poniedziałek, 31 stycznia 2022

Kolorowy Rok - Styczeń

Witajcie Kochani :)
 
Dzięki uprzejmości Kasi z "Krzyżykowego szaleństwa" udało mi się w ostatniej
 chwili dołączyć do zabawy Kolorowy Rok, którą autorka organizuje na swoim blogu 
Zasady zabawy są niezwykle proste i dzięki temu, mamy wiele możliwości do twórczego
krzyżykowania 😀Każdego miesiąca powstaje praca , która musi zawierać krzyżyki
 oraz wskazany przez Kasię dominujący kolor. W styczniu obowiązuje kolor czerwony 💓
Postanowiłam pozostać jeszcze chwilę w świątecznym klimacie i wyszyłam 
sobie sympatyczną panią Mikołajową. Hafcik powstał oczywiście na plastikowej 
aidzie z dodatkiem koralików i metalizowanych nici. Krzyżyki są, kolor czerwony 
również...mam więc nadzieję że Kasia zaliczy mi to pierwsze podejście 😍
Na koniec zostawiam jeszcze oczywiście banerek do zabawy i zapraszam 
serdecznie na blog Kasi, gdzie będziecie mogli obejrzeć galerię z pracami dziewcząt 💓
 

 Pozdrawiam poniedziałkowo 😍

Kasia
 
 

29 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna ta pani Mikołajowa, ma miłą twarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu urocza zawieszka, śliczna ;) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pani Mikołajowa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ona śliczna! Cudowny hafcik.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ona sympatyczna😍Bardzo mi się podoba❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna pani Mikołajowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Kupiłam na Etsy🙂 Napisz do mnie maila, to Ci podeślę panią Mikołajowa😉🌹

      Usuń
  8. Piękny haft wybrałaś. Ciekawa zabawa. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik. Te koraliki dodają uroku. Czerwony kolor bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudna Mikołajowa ☺️☺️☺️👏👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczna Pani Mikołajowa. W sumie mamy podobne hafciki na wyzwanie u Kasi :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, skradła moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. No i proszę Kasieńko, wszystko czerwone. Cóż za cudny kolor! ja niestety zabawę zobaczyłam dopiero kilka dni temu. Nie miałam śmiałości pytać o możliwość dołączenia, to niejako boczkiem i przy okazji będę sobie te kolorowe dziełka czynić. Pierwsze czerwone będzie w lutym, hi, hi.
    Pozdrawiam cieplutko i podziwiam Mrs.Mikołajową

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny wzór! i te koralikowe detale @_@
    piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale superowa Pani Mikolajowa wpadla mi w oko pozdrawiam😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Babuszka Mikołajkowa jest prześliczna, taka sympatyczna i ciepła normalnie do zakochania 😍
    Cudna praca i pięknie obfocona, brawo Kochana 👏😁
    Buziaki zasyłam 😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo sympatyczna kobitka z tej Pani Mikołajkowej, więc nic dziwnego że Mikołaj pracuje raz w roku;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkiem fajna babka z tej Pani Mikołajowej. Super wzór i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super ta Twoja Pani Mikołajowa. Cieszę się, ze bawisz się ze mną

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna Pani Mikołajowa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiego wzoru jeszcze nie widziałam. Bardzo fajna pani Mikołajowa.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...