poniedziałek, 31 października 2022

Trumna i króliczek ;) ;)

Witajcie Kochani :)
 
 Jutrzejsze święto będę celebrować, tak  jak to się powinno robić - w ciszy i zadumie. 
Dlatego to właśnie dziś, postanowiłam  pokazać Wam halloweenowy upominek, który
wykonałam na specjalne zamówienie dla osóbki urodzonej 31 października. Prezent dosyć 
osobliwy i na pewno dla niektórych nieco makabryczny. Dla mnie jednak to fantastyczne 
i wyjątkowe wyzwanie, zwłaszcza że w moim ulubionym halloweeneowym temacie 😍😉
Kartka miała być prosta w czerni, zawierająca wyłącznie życzenia...najważniejsze miało
być jednak jej opakowanie. Długo nie myślałam....dostałam swobodę w interpretacji, więc
 od razu postawiłam na trumnę z sympatycznym jegomościem w środku. Do jej stworzenia
 wykorzystałam magiczne i bardzo klimatyczne papiery od Uhk Gallery Magic Night.
Po sklejeniu trumny i oklejniu jej papierem wszystko sobie dodatkowo potuszowałam 
oraz postarzyłam złotym woskiem. Postanowiłam wykonać na jej wierzchu  jeszcze mały
 monument, na którym spoczęła czaszka. Na koniec przyozdobiłam dodatkami w postaci
 chrobotka, sztucznej pajęczyny i pająków oraz oczywiście plastikowego szkielecika 😍
 Muszę przyznać, że miałam przy tym mnóstwo zabawy, są takie projekty nad którymi 
się męczę nie mogąc złapać klimaty i weny a są takie które "robią się same". 
I to był właśnie jeden z takich projektów. A Wam, jak się podoba?😍
 Na koniec jeszcze ekspresowa kartka, którą wykonałam na małgosiną zabawę 
Pascha 2022-2023. Brakło mi czasu na inne hafty ponieważ, skupiłam się ostatnio
 tylko na tych halloweenowych. Będę je sukcesywnie pokazywać przez cały listopad
 a tym czasem mały, różowy zajączek który przycupnął na skromnej karteczce 🐰
Kartka co prawda wielkanocna ale kolorystycznie wpasowała mi się idealnie w jesienny
 klimat. Wykonałam ją na bazie słodkich papierów od Zoju Design i ozdobiłam jak zwykle
kwiatami z foamiranu. Zastanawiałam się czy kraftowy papier będzie pasował do takich 
landrynkowych papierów ale chyba nie wyszło źle. Dla porządku zostawiam oczywiście 
banner do zabawy i jak zawsze zapraszam Was do obejrzenia galerii prac wielkanocnych.
 A uwierzcie...naprawdę warto bo dziewczyny tworzą przepiękne rzeczy😍
Ogromnie lubię halloween, zawsze kiedy córki były małe miałam ogrom radości gdy mogłam 
 im wymyślać i szykować przebrania. Teraz dekoruję sobie dom i z radością czekam na małych 
przebierańców, którzy pukają do drzwi, cukierków u mnie nigdy nie brakuje😈😇

Pozdrawiam Was ciepło razem z Diegutkiem i życzymy spokojnego  i udanego wieczoru 😍

Kasia

18 komentarzy:

  1. Jak ja lubię takie osobliwe prace! Trumienka rewelacyjna, bardzo zabawna:) Pozdrawiam, Gocha

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany! Trochę jestem w szoku, ale jak zwykle praca wykonana perfekcyjnie! Kartka urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek ma super ogonek, trumienka super wyszła

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobliwy prezent. Nudy u Ciebie nie ma🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie szczęka mi wypadła z zawiasów :) Rewelacja! Przede wszystkim pomysł, a i wykonanie pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu, praca wykonana perfekcyjnie, chociaż dla mnie troszkę makabryczna :) Za to kartka wielkanocna wielce urodziwa i ciepła.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasieńko! Masz niesamowite pomysły! Jestem fanką Twoich prac i uwielbiam gdy zaskakujesz mnie czymś nowym!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca z trumienką. Nietuzinkowy pomysł. A na króliczki wpadliśmy obie 😉. Ekspresowo się je wyszywam 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Wau, krásne práce, si nesmierne talentovaná!!! Obdivujem Ťa!
    Maj sa krásne, pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż co kto lubi... Ja akurat tego świeta nie obchodzę jest mi obojętne dopóki młodzież mnie nie katuje palcami na dzwonku do moich drzwi. Co do trumny to faktycznie trzeba lubić takie klimaty, ale mam nadzieję że obdarowana się nieźle uśmiała, Masz super pomysły i świetnie je realizujesz. ja niestety nie należę do osób które to bawi, zwłaszcza że zostałam "sama" na świecie, pochowałam już rodziców, brata i bratową, ale z natury jestem tolerancyjna więc podziwiam Cię za to wykonanie które kosztowało Cię niemało pracy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja nie obchodzę tego święta..... jeśli można je tak nazwać ale cieszę się że Ty tworzysz te dekoracje z taką pasja i radością bo w sumie o to w tworzeniu chodzi a osoba obdarowana na bank ucieszy się z tego prezentu, moja chrześnica się urodziła 31 października ale liczę że takich prezentów nie będę musiała jej robić hehe.... Ty widać Kasiu że bawisz się przy tym doskonale 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy można o trumnie powiedzieć fantastyczna🤪 ale Twoja jest!😁 wykonanie pierwsza klasa👍👍

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka, a właściwie opakowanie bajeranckie! Jak Wy to robicie to ja nie wiem.
    Króliczek słodziutki, zwłaszcza ogonek. No, ale kot wymiata. Nie mam,ale lubię :)
    PS zabawa choinka musi być w przyszłymroku, bo właśnie mam dostać na urodziny świąteczne wzory,a to mnie mobilizuje 🤩

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjna ta trumna, a kartka z zajączkiem przesłodka:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...