wtorek, 21 lipca 2020

Morski exploding bx :)

Witajcie Kochani :)

Zawzięłam się okrutnie, żeby nie opóźniać się z wpisami bo jakiś leń paskudny 
mnie dopadł ostatnio. Nie wiem, czy to ta dziwna pogoda tak na mnie wpływa 
czy po prostu rozleniwiłam się na L4. W każdym razie postanowiłam, że będę 
się bardziej mobilizować blogowo. Dziś nie będzie krzyżykowo a tylko papierowo
za sprawą morskiego exploding boxa, który wykonałam dla pewnej uroczej panny, 
kochającej dalekie podróże :) Przyznaję bez bicia, wyszłam ze swej strefy komfortu 
i poszalałam z mediami...choć nie bardzo za nimi przepadam.
Wykorzystałam tu jedne z moich ukochanych papierów od UHK Gallery  
Lighthouse. Te niebieskości przechodzące w zielenie, szmaragdy i turkusy...
są naprawdę zachwycające. Musiałam koniecznie coś z nich stworzyć :)
Do ozdobienia boxa użyłam pięknych tekturek ze sklepu Magiczny Kociołek
Przyznam szczerze, że nie słyszałam o nich do czasu aż nie zostałam wybrana do 
DT. Nie wiem jak to się stało, że te cudne tekturki nie wpadły wcześniej w moje ręce.
Zajrzyjcie do sklepu...wiele wzorów których w innych sklepach nie znajdziecie :)
Nowa właścicielka boxem zachwycona a to dla mnie największa nagroda. 
Warto było potaplać się mediami i choć zdjęcia nie są w stanie tego oddać, 
to całość wygląda jak prawdziwa morska głębia :) A jak Wam się podoba ?

Dziękuję  pięknie za Waszą obecność na moim blogu i każde słowo, które 
tu zostawiacie. Tto dla mnie największa motywacja! Pozdrawiam serdecznie :)

Kasia


27 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystko co związane z morzem!!⛱🌊 Wspaniałości wyczarowałaś Kasiu😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana😘 Też uwielbiam morskie klimaty...to radość tworzyć w takich klimatach. Uściski🌹😘

      Usuń
  2. Piękne pudełko kryje tyle skarbów wykonanych przez Ciebie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny i jaki wypracowany:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pieknosci, to chyba cos w powietrzu bo mnie tez lenistwo ostatnio dopadlo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu kochana, baw się dalej tymi mediami, bo wyszło pięknie! Jak wynurzony z głębin oceanu. Podoba mi się cytat i te na nim krople wody. Robią ogromne wrażenie :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwa morska przygoda. Super box.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba mieć talent by na "skrawku" papieru wyczarować morskie dno. Kasiu, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Box jest rewelacyjny, podziwiam ogromnie! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające dzieło Kasiu!!! Chylę czoła :) przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, chylę czoła Kasiu. Mam wrażenie, że zanurzyłam się w głębi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych, czy papiery, czy krzyżyki...czy nawet chlapanki, woski i różne inne mikstury ! 😉 Jesteś tak kreatywna i zdolna dziewczynka, masz tyle talentu, że zawsze wychodzi extra 😍
    Box jest zachwycajacy nooo prostu bajka i z powodu kolorów i wykonania, cudo morskie 💙
    Już Ci to mówiłam, ale powtórzę raz jeszcze...Kasiu najwyższa półka ! 😊😘
    Buziaki Zdolniacho jedna 🥰😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia ja oczopląsu dostaje od tych elementów i dodatków, coś fantastycznego! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow jak na dnie oceanu znaleziony skarb:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam morskie klimaty, rewelacyjna praca. Każda część tej pracy jest wspaniała, świetne wykonanie, a do tego tak ważne przesłanie. :) Pozdrawiam cieplutko, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcale a wcale nie widać, że nie lubisz się z mediami :) Całość wyszła rewelacyjnie i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow ile tam szczegółów- bardzo lubię morskie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rany, czego tam nie ma! I ty niby masz lenia?!;) Piękna głębia morska.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś wspaniałego!
    I wcale mnie nie dziwi, że właścicielka zachwycona jest, też bym była. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pudełko, A ile się w nim dzieje! Miałaś super pomysł 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci to wyjście ze strefy komfortu wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooo! Cudny box! Zdrowia zycze i wracaj do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Chylę czoła! Wyszło cudeńko! Twoja głębia oceanu mnie wciągnęła na maksa, przepadłam i trwam w zachwycie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bajeczny jest ten box. Wszystko pięknie dobrałaś i dopracowałaś każdy najdrobniejszy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cudowną rzecz stworzylas, kolory są zjawiskowe, bardzo mi sie podoba.Box który bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny boksik. Oj, sama dawno niczego podobnego nie zrobiłam i aż zatęskniłam :-). Kasiu, dzięki za podpowiedz odnośnie sklepu, szukam od jakiegoś czasu fajnych tekturek do albumu, który przygotowuję dla mojego syna, zajrzę koniecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...