wtorek, 27 grudnia 2022

Zatrzymać wspomnienia...

Witajcie Kochani :)
 
Dużo się u mnie ostatnio dzieje, niekoniecznie rzeczy dobrych choć na pewno przynoszących 
ogromne zmiany w moim życiu.  Nie po drodze mi z igłą, nie mam mocy żeby zebrać się w sobie
i coś niecoś powyszywać. Na szczęście bliżej mi teraz papierów i w takim też klimacie, będzie ten
poświąteczny post. Jako, że świąteczny album, który dziś pokażę powędrował jako prezent
dla  przyjaciółki i będzie już ostatnią pracą w zabawie Splocika Rękodzieło i Przysłowia 3.
W grudniu otrzymałyśmy do wyboru, dwa bardzo oryginalne przysłowia :

1. Nie odmawiaj przyjęcia podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi.
2. Nie będzie ryba rakiem.
 
Wybrałam przysłowie numer jeden z nawiązaniem do słowa"podarunek", który to w moim 
przypadku jest podziękowaniem za okazaną pomoc 😍 Skrzyneczka wykonana jest na
 bazie od Scrapcesoria, wszystkie karty, które ozdobiłam świątecznymi papierami również.
 W klapie skrzynki ukryty jest mały pop up z mikołajem, gdzie można wpisać życzenia.
Karty mają mnóstwo zakamarków, klapek i schowków...można tam schować karteczki 
z ulubionymi świątecznymi przepisami lub wkleić zdjęcia. Wykonane są głównie ze
świątecznych papierów od Mintay by Karola. Ciężko oddać te wszystkie szczególiki 
na zdjęciach, mam nadzieję, że w końcu znajdę trochę czasu aby zacząć nagrywać filmiki.


Na koniec wklejam kolaż ze wszystkimi pracami, które wykonałam w ramach tej
 wyjątkowej zabawy. Bardzo dziękuję Splocikowi za organizację i wyjątkową motywację,
 bez której wiele prac by nie powstało! A Was zapraszam serdecznie na spocikowy blog,
 gdzie oczywiście znajdziecie zapisy do kolejnej edycji...w której i mnie nie zabraknie. 
Dziękuję Kochana ! 😍💝

Dziękuję serdecznie za wszystkie świąteczne życzenia, które do mnie trafiły tu na blogu, 
na facebooku, instagramie, mailowo oraz tradycyjnie pocztą. Dziękuję za wszystkie
 piękne słowa i mam ogromną nadzieję, że kolejny rok przyniesie mi spokój i szczęście.
 
Dziękuję Kochane z całego 💓
 
Kasia

23 komentarze:

  1. Piekne pudełko, zabawa była przednia i chyba będzie dalej fajnie, też się zapisalam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna praca, już samo pudełko jest prześliczne, a zawartość to już cud-miód i orzeszki :) A moze dasz się skusić na zabawę u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda robisz, naprawdę. Przepięknie to wygląda. Uwielbiam tutaj zaglądać, bo zawsze coś pięknego wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pudełeczko z kartami zmajstrowałaś , było na pewno doskonałym prezentem. Zrobiłaś komuś radość a przy okazji zaliczyłaś zabawę.
    Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko i jego zawartość zapierające dech w piersiach. Taka Przyjaciółka to SKARB!
    Moc serdeczności, Kasiu. Niech nadchodzący nowy rok będzie dla Ciebie szczęśliwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego, niezłe skarby w pudełku:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Oby wszystko się poukładało!
    Tina:)
    czasdlahaftu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowo i radośnie! Piękne prace! Powodzenia w sprawach prywatnych! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny i nietypowy album. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Toż to istna skrzynia pełna skarbów :) Piękne prace. Życzę wszystkiego dobrego i dużo zdrowia w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki bardzo mnie urzekły , są cudne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeuroczy album. Każda kolejna karta zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Mistrzostwo Świata cudnie wykonane, zachwycam się każdą kartą z tego tak pięknie, świątecznie ozdobionego pudełeczka 😍
    Dla prawdziwej przyjaciółki wszystko, najpiękniejsze dary!
    Pozdrawiam serdecznie Kasiu i życzę wszelkiej dobroci i szczęścia na każdy dzień Nowego Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu piękny album, to co tworzysz ogromnie mi się podoba i jak zawsze podziwiam Twoją kreatywność. Kochana mam nadzieję, że ten zły czas o którym piszesz minie dzisiaj o północy a wraz z nim przyjdzie nadzieja i lepsze jutro. Tego Co życzę z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne pudełko na wspomnienia, wszystkie Twoje prace w zabawie u splocika zachwycają Kasiu, mam nadzieję, Kasiu, że ten Nowy Rok, który za parę godzin zagości, będzie dla Ciebie lepszy niż poprzedni, tego z całego serca życzę, niestety i dla mnie ten rok był wyjątkowo trudny :( Pozdrowionka gorące i uściski Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne,szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbliżający się Nowy Rok niesie wszystkim nadzieję
    na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń.
    W te piękne i jedyne w roku chwile
    chcę złożyć najlepsze życzenia
    pogodnych, zdrowych i radosnych dni
    oraz szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny album i cudowny podarunek zarazem. Życzę dużo zdrowia w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, cudny ten album zrobiłaś - grafiki i ich kolory są mocno świąteczne i takie wesołe. Idealny prezent. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...