sobota, 29 lutego 2020

Pop up Twist u Uli :)

Witajcie :)

O mały włos a zaspałabym z lutową żabką w kartkowej zabawie u Uli
Gdzieś mi ten luty przeleciał między palcami i jest mi naprawdę wstyd, że tak mało
piszę  ostatnio na blogu.  Nie chodzi o to, że nic nie dłubię a raczej o brak czasu 
żeby wszystko ładne obfotografować. Z góry więc przepraszam za te wieczorne, 
ciemne zdjęcia, kolejnym razem postaram się, żeby wyglądały przyzwoicie :)
 Mimo, że Ula dała nam wybór postawiłam oczywiście na kartkę w stylu pop up twist. 
Nigdy nie miałam jeszcze okazji, żeby pobawić się z tą formą więc wykonanie jej sprawiło
mi ogromną radość. Dodatkowo wykonałam sobie zapięcie z magnesem, 
dzięki czemu kartka nie rozkłada się i  wygląda jak mały portfelik:)
Bardzo się cieszę, że dołączyłam do zabawy, bo gdyby nie to...
pewnie nie spróbowałabym robić innych form niż tradycyjne kartki. 
Ponadto ogromnie lubię oglądać galerię z pracami  innych uczestniczek zabawy. 
Zawsze zachwyca mnie ich pomysłowość, kreatywność i samo wykonanie.
Kto nie miał okazji jej jeszcze podziwiać - serdecznie zachęcam bo  jest co oglądać .
----> tutaj <----
Dziś krótki i  szybki wpis ale kolejny będzie już zdecydowanie dłuższy.
Za moment lecę oglądać kolejne choinkowe prace i przypominam,
 że żabka czynna jest oczywiście tylko do północy :)
Pozdrawiam Was serdecznie i jak zawsze ogromnie dziękuję
za odwiedziny i wszystkie komentarze :)

Kasia

18 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka, gratuluję pomysłu :) A zdjęcia wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ponownie jestem zachwycona Twoim talentem! Fantastyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu cudna kartka, mnie tez ta forma sprawila wielka radosc przy tworzeniu, nie moge doczekac sie co tam nam Ulcia wymyślila na marzec, jaka forme. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, niesamowita! Kartki w nietypowych formach są dla mnie bardzo magiczne i skomplikowane, więc podziwiam, a owszem :D Kasia, jeśli myślisz, że zdjęcia kiepskie, to musisz zobaczyć te moje, haha. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale extra karteczka 😊
    Kasiu oglądam 5x i nie jestem w stanie pojąć jak to wszystko posklejane... w jaki sposób uzyskałaś taki kształt karteczki?
    Zdolniacha z Ciebie okrutna, a karteczka cudna:)))
    Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka 😊 Ja to nawet nie próbowałam brać się za proste kartki a co dopiero za takie perełki jak pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności karteczka Kasieńko!
    Uściskuję słodko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka, jak dla mnie mocno skomplikowana, tym bardziej podziwiam!😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, dobijasz mnie. Zdjęcia są cudownie wykonane! Już nic nie mówiąc o samej kartce, która jest pięknie ozdobiona, równiutko wykonana. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu! Jest co podziwiać! Bo i kartka przepiękna i zdjęcia zachwycają :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu cudna kartka i zdjęcia też sa super. Jest pięknie kolorowo. Uzyłaś do niej świetnych papierów.
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasieńko Twoja kartka jest prześliczna i zdjęcia też są super! Moje to dopiero porażka :( Chyba będę musiała zainwestować w aparat inny, niż ten w telefonie. Gratuluję podjęcie wyzwania co do formy kartki. Ja się z nią nie zmierzyłam, zabrakło mi czasu :(
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszła Ci ta kartka.
    Ja moją zamknęłam banderolą, spodobała mi się ta forma i myślę, że jeszcze jakaś powstanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, sama forma kartki jest mi znana, miałam okazję juz kiedyś taką robić. Ale Twoja karteczka przy tym jest piękna, te kolorki, te grafiki i jeszcze zamykana na magnes... super :)
    Kochana, napisz mi proszę przy okazji jakieś lubisz motywy czy kolory, żebym dopasowała do Ciebie magnes z okazji mojej rozdawajki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ piękne prace! Gratulacje :)
    U mnie też jakoś zniżkowo ostatnio. Staram się staram, a potem patrzę, że to już prawie dwa tygodnie od ostatniej mojej obecności na blogu. Nie wiem gdzie ten czas mi umyka...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudną karteczkę zrobiłaś. Pięknie wykonana i do tego ten kształt odlotowy . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu cudowna jest Twoja karteczka :) cieszę się, że wróciłaś do zabawy :) brakowało mi Ciebie... Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...