sobota, 28 maja 2022

W bieli i błękicie :)

 Dzień dobry 😊
 
Dzisiaj ponownie przychodzę do Was z kartkami, choć tym razem nie będą 
to wersje na bogato, jak w poprzednim poście. Pierwsza kartka z haftowanym 
misiem Tatty Teddy, trafiła do rąk pewnej małej uroczej panienki, która jest w
nich oczywiście zakochana bez pamięci. Bardzo ciężko było mi zmierzyć z tym
 haftem, bo miś choć pięknie się prezentuje to jako haft jest bardzo wymagający.
Haft ma mnóstwo cieniowań ale to nic...w porównaniu z szaleństwem konturów. 
Przyznaję bez bicia, trochę ich opuściłam ale niestety pod koniec pracy straciłam
 już po prostu cierpliwość. Haft na tych delikatnych ubytkach nic nie stracił
 a ja zdecydowanie zaoszczędziłam cały ogrom nerwów😂
Kartka wykonana jest na bazie papierów z Action i Galerii Papieru.
 Miałam okazję wykorzystać nowy wykrojnik firmy Fantasy i muszę przyznać,
 że jako ramka na zdjęcie lub do obramowaniu haftu prezentuje się pięknie 💝
Babcia dziewczynki prosiła aby kartka była utrzymana w tonie bieli i delikatnego
 różu i tak też starałam się ją wykonać. Wyszło bardzo delikatnie i landrynkowo.
Kartka kolorystycznie wpisuje się w wytyczne jakie w tym miesiącu zadała nam
 Katarzyna w zabawie "Kolorowy Rok" , tam też ją posyłam a Was  jak zawsze 
zachęcam do obejrzenia pięknych prac, które w ramach tego wyzwania stworzyły 
dziewczęta 💗 Poniżej zostawiam baner do zabawy.
Druga praca, którą chciałam pokazać była zgoła odmienna od poprzedniej, 
dostałam nietypowe zamówienie na stworzenie kartki dla zapalonego wędkarza.
 Postanowiłam, że kartka będzie ozdób a wykonam ją w odcieniach błękitu.
 Ciężko było mi znaleźć papiery które sprostałyby takiemu wyzwaniu, dlatego też
postanowiłam zakupić grafiki na etsy. Przyznaję, że warto było bo wyszło super.
Kartkę wykonałam przestrzennie, tak żeby sprawiała wrażenie głębi wodnej toni.
Wyszło zabawnie i z przymrużeniem oka 😁 Wędka dodatkowo ma ru
chomy
 sznurek, na którym zawisła ogromna zdobycz. Obie kartki bardzo się podobały 
osobom zamawiającym a to dla mnie jak zawsze największa jest największą nagrodą.
W tym miesiącu ubogo u mnie z postami ale mam nadzieję, że uda mi się 
wrzucić jeszcze pracę choinkową, którą już prawie skończyłam. Ogromnie Wam 
dziękuję za odwiedziny i każde słowo które wiele dla mnie znaczy. Dziękuję również 
koleżankom spoza bloggera, które również wpadają z komentarzami 😍💝
 
Pozdrawiam Was słonecznie i życzę cudownej niedzieli 💖
 
Kasia

20 komentarzy:

  1. Urocza kartka z misiem. Świetna kartka dla zapalonego wędkarza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásný a moc milý medvídek. Určitě se musel moc líbit.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana karteczki prześliczne :) Dziecięca to sama słodycz, pastelowe delikatne kolorki i smuteczek misio..no cudnie się karteczka prezentuje. Haft poezja, w tym nowym wykrojniku wygląda jak zdjęcie! Zawsze zachwycam się haftami w Twoim wykonaniu, są tak piękne i dopracowane, mistrzostwo Kasiu <3
    Efekt głębi wody i ten sznureczek na drugiej karteczce, extra! Boska jest:)))
    Buziaki zasyłam i pięknych dni życzę:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pełen zachwyt nad tymi karteczkami. Perfekcyjne wykonanie a i lekkość, w której nie widać trudów tworzenia (mówię o backstitchach). Miłej niedzieli <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana znowu wbilas mi klinika 😉 te misie są odjazdowe, w sumie wyszylam tylko 2...wlasnie ze względu na te utrudnienia, ale Twoj haft jest przepiękny! Tylko kartkę oprawić. Co do wędkarza to mnie zastrzelilas myślę o takiej kartce od dawna bo na listopad muszę taką mieć i juz wiem komu ukradne pomysł 😎😋😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie karteczki ślicznie, choć mi bliższa jest ta, ze słodkim misiakiem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie kartki piękne! Misiu rzeczywiście mega konturowany, do tego prosta kartka. Nie uważam, by była landrynkowa, dla mnie jest urocza. No a wedkarz? Superowy, taki już zdołowany,ze nic nie bierze, że nie zauważył zlowionej rybki :) Śliczna przestrzenna kartka i mimo wszystko też prosta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki wyszły fantastyczne i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze ta kartki ale za tego wyszywanego misia to głęboki ukłon w Twoją stronę. Ja bym go nie wyszywała ze względu na ilość konturów. Kartka dla wędkarza świetna a nie ma nic lepszego dla rękodzielnik , jak zamówienie się podoba!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne karteczki Kasiu i miś czaruje, krzyżyki to przecież też moja miłość no ale wędkarska kartka daje czadu!!! Rewelka;) pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu kartki po prostu prześliczne. Ta z misiem jest niesamowicie dziewczęca, a gdybyś nie napisała, że odpuściłaś sobie co nieco przy hafcie, to nikt by tego nie zgadł. Druga kartka za to jest dla mnie fantastyczna i zaskakująca. Mój tata jest wędkarzem i też zawsze coś kombinuję, żeby motyw ryby pojawił się na kartce lub torebce na prezenty, ale na takie cudo jeszcze nie trafiłam.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze kartki, szczególnie ta z misiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodki misiaczek :)
    I kartki obie śliczne są. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Kasiu😘🌹
    Ja jak zwykle zdziwiona ilością komentarzy pod Twoimi pracami no ale chyba wiem o czym to świadczy. Kartki są śliczne, ta z misiem mną zawładnęła a wędkarski dała dużo radosci😁 Przepiękne, wspaniałe wykończone skarby. Ściskam Kochana 😘 Jowi

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace i jak zawsze genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra karteczki zrobiłaś. Każda zupełnie inna i każda pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu pierwsza taka subtelna i delikatna, cudowna, no druga w innym stylu ale obłedna jest. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie kartki bardzo ładne. Hafcik misia widać że trudny ale wspaniale wyszedł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wyszyły. Ta z misiem mega elegancka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...