sobota, 9 kwietnia 2022

Szafirkowa skorupka :)

 Dzień dobry :)

Za oknem wyjątkowa szaruga i deszcz (przynajmniej u mnie), postanowiłam 
więc...choć odrobinę przywołać słońce kolejnym wiosennym hafcikiem.
Wiele radości dawało mi wyszywanie tej skorupkowej serii, więc kiedy autorka 
Irina Władymirowa całkiem niedawno postanowiła,że powstaną kolejne wzory 
ogromnie się ucieszyłam. Ta seria jest wyjątkowo urokliwa i pięknie się prezentuje
 po wyszyciu. U mnie, jak widać skorupki przybrały formę magnesów choć pierwsze 
święta wielkanocne, część z nich spędziła jako ozdoba na piku 💝
Tym razem w skorupce zamieszkał śliczny, niebieski szafirek. 
Ta odmiana nazywa się bodajże szafirkiem armeńskim ale ogrodniczka ze mnie 
marna więc nie dam sobie ręki uciąć. Pamiętam z dzieciństwa, że dużo częściej
 można je było spotykać w ogródkach. Teraz widuję je naprawdę sporadycznie
a szkoda bo są wyjątkowo urokliwe i bardzo oryginalne w kształcie.
Skorupkę jak zwykle wyszyłam na plastikowej aidzie i podkleiłam białym filcem. 
Na druciku umieściłam jeszcze latającą biedronkę, którą też przy okazji rozszyfrowałam
 jako żółciutką biedronkę mączniakówkę. Jak widać człowiek cały życie się uczy😂
Na koniec magnes i hopsa , kolejne skorupkowe cudo wylądowało na mojej tablicy.
 Niestety nie udało mi się zrobić ładniejszego zdjęcia bo u mnie ciemno, deszczowo 
i pochmurnie ale przy następnych okazach zabiorę je na sesję na zielone 😀
I ja Wam się podoba moja "jajeczno" skorupkowa kolekcja ? 💝
 Bardzo żałuję, że nie ma kolejnej edycji zabawy wielkanocnej u Małgosi z bloga
 "The Primitywe Moon", to  była dla mnie motywacja do tworzenia wielkanocnych haftów.

 Dziękuję Wam ogromnie za odwiedziny i wszystkie pozostawione słowa. 
To zawsze jest motorem dla którego człowiek chce wracać z kolejnymi pracami.
 Życzę Wam dużo uśmiech i słonecznego, spokojnego weekendu 💛😍
 

Kasia

47 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych jajeczkach! Rety rety rety! Tyle inspiracji, czemu doba jest taka krótka?
    PS u mnie też szaro,buro,ponuro i deszczowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...ja zadaje sobie to pytanie od lat😛😉
      Uściski

      Usuń
  2. Genialna skorupka i ten hafcik, wszystkie w komplecie wyglądają wyjątkowo:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny hafcik Kasiu. Niezmiernie mi się wszystkie podobają!! Razem te skorupki wyglądają rewelacyjnie!! O szafirkach to sobie pomażę chyba. Chciałam kupić ale teraz tu już chyba za późno, a zresztą kto to wie, musze się udać do hurtowni. Fakt urocze są jako jedne z pierwszych wiosennych kwiatków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu za tyle ciepłych słów🌹🌹
      Ja również uwielbiam szafirki,zawsze się zachwycam ich urodą.W przyszłym roku na pewno posadzę je sobie na działce.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Wspaniałe te jajka!! Cudna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne skorupki. :)
    I podobają mi się, bez wyjątku. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Splociku i również pozdrawiam 🌹😘🌹

      Usuń
  6. Moja milá,
    opäť krásna výšivka, magnetka, vlastne všetky sú krásne!!!
    Kde prosím kupuješ plastovú Aidu? Neviem ju nikde zohnať...
    Prajem Ti krásny víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana😘
      Aidę plastikową można kupić u nas w pasmanteriach i w sklepach internetowych😁
      Kupię Ci i wyślę🌷🥰
      Uściski.

      Usuń
  7. Ajj ja ja! Szkoda, że mnie nie słyszysz Kochana bo ja właśnie pieję z zachwytu nad Twoją skorupkową galerią 😍🐣
    Prześliczne, cudownie wykonane i ozdobione, wybornie się prezentują😁 Ta z szafirkami, miodzio bo w moich ulubionych niebieskościach i widzę mój koszyczek w tle...to cieszy bardzo.
    Serdeczności ślę 😘🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam nie musisz piać Aniu...ale za te przemiłe słowa dziękuję z całego serca 🥰🥰
      Koszyczek oczywiście zawsze na honorowym miejscu😁
      Uściski🌹🌹

      Usuń
  8. Jakież śliczne te skorupki, co jedna to piękniejsza😊😊😊 .Szafirki uwielbiam, tym bardziej ,że tyle kolorków teraz do wyboru. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kochana😘
      To prawda , te skorupki są do zakochania🥰 Uściski.

      Usuń
  9. Śliczne i urocze, a ta biedronka na druciku - miodzio :) Piękną już masz kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu i serdecznie pozdrawiam🌷🌷😘

      Usuń
  10. No jak maja sie nie podobac jak cudowne sa przecudna kolekcja pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Cornelko😁 Zasylam Uściski😘🌷🌷

      Usuń
  11. Wszystkie razem tworzą cudną galerię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana i pozdrawiam serdecznie 😘🌹🌹

      Usuń
  12. Bardzo ładny haft i chyba najśliczniejszy wzór do tej pory.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa🥰
      Pozdrawiam serdecznie😁🌷

      Usuń
  13. Już chyba pisałam, ale się powtórzę. Kasiu, skorupki są urzekające. Chętnie wyhaftowałabym trzy z nich: z bratkami, z szafirkami i z krokusem. Czy możesz podrzucić mi, Kasiu, link do miejsca, gdzie je zamawiałaś?
    Uściski posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu za odwiedziny i przemiłe słowa🌹🥰
      Autorkę znajdziesz na Instagramie nick : @belkin_domik
      Niestety nie ma sklepu na Etsy.
      Pozdrawiam🌷🌷

      Usuń
  14. Wspaniale prezentują się te wszystkie magnesy razem :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Agatko🥰
      Również pozdrawiam🌷🌷

      Usuń
  15. Jej, ale masz piekny komplet, tylko pozazdrościć, oczywiście tak pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ludzie i ślę uścisk i😘😘

      Usuń
  16. Wcale się nie dziwię, że dążysz do skompletowania całej kolekcji, bo te hafciki są obłędne! A razem prezentują się bajecznie.:) A z tych skorupek najbardziej podoba mi się ta z muchomorkiem. Albo ta ostatnia w drugim rzędzie. Nie mogę się zdecydować...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama Miami problem z wybraniem tej, która najbardziej mi się podoba 🥰 wszystkie są cudne i jedyne w swoim rodzaju.
      Dziękuję Justynko za odwiedziny i przemiłe słowa 🌹🥰❤️

      Usuń
  17. Kasiu prześliczne te Twoje skorupki a co do szafirków to mam ich na działce sporo teraz nawet dokupiłam sobie białe i jasno niebieskie bo ciemno niebieskie już mam poluje jeszcze na różowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miała pięknie na działce Madziu, aż zazdroszczę 🥰🌹
      Bardzo dziękuję za miłe słowa🥰🌹

      Usuń
  18. Cudne sa te jajeczne hafciki 💚 czy tez je kupujesz na etsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko skorupki można kupić u autorki na Instagramie😘🌷
      Autorka to @belkin_domik 😉

      Usuń
  19. Śliczny kolejny hafcik. Kolekcja magnesików powiększa się i wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana 🥰 Uściski ślę 🌹🌹

      Usuń
  20. Przepiękna skorupka i cała Twoja kolekcja! Bardzo podoba mi się ta seria , oby była kontynuowana. Tak szkoda,że nie ma kolejnej edycji zabawy w "The Promitive Moon".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu i ja żałuję ,pisałam do Małgosi maila ale nie mam odpowiedzi. Szkoda takiej fajnej zabawy.
      Dziękuję Kochana i pozdrawiam🥰🥰🌷

      Usuń
  21. Jajeczka sa przepiekne. Zycze radosnych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny ten szafirek. Widzę też uroczą cebulicë, mam ogromny sentyment do tych malutkich kwiatków. Wspaniała kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Skorupkowa kolekcja wygląda naprawdę zjawiskowo.
    Twoje zdjęcia, Kasienko, również :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te miniaturowe hafty są przepiękne! a szafirki szczególnie wygladaja uroczo, podziwiam Twoją galerię magnesów, może się kiedyś takiej dorobię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ urocze! I cała kolekcja rownie piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...