wtorek, 18 kwietnia 2023

Skorupkowe śnieżyczki i jajo :)

Witajcie Kochani :)
 
Powoli wracam do świata żywych. W ostatnim czasie przytłoczyły mnie nieco 
problemy świata realnego ale jak to powiadają "co nas nie zabije, to nas wzmocni" 😍
Czas więc się zebrać w sobie i w końcu odkurzyć zaniedbany niemiłosiernie blog. 
Na pierwszy ogień kolejna skorupka, która powędruje na ostatnie wielkanocne 
linkowanie u Małgosi  z bloga "The Primitive Moon" .
Moja kolekcja skorupkowa powoli rośnie dzięki kochanej Irinie, która nie zapomina 
o mnie przy kolejnych projektach. Mam nadzieję, że pomysłów jej nie zabraknie bo
jajeczka są cudowne 💝Sporo schematów czeka już w kolejce i sama mam dylemat,
 które wyszyć jako kolejne bo każde mi się podoba. Jak zwykle użyłam plastikowej aidy, 
którą po wyszyciu podkleiłam białym foamiranem. Słodkie biedroneczki umieściłam na 
zielonym druciku w ten sposób mogę im nadawać dowolny kierunek.
Przebiśniegi zwane również dzwonkami śnieżnymi lub śnieżyczkami, kwitną jedynie 
od lutego do kwietnia. Mają bardzo krótką żywotność co jest smutne ponieważ są naprawdę
 śliczne. Delikatne białe kwiatuszki pięknie pachną i przyciągają mnóstwo owadów.
Myślę więc, że czas na mój haft jest idealny...zatrzymam na dłużej te cudowne kwiatuszki 
aby cieszyły oczy w formie magnesu lub ozdoby na piku.
W tamtym miesiącu posłałam na małgosiną zabawę kartkę , której nie udało mi się 
opublikować więc pokażę ją dzisiaj. Kartkę stworzyłam dla PassionScrap w ramach 
inspiracji i muszę przyznać ,że te papiery wyjątkowo mi przypadły do gustu😄

Dla porządku zostawiam jeszcze oczywiście banner do zabawy a Was jak zawsze 
zapraszam aby obejrzeć wielkanocne prace koleżanek😍
 Moją skorupkę posyłam również do zabawy u Splocika "Rekodzieło i przysłowia albo...".
Oczywiście również zostawiam baner do zabawy a Was zachęcam do obejrzenia 
galerii prac koleżanek 😍

Pozdrawiam Was ciepło Kochane, mając nadzieję że choroby i problemy dnia
codziennego omijają Was szerokim łukiem. Przesyłam dużo słońca i uśmiechu 😊
 
Kasia  

14 komentarzy:

  1. Wszystko obłędne. Te skorupki to moja miłość!
    Ale karteczka też po mistrzowsku zaprojektowana i wykonana. Maestria, proszę Państwa. Maestria!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Droga Kasieńko jak miło widzieć Twoje posty! Oby było ich jak najwięcej i niech będą zawsze takie piękne jak ten😃...ale Ty masz wszystkie takie 🤗.Kasiu Twoje skorupi są przepiękne! Ale ja mam szczególną słabość do przebiśniegów które kocham od zawsze a szczególnie podobają mi się w haftach. Czekam na kolejne Twoje prace skorupkowe. Karteczka jest śliczna, masz do tego rękę już dawno podpatruję jak je robisz może kiedyś uda się się zrobić coś w podobnym stylu...a tymczasem czekam na więcej!😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka Ci życzę !! a skorupka z jaja jest świetna i na pewno będzie ozdobą nie tyko na Wielkanoc, zresztą w tej doniczce może być cały rok !! A zeszłomiesięczna kartka w kształcie jaja też jest świetna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna skorupka . Lubię przebiśniegi i szkoda że tak krótko kwitną. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kolejna skorupka 🤩 Kartka też super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta skorupka ze śnieżyczkami, a biedronki to urocze maleństwa. :)
    Cudowna kartka na bogato. :)
    Cieszę się, że wychodzisz z chorób i wracasz do nas. :)
    Życzę, by już żadna choroba nie zbliżyła się do Ciebie, by omijała Cię szerokim łukiem.
    Link do zabawy i do każdego zadania znajdziesz zawsze w lewej szpalcie pod banerem, bo podany w tekście link nie prowadzi do galerii z zadaniem kwietniowym.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że dołączasz do zabawy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeee! Nareszcie jesteś Kasiu, bardzo się cieszę z Twojego powrotu a najbardziej z powrotu do zdrowia🥰😀 Skorupka cudowna, mistrzowsko wykonana i pięknie obfocona!
    Wszystkiego dobrego Ci życzę i pozdrawiam serdecznie 😘
    Szczypta magii;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorupka cudowna,karteczka cudowna czekam na hastepne prace i zycze duzo zdrowka🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu !
    cieszę się,że wróciłaś bo Twoje prace są jak słoneczny promyk w czasie szarych dni.
    Skorupka wygląda cudnie a i kartka jest zachwycająca.
    Bywaj tu częsciej kochana :*
    J.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie wiem co jest cudowniejsze, haft czy kartka? Pełen zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Skorupka jest zachwycająca, przez tę biel i zieleń muliny, niezwykle delikatna. Urocza! Zresztą kwiatowa karteczka równie piękna. Kasiu, uściski przesyłam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Skorupka prześliczna! Niby mały hafcik a pracy też trochę zajął ;) i schemat naprawdę fajny, bo pięknie dobrane kolory - takie wiosenne :)
    A karteczka przecudna. Tu trzeba się urodzić z talentem do tworzenia takich pięknych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne prace :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach Kasiu i skorupka z przebisniegami i to optymistyeczne kolorowe i wesołe jajko z króliczkiem bardzo mnie zachwyciły ale ja juz wiem że pięknie tworzysz wszystko do czego się zabierzesz 😀 super !!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...