poniedziałek, 2 stycznia 2017

Nowy Rok z Belle&Boo :-)

 Witam w Nowym już 2017 Roku:)
Dziękuję pięknie za wyrazy pamięci i wszystkie życzenia przesłane drogą mailową,
 karteczkową oraz pozostawione na blogu.
Różnie bywało w starym roku ale mam nadzieję, że zarówno Wam jak i mnie 
ten nowy przyniesie same wyjątkowe i pozytywne chwile:)

Jakiś czas temu, przeglądając wyjątkowo inspirujący blog Chagi
natknęłam się na jej wspaniały haft - miniaturkę z Belle&Boo "The Mistletoe".
Chaga opracowała schemat do grafiki, przedstawiającej główną bohaterkę z jemiołą...
 choć oczywiście nie jest to jedyny wzór jej autorstwa :)
Grafiki, które uwielbia tak wiele robótkujących dziewcząt, ujmują ogromnym urokiem
więc nie dziwota, że i ja nie zdołałam się oprzeć.
Zaryzykowałam i napisałam do autorki (która okazała się przesympatyczną osóbką),
dzięki czemu mogę się cieszyć tą wyjątkowo słodką miniurką Belly&Boo :)
W tym miejscu oczywiście Chadze autorce schematu - serdecznie dziękuję :* 
Udało mi się skończyć hafcik, na sylwestrowym wyjeździe...
pokusiłam się więc o szybką sesyjkę w terenie ;)
 Myślę, że hafcik prezentuje się nawet dużo lepiej niż sama grafika
a szara aida w kropeczki dodała mu uroku :)
Poniżej oryginalna  grafika autorstwa Mandy Sutcliffe.
 Zastanawiałam się, jak wyeksponować gotowy haft...
lubię bowiem wykorzystywać je do tworzenia rzeczy użytkowych.
 Doszłam jednak do wniosku, że jest on na tyle uroczy sam w sobie, 
że powędruję w białą rameczkę, gdzie będzie czekał kolejnych świąt :)
 Jako, że mamy Nowy Rok już wkrótce u mnie kolejne xgalaktyczne, noworoczne candy :)
Serdecznie więc zapraszam do zaglądania i komentowania.
Dla stałych zaś bywalców z serdecznymi pozdrowieniami...
pozostawiam na szczęście - rabczańskiego słonika:-)

Uściski.
K.

46 komentarzy:

  1. Sliczny haft,w tej okraglej rameczce tez mi sie podoba :)
    Za slonika dziekuje i pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
  2. cudny haft a otoczenie jak z bajki o Królowej śniegu/Twórczego roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie ta kanwą została stworzona do tego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy obrazek, no i piękna prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzę kochana , że Nowy Rok rozpoczęłaś z przytupem ;) Hafcik piękny i urokliwy , a w białej rameczce będzie prezentował się bosko . Śliczne zdjęcia , no po prostu ...Katarzyno ...MASZ TĘ MOC !!! Dziękuję za słonika i uściski mocne zasyłam :*:*:* AOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu:)
      Trochę tej mocy mi mało ostatnio ale będę się starać w tym temacie :)
      Taki małe, noworoczne postanowienie ;)
      Uściski :*

      Usuń
  6. Cudowny, też mnie kiedyś zachwycił u Chagi, a teraz powtórnie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, hafcik jest przecudny!
    Właśnie wczoraj natknęłam się na niego na Pintereście, szukając czegoś w jemiołowym temacie :)
    Jednak na karteczkę trochę za duży, więc na razie podziwiam u Ciebie i u Chagi :)
    Sesja magiczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko...widzę że masz podobny problem (jemioła;))
      Życzę powodzenia w poszukiwaniach i mocno ściskam :*

      Usuń
  8. Cudowny hafcik pozdrawiam w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik, sesja równie klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękny! A jaka sesja. Czysta magia!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny jest ten haft! marzę o nim od dawna :) Chaga wspaniale opracowała ten wzór!
    cudne zimowe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...napisz do Chagi, jestem pewna że nie poskąpi Ci wzoru, to przemiła dziewczyna:)
      A ja, nie mogę się doczekać Twojego kolejnego haftu z Belle :)
      Uściski:)

      Usuń
  12. Piękny hafcik, subtelny i w ładnej sesji fotograficznej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny obrazek, nawet tym ramko-tamborku wyglada świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam w Nowym Roku! Przesłodki hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A dopiero wczoraj szukałam jakiegoś wzoru z jemiołą...Wiadomo, na co.;)Śliczny ten haft, zresztą, jak wszystkie z Belle&Boo.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wzorek idealnie pasuje do tej Aidy w kropeczki :) Śliczna sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam,że Twój hafcik na lnie jest mistrzostwem świata :)
      Jeszcze raz, z całego serca dziekuję, za życzliwość :)
      Pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  17. Ja w ogóle jestem zauroczona tymi hafcikami Belle&Boo :) są urocze, co jeden to piękniejszy. A twój rzeczywiście o wiele lepiej się prezentuje wyhaftowany niż na grafice :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny obrazek! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny obrazek i podoba mi się właśnie w okrągłej rameczce :) Uwielbiam Belly i jej króliczka i pewnie wyhaftowałabym wszystkie te obrazki, gdybym tylko miała dla kogo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...może dla siebie po prostu? :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  20. Nowy Hafcik już - super bardzo śliczny a sesja bajeczna :D
    No i życzę aby cały rok igiełka dobrze Ci śmigała - buziaki :*
    Szczęśliwego Nowego 2017 roku ;)pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo...również życzę samych wspaniałych chwil w tym Nowym 2017 Roku :)
      Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  21. Przepiękny wzór, bardzo podoba mi się "groszkowe" tło! Jeszcze raz samych dobrych dni w Nowym Roku!
    Ja dzisiaj odrobinkę spamuję i zapraszam na nową odsłonę strony Mojej Kolekcji Naparstków http://naparstek.com.pl/ :) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agniesiu...zaraz biegnę obejrzeć Twój blog, w nowym wydaniu !
      Uściski słoneczne:)

      Usuń
  22. Śliczny hafcik, w pięknej scenerii! pozdrawiam ciepło i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  23. Doprawdy wspaniale dobrałaś kanwę do haftu. Piękna kompozycja i nic już tu dodawać nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny hafcik:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wykonanie :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy hafcik! Pomyślności, zdrowia i radości w 2017 roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście uroczy haft, a na kropkowanej kanwie super się prezentuje :).

    Fajniutki ten słonik :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog, prace wspaniałe! Z chęcią dodałam do obserwowanych ;)
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nic dodać, nic ująć, wszytko w Twoim wykonaniu jest wspaniałe ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bella jest urocza.
    Czy to jest kanwa 20ct? Przymierzam sie do niej już od dawna, ale się boję. Wiem, że mają ją w Hobby Studio. Mam jakąś 20ct w domu, jest miękka i jak stawiam na niej półkrzyżyk to wychodzi poziomy backstitch. Już dwa razy na niej coś próbowałam i zawsze wychodzi tak samo. Strasznie się zniechęciłam. Nie wiem czy to wina materiału czy ja coś źle robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ,to 20-stka...i polecam z całego serca.
      Jest dość sztywna i bardzo dobrze się na niej wyszywa...nawet półkrzyzyki.
      Ja, nie używam nawet do niej tamborka a kupowałam właśnie w hobby studio.
      Nie ma się czego bać...powodzenia w wyszywaniu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  31. Obrazek jest przeuroczy. Te kropeczki na kanwie to kropka nad i, świetne zestawienie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Hafcik jest bardzo uroczy. A mi się podobają Twoje sesje fotograficzne. Tak to robisz, że czuć w nich magię... No po prostu bajka...

    OdpowiedzUsuń
  33. Hafcik bardzo mi się podoba. Nawet oprawiony w 'tamborek' już wyglada świetnie.
    I dzięki za info o tej kanwie w kropeczki. Właśnie się przymierzam do zakupu.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co...powodzenia w zakupowych wojażach :)
      Pozdrawiam ciepło:)
      K.

      Usuń
  34. Kolejna piękna sesja zdjęciowa pięknego haftu heh... Kiedy ja tak będę miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hafty z tej serii są cudne, takie delikatne i dziewczęce . Twoja sesja ,,,, wow -- cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...