wtorek, 5 lipca 2022

Choinka 2022 galeria czerwiec

 Witajcie Kochane :)

Biegnę do Was troszkę spóźniona ale za to naładowana energią, morskim szumem
 i pięknym słońcem💓Połowa urlopu za mną, ta druga dopiero w sierpniu...choć w
sumie to się cieszę bo znowu mam na co czekać😉 Galerię robię w ekspresowym 
tempie więc jak zawsze bardzo Was proszę o spojrzenie czy nikogo nie brakuje,
kilka z Was dosyłało mi jeszcze prace i nie jestem pewna czy kogoś nie ominęłam. 
Czas letni sprzyja Waszej inwencji twórczej i oryginalnym pomysłom.
Same zobaczcie, jak cudne prace powstały 😍😍😍

Galeria Choinka 2022 Czerwiec

12. Ad'ka
21. Margonitka
24. Ania O
28. Jowita
29. Damar5


35. Luśka
37. Meri
38. KasiaS
39. Tina J
46. Agula
47. Anna K
 49. Hanulek

52. Alicja
54. Lucyna
55. Wanda

I to już koniec tej pięknej galerii, mam nadzieję że spodobały się Wam piękne
prace koleżanek. Dużo wspaniałych pomysłów i inspiracji do dalszych hafciarskich
 miesięcy. Poniżej zostawiam Bardzo głodną, lipcową żabkę. Nakarmcie ją obficie a ja 
ze swej strony dziękuję Wam za to pierwsze wspaniałe półrocze naszej zabawy 💝

Kasia

Choinka 2022 Lipiec

21 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace i jak zawsze bogata i piękna galeria. Również dziękuję Ci Kasiu za wspólne pierwsze hafciarskie półrocze.
    Moje ostatnie tygodnie nieco ciężkie 😜, czasu brak, alergia zalewa mi nos, upały zniechęcają do haftowania, a w dodatku skończyły mi się plastikowe medaliony 🤣, ale spoko spoko, będzie dobrze.
    Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo jo jo , ale piękna galeria. Tyle kolorów i wzorów :). Brawo Koleżanki . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu jak zawsze cudna galeria, mnóstwo inspiracji. jak zawsze dziękuję Ci bardzo za to zestawienie i czas jaki na nie poświęciłaś, mimo urlopu !! Oby zdrowie dopisywało a Ty doczekałaś się na drugą część urlopu, fajnie ze masz coś jeszcze w perspektywie, jest na co czekać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile prac, a jakie piękne! Nic tylko się zachwycać.:) Super, że wyjazd ci się udał i że jeszcze masz na co czekać.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace piękne, ale te tygrysy, woow, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu super że wypoczęłaś i kolejny wypoczynek przed Tobą. Nigdy go za dużo😘
    Galeria cudowna, uwielbiam te Twoje zestawienia. Wszystko w jednym miejscu, idealnie. Dziękuję za mobilizację. Pozdrawiam 😘❣️

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała galeria, ile tu inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna galeria świątecznych prac😍 Brawa dla wszystkich dziewczyn biorących udział w zabawie 👏🌷
    Bardzo się cieszę Kasiu, że urlop był strzałem w 10 i akumulatorki naładowane, to najważniejsze !
    Słonko i szum tak potrafią zdziałać cuda💙🌞🌊
    Buziaki ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile śliczności w jednym miejscu. Wspaniała galeria :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow co innego zaglądać po kolei na blogi a co innego mieć wszystkieprace w jednej galerii. Wciąż imponuje, dziękuje ze to robisz. Milo, ze urlop się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Zresztą jak co miesiąc 🙃

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudne prace, tygrysy mnie zauroczyły 😍🥰

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna galeria, fajnie jest zobaczyć prace innych osób i zobaczyć wiele ciekawych motywów.
    Bardzo się cieszę, że tym razem i ja biorę udział w zabawie.
    Pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu przepraszam za dwa linki ale jeden zamieściłam z czerwca ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości. A te tygrysy jak żywe...
    Dziewczyny zdolniachy jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Galeria prac wspaniała, jak co miesiąc. :)
    Mnóstwo inspiracji na przyszłość i śliczne prace Uczestniczek zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace dziewczyny stworzyły :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...