środa, 15 kwietnia 2020

Jak wytresować smoka ;)

Witajcie Kochani :)
 Mam nadzieję, że mimo tego trudnego czasu którego wszyscy obecnie 
doświadczamy, święta upłynęły Wam jednak w optymistycznej atmosferze. 
Sama wracam już powoli  do codziennego rytmu, zaczynam rehabilitować 
rękę i mimo tego, że jest to bardzo bolesne to pragnienie żeby sięgnąć 
znowu za igłę i poszaleć z wyszywaniem jest dużo, dużo silniejsze ;)
 Tym razem chciałam Wam pokazać magnesiki, które przygotowałam 
specjalnie dla mojej starszej córki...ogromnej wielbicielki smoków wszelakiej 
maści oraz książkowej sagi o Eragonie. Autorką wzoru jest Anastasja Malkova.
 Jeśli któraś z Was miałby ochotę sprawić sobie tego zielonego i przeuroczego 
cudaczka - to tutaj znajdziecie bezpłatny schemat :)
 Rosyjska projektantka oparła swój schemat na podstawie 
wspaniałych grafik Tobiego Sheltona. Ten utalentowany rysownik stworzył 
postacie smoków na potrzeby znanego wszystkim filmu "Jak wytresować smoka".
Zapraszam Was serdecznie do zwiedzenia bloga Tobiego, gdzie znajdziecie
 mnóstwo wspaniałych ilustracji i procesów tworzenia postaci :)
źródło zdjęcia :  https://tobyshelton.blogspot.com/
Smoczek poleciał już do swojej nowej właścicielki, żeby usadowić się na lodówce 
a ja zostawiam Was z jeszcze jedną, cudowną grafiką Tobiego Sheltona.
źródło zdjęcia :  https://tobyshelton.blogspot.com/

Ogromnie dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne.
Pozdrawiam Was serdecznie :)
 Kasia

31 komentarzy:

  1. Cudne hafty, magnesy, no jestem wprost zauroczona. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne :-) Dziękuję za linki. Życzę zdrowia i udanej rehabilitacji, tylko pamiętaj że wszystko w swoim czasie, znaczy się rehabilitacja wymaga cierpliwości. To jeszcze raz podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, mam nadzieję że ręka szybko dojdzie do siebie:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  2. Fajne magnesiki, widzę, że sporo ich zagościło na Twojej lodówce :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko i również pozdrawiam ciepło 🌷😘

      Usuń
  3. Sliczne maluchy :) a sagi smoczej nie znam.... Dzieki zapisze. Moze dzieci skorzystają 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smoczą Sagę serdecznie polecam, warto przeczytać 😊 Uściski słoneczne 😊🌷

      Usuń
  4. Są PRZEUROCZE te smoki!!! Buzia sama się do nich uśmiecha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie są urocze😉 Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny 🌷😘

      Usuń
  5. Smoki cudnej urody! Magnesiki jak zawsze obłędne :-)
    Powodzenia w rehabilitacji i dużo cierpliwości :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kasiu za miłe słowa 😁🌷 Jeśli chodzi o cierpliwość, to potrzeba mi jej baaardzo dużo 😁 Uściski 😘

      Usuń
  6. Jee...jakie słodkie bajkowe smoczki :) Wesołe, pogodne i wcale nie są straszne;) Piękne magnesy,na pewno fanka smoczych opowieści jest zachwycona!
    Rehabilituj swoje zdolne łapeczki,niech wracają do pełnej sprawności...powodzenia kochana:)
    Buziaki ślę:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu... oby jak najs, ybciej, bo oszaleję z braku zajecia😉😉 Uściski serdeczne🌷😘

      Usuń
  7. ojeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, smoczki są przecudowne! jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa 😁🌷😘

      Usuń
  8. Nie przepadam za smokami, ale Twoje bardzo mi się podobają.
    Dzięki za link do schematu - może kiedyś wyhaftuję dla wnuków.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę cierpliwości w rehabilitacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Eluniu i również pozdrawiam ciepło 😁😁🌷

      Usuń
  9. Podobają mi się te smoki, chociaż nie jestem ich fanką. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Splociku😁🌷 Pozdrowienia sobotnie😊🌹

      Usuń
  10. Śliczne te magnesiki. Rzeczywiście pięknie pomyślane wzory. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowe i wesołe a to najważniejsze 😉😊 Pozdrawiam serdecznie🌷🌹

      Usuń
  11. Ty zawsze Kasiu znajdujesz super wzorki i pieknie je wykonujesz. Smoki sa ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lidziu... takie slowa w Twoich ustach, to podwojna radość 😁😊 Pozdrowienia🌹😘

      Usuń
  12. Dziękuję za odwiedziny i słowa otuchy :) magnesy świetne, a smoki tak pięknie przedstawiłaś, że aż chce się je poznać bliżej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co... Mam nadzieję, że wszystko się poukłada tak, żeby uśmiech gościł w Twoim domu na codzień🌹😊 Zasyłam Uściski 😘😘

      Usuń
  13. Urocze potworki :) rehabilituj rękę Kasia, wytrwałości, tyle xxx cudeniek przed Tobą:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się Kochana bo nie mogę się doczekać 😁😊 Uściski 😘

      Usuń
  14. Ale super, urocze smoczysko, ciekawe zainteresowania ma córeczka:) Trzymam kciuki! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne te smoczki! Mojemu małemu smokolubisiowi aż się oczy zaświeciły :)
    Super

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...