niedziela, 31 października 2021

Pan Dyniogłowy :)

 Dobry wieczór Kochani :)

 Puk, puk ... cukierek albo psikus !
Przyznaję się, bez bicia...bardzo ale to bardzo lubię Halloween :-)
Ten wesoły, cudaczny dzień, który poprzedza nasze Święto  Zmarłych,
przynosi trochę zabawy i radości, szczególnie wszystkim dzieciakom.
Oczywiście scenariusz z zeszłego roku, znowu się powtórzył 🎃Mimo, że 
kupiłam dwa razy więcej cukierków...jakimś dziwnym trafem znowu mi 
 ich zabrakło. Magia jakaś czy co? 😍

 
Schemat Pana Dyniogłowego, autorstwa Tinker Bel wyleżał się dość długo 
w szufladzie i mimo, że ogromnie mi się podobał to jakoś ciężko było mi się 
za niego zabrać. Wiele kolorów muliny i całkiem sporo konturów zrobiło swoje.

Początkowo myślałam o wychaftowaniu obrazka i umieszczeniu go w ramce 
ale suma summarum postanowiłam wyszyć go na plastikowej kanwie i 
stworzyć z jego wykorzystaniem halloweenową dekorację💖

Pan Dyniogłowy zamieszkał w swoim dyniowym ogrodzie, który wykonałam 
na podstawie dużej, plastikowej butli. Okleiłam ją czarnym papierem, do wystroju 
wykorzystałam dwa odcienie chrobotka, plastikowe dynie, grzybki i patyczki brzozowe.

Oczywiście to nie koniec moich halloweenowych haftów.
W kolejnych postach będę oczywiście pokazywać kolejne prace😍

Razem z Lunką, życzymy Wam upiornego Halloween😁
 
"My jesteśmy straszne zmory,
Bardzo groźne z nas upiory,
Jeśli nie chcesz się nas bać,
Musisz nam cukierka dać. "

Pana Dyniogłowego zgłaszam do sierpniowego wyzwania u Splocika 🎃

1. Czytasz jakąś książkę po raz pierwszy, poznajesz nowego
 przyjaciela; czytasz ją po raz drugi, spotykasz starego. 
2. Z czasem wróble na strachu siadają.
 
  Mam nadzieję, że moja praca choć trochę zobrazuje przysłowie numer dwa.
 
************
Swoją pracę z Panem Dyniogłowym posyłam również na 
wyzwanie listopadowe w Szufladzie, którego tematem jest Bal u Drakuli 👻
Poniżej zostawiam baner do zabawy, zapraszam Was do odwiedzenia bloga 
i obejrzenia jak pięknie zinterpretowało temat szufladowe DT💖

 I to już wszystko na dziś, serdecznie Was pozdrawiam
 i oczywiście życzę spokojnego weekendu 💔

Kasia

46 komentarzy:

  1. Cudny :). A w tej scenerii wygląda rewelacyjnie :). Masz ekstra pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja drahá Kasia,
    veľmi sa mi páči Tvoja halloweenská dekorácia, je dokonalá!!! Wau!
    Si nesmierne šikovná a talentovaná.
    Pekný Halloween a pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz niezwykły dar do pięknych, niebanalnych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowy hafcik Kasiu, mimo ze ja nie halloweenowa, to ten strach na wróble bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiadomo.... uciekać czy się uśmiechać :D
    Rewelacyjny Pan Dyniogłowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie uśmiechać🎃😁 Dziękuję Ewciu🌹

      Usuń
  6. Ale świetny👍
    Koniecznie muszę namierzyć wzór 😁
    Rewelacyjne fotki 😍
    Mnie też zabrakło cukierków😱🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łakomczuchy z tych małych przebierańców😁🌹Dziękuję za dobre słowo😁🌹

      Usuń
  7. Kasiu to jedno z nielicznych świąt którego nie obchodzę. Zbyt dużo osób z mojej bliskiej rodziny mieszka już pod ziemią. Ale bardzo lubię podziwiać te wszystkie prace. Świetny jest ten Twój Pan Dyniowy jaki i cała dekoracja, choć przyznam że ja ze względu na te kontury właśnie bym się za ten haft nie zabrała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu rozumiem Cię doskonale. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa🌹😘

      Usuń
  8. Bardzo sympatyczny z niego jegomość.
    Pozdrawiam serdecznie, Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Małgosiu i również pozdrawiam😘🌹🌹

      Usuń
  9. Kasieńko! Słów mi Kochana brakło! Rewelacyjny haft i fantastyczne zagospodarowanie! Stworzyłaś obłędną dekorację i pomimo, że ja nie obchodzę tego dnia, to niektóre dekoracje są niesamowite i z przyjemnością je podziwiam! Tak jak Twoją!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam oglądać halloweenowe dekoracje i przebrania🙂 To niezwykle inspirujące. Dziękuję Kasieńko za miłe słowa😘😘😘

      Usuń
  10. Kasiu, swoją dekorację wykonałaś z niebywałą dbałością o każdy, najdrobniejszy szczegół. I rzeczywiście, całość idealnie ilustruje wybrane przysłowie, bo halloween to rodzaj oswajania tematu śmierci. Ja nie uczestniczę w tej "zabawie"... z powodów, o których napisała Ania Iwańska. I też dlatego, że mam wyjątkowy respekt dla majestatu śmierci i tej wielkiej tajemnicy przejścia. Ale podziwiam zmysł artystyczny, z jakim projektowane są niektóre motywy o tej tematyce.
    Moc serdeczności, Kasiu, posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście rozumiem i szanuję Twoje poglady Aniu i tym bardziej dziękuję za ciepłe słowa🌹 Pozdrawiam serdecznie 🌹🌹🌹

      Usuń
  11. Choć ja też tego święta nie uznaję, to podoba mi się zarówno twój pan Dyniogłowy, jak i entourage, które mu stworzyłaś - cudo! Robi ogromne wrażenie. A mina kota bezcenna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Promyczku, to ogromnie miłe czytać takie słowa😁 Pozdrawiam ciepło😘🌹

      Usuń
  12. Nie obchodzimy tego święta, ale Twój haft i jego ogród robią na mnie niesamowite wrażenie. Super ozdoby!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa i również pozdrawiam serdecznie 🌷😘🌹

      Usuń
  13. Świetnie wyszedł ten twój pan dyniogłowy, pan będzie miał wzięcie:).

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo straszenia, ten Pan całkiem uroczy jest. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie i nadrabiasz zaległości. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę Splociku, że dałaś nam możliwość nadrobienia zaległych miesięcy😁😘 Pozdrawiam

      Usuń
  15. Ale fajny wzór i świetna dekoracja powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Normalnie aż męża zawołałam, żeby mu pokazać jakie cudo stworzyłaś;) Pan Dyniogłowy wygląda kapitalnie, a ta sceneria to już w ogóle mistrzostwo świata;) Kłaniam się w pas;)Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  17. Krásná a zajímavá výšivka a nádherný kocourek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już sam haft jest świetny, a jest jeszcze cała aranżacja - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja się w końcu przygotowałam i nakupiłam cukierków i lizaków to nikt nie przyszedł:)a tak czekałam:))))śmieję się ,że powieszę na choince,ale nie wiem jak będą na niej wyglądały dynie:)haha:)natomiast Twój pan Dynka the best:))i w ogóle superowa dekoracja:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jestem przeciwniczką tego święta i bardzo lubię halołinowych przebierańców:)
    Swego czasu na pewnych fantastycznych zajęciach zumby sama się przebierałam, śmiechu było od groma!
    Kochana na widok Twojej dekoracji, zaniemówiłam z wrażenia(a może ze strachu?;)BOOO!
    Mistrzostwo świata, haft i wszystkie detale-EXTRA! Nawet stary nagrobek i brzozowy krzyż się znalazł, normalnie jak z powieści Kinga:)
    Kasiu Ty to w poprzednim wcieleniu musiałaś być scenografem, taki masz talent.
    Serdeczności ślę:):*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna dekoracja, powodzenia, trzymam kciuki. Halloween to rzeczywiście zabawny,cudaczny dzień, który przynosi trochę radości. Toteż z ogromną radością przywitałam w drzwiach trzech nastolatków, którzy mimo, że wydawali się być w wieku mojego syna, mieli niesamowite przebrania, świetnie się bawili i dostali sporo słodyczy, również od nas 😀

    OdpowiedzUsuń
  22. Straaaaasznie i bardzo wesoło zarazem. Stworzyłaś super dekorację - Twoja wyobraźnie, Kasiu, nie zna granic!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu haft jest piękny! Dyniogłowy jest świetny! Całkiem fajny z niego przystojniak :)).
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna praca i niesamowita precyzja .Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dyniogłowy ma niewątpliwy urok, a do tego ta dekoracja, ekstra!
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sam haft jest już ekstra, ale z tą scenerią... coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...