniem jej prac.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka miła niespodzianka :) Dziękuję :) Banerek zaraz wieszam - to ogromny zaszczyt być w gronie wyróżnionych takim zaszczytnym tytułem

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wspólną zabawę i gratuluję wylosowanym dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla wszystkich dziewczyn i tych nagrodzonych i tych które brały udział w zabawie. Piękne prace i wszystkim należą sie gratulacje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dziewczyny :) Buziaczki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zabawę i serdecznie gratuluję nagrodzonym dziewczynom :)
    Banerek wieszam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny wynik, wiele wspaniałych prac. Gratuluję zwyciężczyniom.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wszystkim uczestnikom! Szczególnie wyróżnionym. Margonitka zdobyła moje serce :) Ale powiem krótko, cytując " Te nagrody, po prostu im się należały" ;) Dziękuje Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  24. wow ale liczby ,a galeria wspaniała zawsze mnie inspirują te zbiory prac:)
    dziękuję za miły upominek zaraz wyśle adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu, choćby nie wiem, jakby to brzmiało, naprawdę nie spodziewałam się takiego wyróżnienia. W skrytości liczyłam na małą nagrodę pocieszenia od Ciebie, bo z moim szczęściem nie było możliwe wygrać coś w losowaniu. Ty jednak „ominęłaś system” i bez losowania przyznałaś nagrodę mi. To dla mnie naprawdę wiele znaczy. Bardzo Ci dziękuję, za to wielkie wyróżnienie. Dziękuję Ci też za zorganizowanie tej zabawy, bo kto wie, czy bez niej odkryłabym cudowny świat figurek 3D. Strasznie mnie cieszy, że jedną z nagród są wzory Ani Bąk i nie tylko u mnie na choince będą wisieć jej piękne kolorowe zawieszki.
    Dziękuję bardzo wszystkim dziewczynom za wspólną zabawę, za ciepłe słowa na temat moich prac. Gratuluję wszystkim obdarowanym i wyróżnionym. Jak oglądam podsumowanie tej zabawy, widzę ogromną ilość fantastycznych prac, jaka powstała, to aż mi się cieplej na sercu robi, a przed nami przecież kolejny rok wspólnej zabawy. Porywam cudny banerek, powieszę go z dumą u siebie na blogu. Pierwszy raz w życiu coś wygrałam :)
    I na koniec jeszcze jedno.
    Dziewczyny nie bójcie się form 3D! Robi się je naprawdę łatwo, a super wyglądają na choince.

    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia
    http://margoinitka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. O ja nie mogę :-). Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Dziewczyny włożyły w zabawę dużo serca i pracy, cieszę się, że jestem wśród osób nagrodzonych. W tym roku bardzo bym chciała wyhaftować więcej bombek, jakich jak pod koniec roku.
    Niesamowita ilość prac, dziękuję Kasiu za wspólną zabawę.
    Ślę gorące pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  27. Wielkie gratulacje dla wszystkich wyróżnionych i wylosowanych.
    Dziękuję za wspaniałą zabawę i możliwość podziwiania pięknych prac.
    Pozdrawiam ciepło.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kasiu raz jeszcze dziękuję za super zabawę i gratuluję z całego serca obdarowanym przez los, chociaż jestem przekonana, że wszyscy wygraliśmy, kreatywność i czas na przyjemności to dziś w końcu towar ekskluzywny:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ponad 1000 prac?! Rewelacyjny wynik! Kasiu gratuluje przede wszystkim Tobie, ogarniania wszystkiego ale i takze szczęściarom wyróżnionym ;) i dzieki za banerek ! oczywiscie w ramach możliwości bawię sie nadal :) usciski !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Imponujące efekty wspólnej zabawy! Gratuluję wszystkim wyróżnionym i nagrodzonym i dziękuję raz jeszcze za możliwość udziału w zabawie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wszystkim uczestniczkom wyróżnionym i obdarowanym, a wszystkim uczestniczkom gratuluję wykonania pięknych prac, które co miesiąc podziwiałam w wielkim westchnieniem. :)
    Gratuluję Margonitce - jej prace są niesamowite i jestem pełna podziwu dla Niej.
    Tobie gratuluję zorganizowania super zabawy, której wyniki są imponujące - liczby mówią ...
    Osobiście jestem bardzo zaskoczona, bo brałam udział w zabawie nie dla nagrody, ale dla zmobilizowania siebie, aby na spokojnie wykonać kartki świąteczne, bo przed Świętami zawsze jest mało czasu na takie prace.
    Przekonałam się, że dobrze zrobiłam zapisując się do zabawy, dlatego ucieszyłam się na jej kontynuację.
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie. :)
    Dziękuję Tobie za zorganizowanie zabawy, a wszystkim Uczestniczkom za wspólną, fantastyczną zabawę.:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu imponujacy wynik tych naszych wspólnych zawieszek. Wspanaiło było bawić sie w tak znakomitym towarzystwie. Mam nadzieje ze i ten rok bedzie owocny. Gratuluję szczęściarom wygranej. Cieszę sie ze to nie ja musiałam decydować kto wygrywa bo ciężki to temat-tyle cudnych prac. Dziękuję za zabawe. A banerek powiesze z duma😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojej, ile nagród i wyróżnionych i ja między nimi. Pięknie dziękuję i gratuluję pozostałym szczęśliwcom.Kasiu mam pytanie, czy w kolejnej edycji dopuszczasz możliwość haftowania czegoś większego i comiesięczne linkowanie postępów. Mam pewien pomysł, ale nie jestem w stanie wykonać go w ciągu miesiąca.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje dla wszystkich wyróżnionych i wszystkich uczestników!

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mogłam sobie wymyślić lepszego początku roku! Wszystkie rozterki związane z xxx, które mnie naszły (jak to bywa przy Nowym Roku) właśnie prysnęły i nie mam już żadnych wątpliwości. I chociaż czasu w tym roku będzie o wiele, wiele mniej będę zdeterminowana i wykonam plan:)))) Bardzo dziękuję i gratuluję wszystkim nagrodzonym i wszystkim dziewczynom bo prace i podsumowanie robią wrażenie! Gratuluję Kasiu!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję nagrodzonym dziewczynom :)
    I dziękuję za wspólną zabawę.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję Dziewczynom!!!
    Dziękuję Kasiu za kolejny rok wspólnej zabawy:-)
    Pozdrawiam gorąco:-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Żaba wygasła przed północą i link mi się nie dodał :( Podam tutaj ;) https://haftowanezaciszeagnes.blogspot.com/2020/01/342-kartki-bn-2020-choinka-2020-kartki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniesiu jesteś dodana do żabki :)
      Tak więc bez obaw...bo na pewno nie przeoczyłabym Twoich pięknych kartek :)))

      Usuń
  39. http://monikowepasje.blogspot.com/2020/01/113-zabawy-blogowe-czas-zaczac.html

    Witaj Kasiu. Ania wzróciła mi uwagę, że źle podlinkowałam kartkę, okazało się, że do Ciebie również. Chyba pierwszy raz mi się zdarzyło, że nie sprawdziłam linków, ale bardzo byłam zmęczona, to były ciężkie dwa tygodnie w pracy, zwłaszcza po świeżym powrocie z urlopu. Przepraszam za zamieszanie i dziękuję za przemiłe odwiedziny. Ślę pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...