piątek, 28 sierpnia 2020

Choinka i urodzinowe prezenty ;)

Witajcie Kochani :)
 
Dzisiejszy post będzie bardzo długi ale mam nadzieję, że dotrwacie do końca :) 
Pierwsza sprawa, którą koniecznie trzeba odhaczyć to kartka na zabawę choinkową. 
Byłoby mi bardzo wstyd, gdybym jako organizatorka zawaliła jakiś termin ;) 
W lipcu sprawiłam sobie kartkę z bałwankiem, która pochodziła z zestawu gazetkowego. 
Druga, sierpniowa kartka do kompletu przedstawia świątecznego, uroczego misia :)
I jeszcze zdjęcie obu karteczek razem . 
Jeszcze kilka miesięcy i polecą w świat wraz z życzeniami świątecznymi :)
A teraz chciałabym serdecznie podziękować wszystkim, którzy pamiętali 
o moich urodzinach. Dziękuję pięknie za wszystkie życzenia mailowe, smsowe 
oraz te na facebooku. Najmocniej dziękuję koleżankom blogowym, które sprawiły mi 
cudowną niespodziankę i obdarowały swoimi pięknymi, zachwycającymi pracami.
Takie własnoręcznie wykonane upominki są zawsze najcenniejsze :)

<3 <3 <3
Od Ewci z bloga Biblioteka Rękodzieła otrzymałam prześliczną kartę z hawajską 
dziewczynką. Jako wielbicielka schematów Sody, jestem podwójnie zachwycona : )
Same wiecie, jakie wyjątkowe i dopracowane kartki tworzy Ewa :)
To ogromna radość ozdobić swój kącik robótkowy takim cudem :)
Ewciu serdecznie dziękuję Ci za pamięć i przepiękną kartkę, 
która jak zawsze ucieszyła moje serducho :* :)

<3 <3 <3
O mojej przyjaciółki, nie tylko blogowej Ani z bloga Szczypta magii u Anny 
otrzymałam niesamowity prezent, który wprawił mnie w prawdziwy zachwyt :)
 Niesamowita kartka w  błękitach, sprawiła że jestem z Ani ogromnie dumna. 
W końcu to moja pierwsza, wyjątkowo uzdolniona karteczkowa uczennica :)
Jako wielbicielka Fridy Kahlo uwielbiam wszystko co jest z nią związane. 
Ania wiedząc o tym wykonała dla mnie przepiękną zawieszkę z tą wyjątkową kobietą. 
Zdjęcia nie oddają uroku ale musicie mi uwierzyć to prawdziwy majstersztyk <3
 I na tym nie koniec! Zdolne łapki Ani wyczarowały dla mnie cudowną, 
letnią...dwustronną torebeczkę ! :) Prawdziwy hit lata, dla mnie podwójnie cenny
 bo w temacie włóczki i śmigania szydełkiem jestem totalnym ignorantem :) 
Spójrzcie na to rozkoszne, dziergane  cudeńko <3
Aniu z całego kasinego serducha dziękuję Ci za te wspaniałe prezenty! 
Sama wiesz ile radości mi nimi sprawiłaś <3 :*


Tyle cudowności, tyle radości a to jeszcze nie koniec :)
Jest jeszcze jedna wspaniała, zdolna osoba która obdarowała mnie iście po królewsku! 
To Violcia z bloga Pasje Violi. Wszyscy wiemy jakie tworzy cuda i kilka z tych skarbów 
już cieszy moje zachwycone oczy ! Spójrzcie same :)
Od Violi otrzymałam urocze, pachnące mydełko które jak wiemy sama tworzy 
oraz prześliczną kartkę z jeżówką. Zawartość paczki skrywała również coś 
co przyprawiło mnie o zawrót głowy :) Przepiękny wisior z niezapominajkami, 
który Viola stworzyła specjalnie dla mnie ! <3 Cudo prawdziwe !
 Nie dość tego, do kompletu Viola zrobiła niezapominajkową zakładkę do książki.
 Błękitny komplet do zakochania :)
 W paczuszce znalazłam również wykonane przez Violę papierowe kwiaty 
w niesamowitych kolorach. Aż żal, że zdjęcia nie mogą oddać rzeczywistego uroku :)
Kochana Violu sprawiłaś mi tymi wspaniałościami niesamowitą niespodziankę
 i radość ! Pięknie Ci dziękuję za te wszystkie niesamowite, przepiękne prezenty ! <3 
*******
 
I na koniec jeszcze garść informacji :)
Zapraszam Was serdecznie i oczywiście gorąco zachęcam do wzięcia udziału w
sierpniowym konkursie na blogu Świrów Rękodzieła .Tematem wyzwania są
 kolory marynarskie a do wygrania naprawdę wspaniałe nagrody, o które zadbali nasi 
hojni sponsorzy Itd Collection, Kokonki, Korallo.pl, oraz Kamieniuszki.
Zabawa trwa do 16.09 2020 r.  tak więc do dzieła ! :)
https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/08/konkurs-sierpniowy-2020.html

I jeszcze jedno wyjątkowe ogłoszenia :)
Ekipa Świrów Rękodzieła serdecznie zaprasza do współpracy
gościnne projektantki, które zaprezentują swoje prace na naszym blogu :) 
Zajrzyjcie na Twórczą grupę, tam znajdziecie dokładnie wytyczne i nie czekajcie...piszcie. 
Może to Wasze prace obejrzymy w kolejnych miesiącach na blogu Świrów Rękodzieła:) 
https://tworczagrupa.blogspot.com/2020/08/goscinna-projketantka-poszukwana.html

I to już wszystko na dziś, mam nadzieję że mimo długości posta dotrwałyście do końca ;)
Jeszcze raz serdecznie dziękuję za życzenia, prezenty i odwiedziny na blogu :) <3
Słonecznego i twórczego weekendu Wam życzę :*

Kasia 

21 komentarzy:

  1. Piękny podarunek, ale ten wisiorek z niezapominajkami jest cudowny, wspaniale! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie Twoje karteczki są przepiękne.Hafciki dopracowane w każdym szczególe. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Już po urodzinach ale jeszcze przyjmij ode mnie najlepsze życzenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki zrobiłaś w zabawie choinkowej.
    Prawdziwy wysyp cudnych prezentów. Dołączam się do życzeń - samych wspaniałości Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedżwiadek z kartki jest słodki, taki do przytulenia :)
    Prezenty niesamowicie wspaniałe dostałaś! Wszystkie takie dopracowane, ozdobne i po prostu piękne.
    Wszystkiego najlepszego! Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnione, ale życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Wspaniałe prezenty dostałaś. A kartki na Boże Narodzenie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka śliczna i obie tworzą wspaniały komplet 😀. Przepraszam, ale ja nie wiem kiedy masz urodziny i teraz chciałam Ci złożyć najlepsze życzenia. Zdrowia i siły oraz wielu chwil na radosna twórczość 😀. Bardzo mocno ściskam 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu karteczki prześliczne, a zwierzaki słodziaki nie z tej ziemi😊 Jestem wielką fanką Twoich xxx, więc wiadomo...bardzo mi się podobają!:)))
    Kochana dla wyjątkowych osób, wyjątkowe prezenty i bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci tyle radości 😘🌷
    Taka przyjaciółka jak Ty to wielki skarb ❤
    Buziaki Gwiazduchno i miłego weekendu życzę 😘😍😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka a prezenty super. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka śliczna.
    Prezenty wspaniałe, wprawdzie już po urodzinach ale przesyłam najserdeczniejsze życzenia: zdrowia i nieustającej weny do tworzenia kolejnych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu przde wszystkim najlepsze życzenia, dużo zdrowia, miłości, mnóstwo prawdziwych przyjaciół i spełnienia najskrytszych marzeń :). Piękne prezenty dostałaś! Twoje karteczki są śliczne :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, nie wiem kiedy masz (miałaś) urodziny, ale choć teraz z całego serca życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Zdrowia - bo ono jest najważniejsze i uśmiechu na każdy dzień - bo wtedy żyje się łatwiej :) Prześlicznie Cię dziewczyny obdarowały. A karteczkę zrobiłaś świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie dostawać takie piękne i od serca prezenty! Moc spóźnionych, ale szczerych życzeń.:) Obie karteczki piękne, gdzieś mam wzór jednej z nich i coś się nie mogę za nią zabrać.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maravillosos trabajos, me encantan todos!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie zostałaś obdarowana! Tak jak napisała Ania dla wyjątkowej osoby, wyjątkowe podarunki :-) Kasieńko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego1 Nieustającej weny!
    Karteczki cudnej urody!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu spóźnione urodzinowe sto lat podsyłam!!! Jestem oczarowana prezentami, tyle w nich serca i talentu! Ciesze sie razem z Toba a karteczka urocza jest !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna kartka, a prezenty sa wspaniale, Przesylam spoznione zyczenia urodzinowe, duzo szczescia, wiele wolnych chwil na krzyzyki i samych pogodnych dni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu obdarowana zostałaś jak na Boże Narodzenie 😁 to tak jak by święta były 2x w roku 😁
    Kartka piękna 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny duet karteczkowy!😍 te zestawy są fantastyczne!!!❤
    Spóźnione ale najlepsze życzenia urodzinowe: dużo radości na każdy dzień, miłości nieustającej od tych, których kochasz oraz duuużo wolnych chwil na tworzenie tych piękności, które nam tu prezentujesz. Sto lat Kasiu!🎵🌹🎂😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastycznie wyszła siostrzana karteczka, obie wyglądają świetnie.
    Chętnie bym coś przygotowała dla Świrów Rękodzieła jako gościnna projektantka, ale nie robię niczego innowacyjnego :-).
    Poza tym brakuje mi czasu, już dziś u Ani bodajże napisałam, że moja praca polega między innymi na robieniu czegoś, aby wspierać pasje naszych klientek, żeby były zadowolone, ale niestety kosztem czasu na moje pasje. Kocham oczywiście tę pracę, ale kocham też moje życie prywatne, czas z rodziną i przyjaciółmi, więc na robótki zostają wyszarpane wręcz chwile. Ślę pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...