sobota, 3 czerwca 2017

Kartka dla mrocznej panienki :)

Patrząc na ilość majowych wpisów dochodzę do wniosku, że powinnam się bardzo wstydzić. 
Jedyne wytłumaczenie to to, że moja absencja nie wynika
  z lenistwa a  braku czasu.
Nieustannie ta sama wymówka ale cóż zrobić, kiedy doba się kurczy niemożliwie.
Niestety nie zdążyłam wykonać karteczki na zabawę u Uli, mam nadzieję, 
że w  przyszłym miesiącu będę mogła pokazać zaległą i tą z czerwcowego wyzwania.
Tymczasem pokaże dziś jedną kartkę którą wykonałam dla pewnej panienki, 
która jest miłośniczką czerni i trupich czaszek ;)
 Panienka owa lat ma niewiele, aczkolwiek zainteresowania i upodobania  zaskakująco konkretne:)
Mroczne dziecię ale bardzo sympatyczne :)
Postanowiłam przemycić odrobinę różu, który wyjątkowo ładnie komponuje się z czernią.
Motywem przewodnim została sowa autorstwa Ingi Paltser :)
 Mam nadzieję, że za parę dni uda mi się wrócić do regularnych wpisów.
Zostawiam Wam serdeczne pozdrowienia i życzenia samych słonecznych dni :)
Nie zapominajcie o mnie ...
K.
 


31 komentarzy:

  1. Piękna karteczka.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna karteczka zreszta jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i mroczno, ale jakże słodko zarazem. Bardzo fajna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie skomponowana karteczka. Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka. Mroczna!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita kartka :) Młoda dama ma ciekawe zainteresowania...

    OdpowiedzUsuń
  7. Superowa jest ta karteczka!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna i bardzo oryginalna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie połączyłaś i kolory, i grafiki! świetna kateczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta panienka, dla której powstała karteczka, musi być bardzo interesującą młodą osóbką :) Karteczka przesłodka. Idealna. Genialna!
    Czasu z gumy życzę. Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystycznie i kompozycyjnie ekstra!
    Uściski gorące :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Upodobania rzeczywiście troszkę dziwne ma to dziewczątko ;) Ale cóż to dla Ciebie Kasiu , Ty nawet z trupich czaszek zrobisz ...CUD MIÓD I MALINKI !!! Słodko i dziewczęco , PIĘKNIE :))) Pozdrawiam słonecznie :* AOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka jest CZADERSKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście upodobania konkretne :) A karteczkę zrobiłaś niesamowita, w sam raz dla młodej osoby, w super kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kartka. Bardzo trafnie połączyłaś wszystkie elementy, a przy tym mimo, że jest czacha, to jednak bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest cudna, sówka przeurocza i mała czaszeczka w grzywce! Jest mroczno-slodki klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja kartka pomimo czarnego i czaszki wcale nie jest mroczna, a wręcz urocza :).

    Pamiętam jak moja siostrzenica miała taką fazę i jeszcze mumie i trupy hihi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kartka :) Piękne kolory, klimatyczna, uroczo-mroczna - super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! Uuuu, ciekawa karteczka:)Zapraszam do zabawy w ramach Liebster award!Jeżeli masz ochotę, odpowiedz na blogu na 11 zadanych przeze mnie pytań http://musiak87.blogspot.com Wymyśl swoje pytania i nominuj do odpowiedzi kolejne blogi wciągając je do zabawy!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna karteczka, mroczna, ale ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza mroczno-różowa sówka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne prace! Uwielbiam haft xxx, bogactwo technik w pracach....ale ten haft <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś w tej kartce mnie niepokoi, kwiaty wcale nie koją...

    OdpowiedzUsuń

  24. To moje klimaty, kocham sowy i kocham Twoją karteczkę!
    Cudowna jest :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...