czwartek, 21 kwietnia 2022

Dwie w jednym :)

Witajcie Kochani :)
 
Tak to już ze mną jest, że często brak mi czasu i odkładam wszystkie czynności 
nie związane z pracą czy życiem codziennym na później. Powtarzam sobie ciągle
 "nie świruj kobieto, jeszcze masz mnóstwo czasu" ale tylko do momentu gdy zdaję sobie 
sprawę, że jest już prawie koniec miesiąca. Wtedy wpadam w dziką  w panikę. Cała ja 😀
Tak więc dzisiejszy post będzie poświęcony dwóm zabawom. Pierwszą z nich jest
 Kolorowy Rok u Kasi. W tym miesiącu tematem przewodnim jest kolor zielony.
Postanowiłam wykonać sobie jajko z haftem zajączków, wyszytych zieloną muliną. 
Aby dodać jeszcze odrobinę wymaganego koloru, doszyłam zielone płócienko w białe
kropeczki. Postanowiłam dodać jeszcze troszkę koloru w postaci riuszki i różowych 
kwiatuszków z płócienka. Wyszło słodko, wiosennie...tak jak lubię💝
Oczywiście zostawiam baner do zabawy u Kasi, zachęcam jak zawsze do jej obejrzenia. 
Dziewczęta tworzą piękne rzeczy, warto więc zajrzeć i zostawić dobre słowo lub po
 prostu obejrzeć aby się zainspirować. Namawiam do tego z całego serca💓
 
Swoje wiosenne jajo zgłaszam również na zielone wyzwanie do Szuflady.
 Banner do zabawy znajdziecie poniżej :)

Kolejna zabawa, którą ogromnie lubię za kreatywność, mnogość pomysłów
i niesamowity bodziec dla wyobraźni to Rękodzieło i Przysłowia 3.
 Autorka zabawy Splocik bardzo dba o to aby nie było zbyt łatwo, często wyszukuje 
dla nas naprawdę niespotykane  przysłowia, których czasem nawet nie znałam.
W tym miesiącu brzmią one następująco :
 
 1. Baba o szydle, chłop o mydle.
2. Leniwemu baranowi ciąży jego wełna.


Wybrałam sobie przysłowie numer dwa a dokładniej jedno słowo, które jak widać 
jest dość obrazowe. Baranek bo o nim mowa, zajął miejsce na jednym z wianuszków, 
które sprawiłam sobie na Wielkanoc.Wianek, o którym mowa zrobiłam od podstaw, 
na styropianowym kółku. Ozdobiłam do sztucznymi gałązkami i owocami, znalazły 
się tam również małe jajka oraz ręcznie robione kwiatuszki z płócienka.
 
Różowy baranek zajął na nim honorowe miejsce a że ma bardzo pozytywny 
i zadziorny pyszczek to przy każdym spojrzeniu zawsze wywoływał uśmiech.
Poniżej znajdziecie baner do zabawy a ja standardowo zachęcam Was do 
zajrzenia na blog Splocika, gdzie znajdziecie inne interpretacje tych dwóch 
przysłów. Zajrzyjcie i zobaczcie, jak twórcze są jej uczestniczki😍

Pomęczę Was jeszcze chwilkę i pokażę jeszcze jeden wianek, który zakupiłam 
w naszym markecie. Kto mnie zna, to wie że rozczulają mnie takie uszkodzone 
artykuły w sklepie, które już nie mają szansy aby je ktoś kupił. Wybieram je 
świadomie i zawsze staram się dać im drugie życie. Tak też było z tym wianuszkiem.
 Na wianku zostały dwa drewniane motylki i trzy uszkodzone jajka styropianowe. 
Obcięłam połamane gałązki, dodałam trochę różnych, suszonych roślin, kwiaty
 z foamiranu , trochę sztucznych roślin i piórek. I tak kolejny, niechciany przedmiot
 dostał nowe życie, który pięknie się prezentuje na drzwiach wejściowych :)
 
 
 Drogie koleżanki, po wielu perypetiach życiowych powróciła do nas Małgosia 
z bloga "The Primityve Moon" zapraszam Was więc do odwiedzin na jej blogu 
wsparcie dobrym słowem. Osobiście się cieszę bo Małgosia zgodziła się 
na kontynuowanie zabawy wielkanocnej, więc zaglądajcie do niej bo zabawa 
wkrótce się rozpocznie 😁😍
 
I już na koniec chciałabym z całego serca podziękować koleżankom blogowym 
za życzenia wielkanocne, tutaj na blogu , mailowe a szczególnie Splocikowi
Basi Niezabudce i Monice ML, od których dostałam piękne kartki świąteczne,
 które pokażę w kolejnym poście. Dziękuję Wam Kochane💝💓
 
Cudownego i pozytywnego weekendu !
 
Kasia

25 komentarzy:

  1. Piękne jajo zielono-różowe, hafcik z zajączkami jest super. :)
    Wianuszki takie wiosennie radosne, a baranek uroczy. :)
    Cieszę się, że Małgosia będzie kontynuować zabawę, zerknij do poczty mailowej.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Splociku już odpisałam😘
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa🌹🌹🌹 Uściski.

      Usuń
  2. Urocze dekoracje, ale wianek to bezapelacyjnie mój numer jeden, przepięknie go ozdobilaś dając mu w sumie nowe życie. Lubię takie dekoracje wielkanocne, dodają uroku i ciepłego akcentu naszym domom. A w tym roku centralne miejsce stołu, a teraz komody zajął szydelkowy koszyk i pisanki, które dostałam w prezencie urodzinowo wielkanocnym od Ani

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dużo tego dziś u Ciebie, Nie wiem od czego by tu zacząć.
    Po pierwsze super że zdecydowałaś się pomóc Małgosi, moja praca jest w tym samym poście co praca na Twoją zabawę. Gdyby jednak trzeba Ci ją wysłać daj znać.
    Co do zielonych zajączków są super, trochę mi szkoda tej zabawy fajna jest ale cos trzeba było wybrać. Baranek extra chyba sporo osób go właśnie wybrało z przysłów Splocika. Wianki są cudne!! a ten który przeszedł metamorfozę rewelacja!!! To jest świetny pomysł żeby dawać różnym rzeczom drugie życie!!.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne dekoracje, bardzo świeże i wiosenne. A zadziorny baranek wymiata, cały ten wianek jest pełen niezwykłego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana zaszalałaś, tyle prac na jeden raz i do tego jeszcze tak pięknie, kolorowo, bajecznie 🌷😊 Cukierasy !:)))
    Zielona banda zajączków ślicznie i z fajnym pomysłem oprawiona, riuszka w pepitkę idealnie dopasowana, sama słodycz 😉😁
    Wianuszki cudne i pełne wiosennych detali bardzo mi się podobają, uwielbiam takie ozdoby.
    Serdeczności zasyłam 😘🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prace! Też mnie rozczulają uszkodzone ozdoby, no ale jak wspominałam, oprócz haftu, nie przejawiam innych talentów 🙂 Cieszę się że jest ktoś,kto przygarnia te biedactwa

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo Kasiu za te wszystkie cudowne prace, wiosennie i kolorowo 💚💜💚

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace. Pokazują piękno wiosny, kolorowo, aż się buzia wygina w banana

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace bardzo mi się podobają. Niosą wspaniały klimat - jeszcze świąteczny i bardzo wiosenny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na ostatnią chwilę to nieźle sobie poradziłaś. Powstało sporo prac, ogrom pracy. Osobiście też tak mam, że wszystko na ostatnią chwilę.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo, radośnie, słodko... CUDNIE u Ciebie, Kasieńko :-)))
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście baranek ma zadziorny pyszczek i jest przez to bardzo pocieszny!^^

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego obrazu:
    https://jenoviadzemson-malarstwo.blogspot.com/2022/04/czarne-cienie-biaych-drzew.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twoich wianków, są wspaniałe 😍😁😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace i wszystkie w moich kochanych kolorach :) Róż ponad wszystko, hihi. A za to, że dajesz rzeczom drugie życie wysyłam Ci moc uścisków! Wspaniała z Ciebie osóbka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Takie lekkie i wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne wianki, ale ten z barankiem jest zjawiskowy:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne prace!! Wianek jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja oprawa haftu dodała mu tyle energii, że aż kipi. Czuć u Ciebie tą wiosnę z każdej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny hafcik i wspaniale wyeksponowany.Wianuszki urocze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna interpretacja. Uroczy baranek. Piękny, kwiecisty wianek. A i drugi wianek jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne prace. Niezmiennie zachwycam się Twoimi zdjęciami

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  23. U Ciebie zawsze mega dużo kolorów widać że to wiosna, pięknie!🙂

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...