piątek, 26 lutego 2021

Donut :)

Dzień Dobry :)
 
Kończy się miesiąc więc czas na podsumowanie blogowych zabaw.
 Dziś pokażę Wam moją interpretację przysłowia w zabawie u Splocika
W tym miesiącu dostałyśmy do wyboru dwa przysłowia o następującej treści:

1. Kto w tłusty czwartek nie zje pączków kopy, temu myszy zniszczą
 pole i będzie miał pustki w stodole. 
2. Szczęście i nieszczęście w jednych saniach jadą.
 
Długo się wahałam, początkowo myślałam nad przysłowiem drugim
 ale ostatecznie postanowiłam wybrać pierwsze. Czas zimowy się skończył 
więc postawiłam na nietypowego pączka a dokładniej donuta :)
Schemat tej słodkiej świnki w kształcie pączka pochodzi od Sv_stitch, której 
wzory naprawdę uwielbiam. Postanowiłam ją wyszyć na plastikowej aidzie aby zrobić 
sobie kolejny magnes na lodówkę. Mam do nich naprawdę wyjątkowo dużą słabość :)
Donuta podkleiłam białym filcem i oczywiście dodałam kilka różnych koralików, 
które imitują słodką posypkę. Smacznego😍
Hafcik, jak wspominałam wędruje do Splocika, poniżej zostawiam Wam
banerek do zabawy. Zajrzyjcie do galerii a zobaczycie jakie wspaniałe 
interpretacje przysłów pokazały koleżanki blogowe. Naprawdę warto💓
 
 
Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie 😁
 
Kasia

20 komentarzy:

  1. Świetny magnesik.Wzorek hafciku bardzo smakowity :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny magnesik :-) Świniak przesłodki :-) jak na słodycz przystało :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Już na sam widok robi się słodko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fantastyczny pączuś, do zakochania:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest ten wzorek donuta! I jak zawsze wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, rewelacyjny ten donut! aż się buzia sama uśmiecha do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałam, że to przysłowie przysporzy mnóstwo słodyczy. :)
    Donut wesoły i smakowity :)
    Super magnesik. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu świetnie wybrnęłaś z zabawy. Hafcik genialny, taki słodki jak pączuś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt rzeczywiście super:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie i smakowite chrum chrum🥰
    Piękne maleństwo Kasiu, zjadła bym z przyjemnością 😉🙂
    Buziaki kochana😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny i jaki słodki :)). Świetny magnesik Kasiu :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. O raju! Jakie to słodkie! Aż buzia sama się śmieje, cudowny pączuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł. Dobrze, że on ci bezkaloryczny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu super świnko-donat :) Magnesik wyszedł słodki.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny taki haftowany i magnetyczny :) Ja robiłam szydełkowe donuty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodziutki jest ten pączuszek:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...