niedziela, 9 sierpnia 2020

Podmorska kraina :)

Witajcie Kochani :)
Dziś chciałabym Wam pokazać swoją pracę, którą wykonałam w ramach inspiracji 
dla Świrów Rękodzieła. Wiecie, że uwielbiam wykorzystywać swoje hafty do tworzenia 
różnych ozdób, którymi dekoruję swoje mieszkanie. Tym razem padło na wyszywaną 
syrenkę, której schemat pochodzi z jednej z moich ulubionych ostatnio firm Soda.
Syrenka powstała w zeszłym roku na urlopie i przeleżała grzecznie w szufladzie
aż do tej pory :)  Od początku wiedziałam, w jaki sposób zostanie wykorzystana
jednak czekałam aż w naszej katowickiej Ikei, pojawią się większe kopułki.
Po blisko roku...udało mi się w końcu takową zakupić  :)
Schemat zawiera cztery śliczne panienki, ja wybrałam taką, która najbardziej 
pasowała mi rozmiarowo do kopułki. Syrenkę wyszyta jest na plastikowej
 aidzie, jej tył podkleiłam białym filcem, pod którym przymocowałam drucik.
Sam haft ozdobiłam cekinami i małymi koralikami w morskich kształtach :)
Dno kopułki ozdobiłam chrobotkiem, plastikowymi roślinkami, które kupuje się
do prawdziwego akwarium oraz różnego rodzaju muszlami, cekinami i koralikami.
Jej wysokość to około 28 cm. Żeby było porównanie, to poprzednia kopuła 
z różaną panienką mierzyła około 18 cm. Spora różnica jest również w samym hafcie.
I na koniec obie panny razem. Dopiero teraz widać, jaka duża różnica
 jest w wielkości kopuł. :) Myślę, że powstaną kolejne takie ozdoby, ogromnie mi się
 podoba haft w takiej formie a poza tym jest jeszcze całe mnóstwo cudownych
 sodowych schematów. Coś czuję, że  powstanie cała kolekcja :)

Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny i każde słowo pozostawione 
w komentarzach.  Pozdrawiam Was ciepło i życzę cudownej niedzieli :*
                     

Kasia

79 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kasiu te Twoje hafty, a przede wszystkim ich wykorzystanie, cudnie sie prezentują. Niech no ja tylko "dorwę" kiedyś gdzies takie kopułki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu kopułki w Ikea ale widziałam też w Kiku i Jysk 😊
      Dziękuję Ci bardzo za przemiłe słowa...uściski zasyłam😘

      Usuń
  2. Rewelacyjny pomysł. Pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna Syrenka i cudnie wyeksponowana. Piękną dekorację stworzyłaś i zdecydowanie jest to pomysł rozwojowy :-) Podziwiam kunszt wykonania i piękno całości :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, można z taką dekoracja fajnie poszaleć 😊
      Pięknie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Pozdrawiam ciepło😘🌹

      Usuń
  4. Jejku to jest cudo 😍 Arielka jak żywa w bajecznych kolorach!
    Haft i cała kompozycja wygląda olśniewająco i jeszcze te cekiny...nie mogę się napatrzeć🥰👏😊
    Kochana i jak tu nie zachwycać się Twoimi pracami...to przecież najpiękniejsza bajka w najlepszym wydaniu 😊🌷
    Buziaki Zdolniacho 😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu a czym Ty się zachwycasz, skoro sama produkujesz takie piękne rzeczy, których ja nie potrafie🥰🌹
      Dziękuję Kochana za odwiedziny i cudny komentarz😘😘

      Usuń
  5. Przepiękne te Twoje hafty ;) Nic, tylko pozazdrościć takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, piękne hafty , niesamowicie prezentują się w ty kopułach, piękna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko! cudo i jeszcze raz cudo! Syrenka przepiękna (też mam te wzory) a świat , który stworzyłaś dla niej w kopułce magiczny :-) Jesteś niesamowia! Podziwiam Twoje pomysły i talent :-)
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiunia to ja czekam aż wyszyjesz i pokażesz nam swoje wzory😁🌹 Dziękuję Kochana za tyle pięknych słów pod adresem moich prac. Uściski słoneczne 😘😘

      Usuń
  8. Jestem pełna podziwu jaką cudną stworzyłaś ozdobę. Gratuluję wyobraźni :).

    Sam haft również cudny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za przemiłe słowa😁🌹 Ściskam😘

      Usuń
  9. Piękny jest ten haft. Wspaniale go wykorzystałaś. Śliczna dekoracja powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alicjo😁 Pozdrawiam ciepło 🌹🌹

      Usuń
  10. Bardzo piękna ozdoba i nietuzinkowa do domu. Haft jest wspaniały. Bardzo mi się podoba syrenka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa pod adresem mojej pracy😁 Ciepło po, drawiam😘

      Usuń
  11. Ś L I C Z N O Ś C I!!! Syrenka przesłodka i jestem pod wrażeniem jak cudnie ją zaprezentowałaś. Ogląda się z przyjemnością. Pomysł na klosz- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do takich dekoracji😁 Bardzo dziękuję za odwiedziny i przemiły komentarz😘😁🌹

      Usuń
  12. Bardzo fajny sposób na dekorację 😀 oba hafty bardzo mi się podobają A w tych kulach robią wrażenie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko za przemiłe słowa! Uściski 🌹😘

      Usuń
  13. Jestem zauroczona. Sam haft jest oczywiście prześliczny, ale jego zagospodarowanie to prawdziwe cudeńko. Tyle detali, wszystko ze sobą zgrane. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu przeczytać takie słowa pisane przez mistrzynię igły, to zaszczyt🌹 Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam😘😘😁

      Usuń
  14. Przepiękną dekorację stworzyłaś na swojej komodzie :)
    Uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Violciu za miłe słowa😘😘🌹

      Usuń
  15. Que preciosidad y que idea tan bonita has tenido!!!! si no te importa te la copio seguro en algún bordado, me encanta!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. No, nie mogę się napatrzeć! Piękna praca! Zazdraszczam, tak pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace sa fantastyczne, jak je ogladam to az chce sie haftowac. Przepiekna syrena. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivonko haftuj, haftuj bo pięknie Ci to whchodzi🌷🌹
      Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 😘🌷

      Usuń
  18. Kasiu, za każdym razem jak do Ciebie zaglądam, to wpadam w zachwyt! Tak jest i tym razem. Syrena w kopule wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewciu za tak miłe słowa😘🌹 Uściski zasyłam🌹😘

      Usuń
  19. Syrenka bardzo powabna w kształtach!
    Pięknie się prezentuje w tej kopule.
    Masz znakomite pomysły na tworzenie ozdób. Twoje mieszkanko musi mieć niesamowity klimat!
    Pozdrawiam słonecznie, Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja rodzina twierdzi, że zagra am mieszkanie Aniu😁 Nic nie poradzę, że lubię takie rzeczy😁🌹😘

      Usuń
  20. Jej jakie cudo!!! Kasiu jakos nie wyobrażałam sobie tak tej kopułki, rewelacja a haft arcydzieło !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko ja czasem patrzę na jakąś rzecz i od razu wiem,jak ją wykorzystam😁 Takie skrzywienie😂😉 Pozdrawiam Kochana😘🌹

      Usuń
  21. Piękne ozdoby i wyglądają na pracochłonne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Splociku i ciepło pozdrawiam🌹😘

      Usuń
  22. Kasiu przepiękna ozdoba! Syrenka jest śliczna, a z całą kompozycją tworzy podwodny krajobraz :). Ślicznie!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana... uściski zasyłam 😘😘

      Usuń
  23. Wow!!! Ale cudo, piękne wykończenie. Uwielbiam wzory od Sody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ogromnie je lubię. Są piękne i kolorowe😁 Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 😘🌷

      Usuń
  24. Nie dość że piękny haft, to jeszcze tak cudnie i pomysłowo zagospodarowany! Jak zwykle twórczo i inspirująco, Kasiu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justyno😊 Pozdrawiam ciepkutko😘😘

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 😊😘

      Usuń
  26. śliczne ,myślę że nie zagracają tylko zdobią wnętrze mieszkanka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna jest ta syrenka w pięknym opakowaniu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Jadziu😁 Uściski słoneczne 😘🌷

      Usuń
  28. Syrenka cudna jest i pięknie w kopułce wygląda. Świetna ozdoba domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Marysiu😘 Pozdrawiam ciepło🌷😘

      Usuń
  29. Zjadła mi komentarz:)
    Piękna i bardzo pomysłowa dekoracja jesteś niesamowita. Ta syrenka jest urocza i jest wyrzutem sumienia dla mojej leżącej głęboko w szafie:)
    Naprawdę Twoje prace zachwycają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, to wyciągaj ją z szuflady i koniecznie się nią pochwal😁🌷 Pozdrawiam Cię serdecznie 😘🌷

      Usuń
  30. Ależ rewelacyjny pomysł.
    A ponadto nie wiedziałam, że w Ikea są takie kopułki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są 😊 I to w kilku rozmiarach. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa 😊😁🌷

      Usuń
  31. Kasiu toż to cudeńko nad cudeńkami. Pozdrowionka gorące

    OdpowiedzUsuń
  32. Milá Kasia,
    vždy ma prekvapíš Tvojimi výšivkami...
    Morská víla je nádherná, krásna, nežná, proste wau. Si šikovná :-)
    Srdečne Ťa pozdravujem a prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana i ja również Ciebie ściskam i pozdrawiam😘😘🌷

      Usuń
  33. Śliczny haft i fantastyczny pomysł na jego wykorzystanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za miłe słowa 😊 Pozdrawiam ciepło🌷🌷

      Usuń
  34. Śliczna Syrenka! Bardzo lubię hafty na plastikowej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobnie Małgosiu, ja też je uwielbiam💓 Pozdrowienia🌷😁

      Usuń
  35. Prześliczne obie prace, bardzo pracochłonne ale za to efekt powalający!😍😍😍 Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...