środa, 20 stycznia 2021

Poświąteczne podziękowania :)

Witajcie Kochani :)
 
Dzisiejszy post chciałabym poświęcić na szczególne podziękowania dla blogowych 
koleżanek, które obdarowały mnie  na święta pięknymi życzeniami i własnoręcznie 
wykonanymi pracami. Ze względu na ciężkie chwile, które przechodziłam z mamą...
mnie samej nie udało się wysłać kartek. Mam jednak nadzieję, że nadrobię zaległości 
podczas kolejnych świąt. A teraz spójrzcie, jakie cuda do mnie dotarły :)
 
Piękna i bardzo bogata świąteczna kartka od Ani O
z bloga "Szczypta magii u Anny"  💗

Cudowny i słodki reniferek od Moniki ML
z bloga  "Monikowe Pasje" 💜

Prześliczny, świąteczny ptaszek przyleciał od Any  
Ani Klimkiewicz z bloga" Nitkowe zapiski"💝

Piękna i jak zawsze bardzo elegancka kartka, którą otrzymałam
 od Ani Chranny z bloga "W związku z nitką" 💛

Uśmiechnięty, mikołajkowy misio przyleciał od 
Karolinki  z bloga "Bawełniane niteczki " 💖

Od Ewci z bloga "Biblioteka rękodzieła" otrzymałam
 takie wspaniałe, pastelowe cudeńko 💓

Ad'ka z bloga "Mój świat" obdarowała mnie takim ślicznym,
 bałwankowym serduszkiem z monogramem💕

Basia Niezabudka 84 obdarowała mnie iście po królewsku. 
Oprócz cudnej kartki ze słodkim zajączkiem otrzymałam
całe mnóstwo przydasi. Mulinę, papier scrapbookowy,
naklejki i tekturki 💙

Kochane moje...
Sprawiłyście mi ogromną radość w tym trudnym czasie,
to ogromna radość czytać takie piękne życzenia i trzymać
w dłoniach, piękne rzeczy które stworzyłyście włsnoręcznie.
Dziękuję Wam ogromnie z całego serca ! <3
Kasia

26 komentarzy:

  1. Kasiu, przepiękne prezenty otrzymałaś! Co jeden to piękniejszy❤ Dobrze jest wiedzieć, że ktoś myśli i pamięta o nas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super karteczki i prezenty dostałaś. Mam nadzieję, że ze zdrowiem mamy już dobrze , czego zycze z całego serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko tak pięknie zostałaś obdarowana przez blogowe koleżanki, że nie wiem gdzie patrzeć! Cudne dowody pamięci 🥰
    Bardzo się cieszę, że moja karteczka sprawiła Ci odrobinę radości :)))
    Buziaki Gwiazduchno moja 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki i prezenty Kasiu dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie katki są piękne :) Przesyłam moc uścisków i dobrej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dostałaś kartki, to dowód pamięci, a ja zgubiłam Twój adres i jak możesz to podaj mi na emaila - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności, Kasiu! Cieszę się, że i moja karteczka dotarła bez szwanku :-)
    Mam nadzieję, że z Mamą już dobrze... Dużo zdrówka w Rodzinie raz jeszcze, bo takich ciepłych słów nigdy dość :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda cudeńka takie drobne gesty. Cieszę się że i mój ptaszor szczęśliwie dotarł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Ci się Kasiu spełnią te wszystkie życzenia, w pełni zasługujesz na te wszystkie dowody sympatii:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drahá Kasia, teším sa s Tebou a som rada, že srdiečko dorazilo :-)
    Drž sa, opatruj sa a veľa zdravia celej rodine,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki i podarunki, wszystkiego najlepszego. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe karteczki i prezenciki od wspaniałych i zdolnych dziewczyn.
    Kasieńko zdrówka i uśmiechu na twarzy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wspaniale blogowe koleżanki:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezenty otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne kartki i prezenty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie śliczne aż się sama buzia do nich uśmiecha😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko pozazdrościć takich darów serca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe jest to że, są jeszcze takie osóbki dla których wysłana kartka jest czymś wyjątkowym a adresat potrafi to docenić i cieszyć się z cudownej przesyłki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne gifty! Kazdy niepowtarzalny!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne...zawsze się cieszę jak dostaję karteczki

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko, jakie piękne! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, oby był lepszy, dobry po prostu :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...