niedziela, 9 października 2022

Wakacyjny brelok :)

 Witajcie Kochani :)
 
Co prawda lato już dawno za nami ale zapomniałam zupełnie o małym, haftowanym 
breloku, który pojechał ze mną na urlop. Zrobiłam mu tam małą sesję zdjęciową bo i
jego temat idealnie się wkomponował w okoliczności przyrody. Breloczek wyszyłam 
oczywiście na plastikowej aidzie, z którą jak wiecie, ostatnio bardzo się lubię😍
Schemat tej uroczej buteleczki jest autorstwa Liliy Lis, która zaprojektowała całą serię,
 na pewno jeszcze jakieś wyszyję a już zdecydowanie te morskie i z motywem H.Pottera.
Jak już pisałam haft wyszyłam na plastikowej aidzie i podkleiłam białym filcem. 
Schemat zawiera również wzór dodatków w postaci kompasu i kotwicy 😊
Musiałam sobie go jeszcze dodatkowo ozdobić, postawiłam na małe perełki w
podobnym kolorze oraz odrobinę różowego i błękitnego tiulu. Całość dopełniła
 kokardka. Muszę przyznać, że wyglądał naprawdę uroczo przy wakacyjnej torebce .

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny, za wszystkie słowa które pozostawiacie
 na moim blogu. To mnie naprawdę motywuje do dalszej pracy.
 
Kochane życzę Wam słonecznego i udanego tygodnia 😍
 
Kasia

23 komentarze:

  1. Ale bajer! Piękny breloczek, bardzo podoba mi sie wykonanie , te wszystkie szczegóły, detale...śliczne Kasiu, no i już kielkuje mi pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Powiew lata..delikatny zwiewny i błyszczący. Super breloczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, ale czadową miałaś ozdobę do torebki. Pięknie i te tiule i koraliki się z haftem zgrały. Uroczo to wszystko razem wygląda.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj.. Kochana zaszalałaś pięknie letnio i wakacyjnie ąż zatęskniłam za urlopem i ciepłym morzem:)
    Sesja zdjęciowa urocza, sceneria w sam raz dla takiego cudnego drobiazgu z pomysłem ozdobionego.
    Uwielbiam takie małe strojne duperelki, jeden brelok od Ciebie już mam 6 lat (chyba ?) i dalej mi służy:)))
    Serdeczności nieustające:*:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczypta magii u Anny9 października 2022 14:49

    upss...chyba poprzedni komentarz podszedł jako anonimowy;(((

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny drobiazg, a sesja fotograficzna jeszcze podkreśliła jego urodę

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wspomnienia z letnich wojaży ukryte w morskim brelok u:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super. A ja się zastanawiałam, jak można inaczej wykorzystać te wzory poza magnesami. Dzięki Tobie już wiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny breloczek :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny drobiazg! Uwielbiam prace w niebieskościach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny! Na tym pięknym tle prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny! Podziwiam i podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż morskie klimaty to nie moje klimaty, ale breloczek wyszedł wyśmienicie . Piekny haft i na pewno sie super prezentuje przy torebce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Breloczek bajecznie wyszedł. Pokazałaś mi ciekawe uzycie kanwy plastikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jeeeeeeżu!! Po pierwsze bosski wzorek,a po drugie Twoje dodatki bajeranckie! Kurcze, widzę te Wasze cudne prace- tu koraliki, tiule, u innech guziczki, gałazeczki itp skąd Wy to czerpiecie? I to wyważenie,że wszystko pasuje,nie jest przesadzone i w ogóle. Da się tego nauczyć? 😔🤔

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale on jest piękny, w takim morskim klimacie. Cudowne breloczek i kolory.
    Dzięki Tobie chociaż troszkę wakacyjnie i ciepło mi się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuuudo !!!! Wybierasz ekstra wzory Kasiu, rewelka !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny !. Dodatki uzupełniły ten pięknie wykonany haft. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedzieć, że jest śliczny to za mało. Nie widziałam dotąd cudowniejszego breloka😍 czekam na kolejne 🙂Szczególnie te Potterowe. Córka ma ostatnio na niego faze😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudnie delikatna ta zawieszka :)Piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cacuszko, które przykuwa oko. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy pomysł z haftowanymi brelokiemm. Fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...